Το BA (Hons) Marketing, Advertising and PR είναι ένα τετραετές πρόγραμμα, σχεδιασμένο για να προσφέρει ολοκληρωμένη γνώση γύρω από το ρόλο, τη σημασία και την εφαρμογή του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις. Στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, το μάρκετινγκ και η επικοινωνία αποτελούν λειτουργίες ζωτικής σημασίας. Ο τεράστιος αριθμός των εμπορικών σημάτων (brands) και ο έντονος ανταγωνισμός έχουν δημιουργήσει την ανάγκη για στελέχη μάρκετινγκ με δημιουργικότητα, καινοτομική σκέψη και βαθιά κατανόηση του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί η αγορά. Οι απόφοιτοι του τμήματος είναι σε θέση να χειρίζονται το σύνολο των εργαλείων προώθησης, προβολής και δημοσίων σχέσεων, γνωρίζουν να οργανώνουν την επικοινωνία εταιρειών και προϊόντων, να αξιολογούν και να επιλέγουν διαφημιστικές προτάσεις, να μετρούν την απόδοσή τους, να αξιοποιούν τις δυνατότητες των social media. Το πρόγραμμα προσφέρει στους σπουδαστές, παράλληλα, γνώσεις οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων.
Το εύρος γνώσεων και ικανοτήτων που αποκτούνται με την ολοκλήρωση των σπουδών επιτρέπει την εργασία σε τομείς όπως το Digital Μάρκετινγκ και η Digital Επικοινωνία, η Διαφήμιση & οι Δημόσιες Σχέσεις, η Διαχείριση Μάρκας (Branding), η Έρευνα Αγοράς, τα Media, κτλ.
Οκτώβριος για το Χειμερινό Εξάμηνο ή
Φεβρουάριος για το Εαρινό Εξάμηνο
4 έτη για εγγραφές Οκτωβρίου ή Φεβρουαρίου ή
3 έτη για εγγραφές Οκτωβρίου ή Φεβρουαρίου όσον αφορά υποψήφιους με βαθμό απολυτηρίου minimum 17 και πτυχίο Αγγλικών
Πρωινό ή / και Βραδινό
Ελληνικά τα πρώτα δύο (2) έτη και
Αγγλικά τα τελευταία δύο (2) έτη ή
Αγγλικά για το σύνολο των τεσσάρων (4) ετών
Δίνει μεγάλη έμφαση στη μελλοντική απασχολησιμότητα των σπουδαστών, αναπτύσσοντας ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων όπως έρευνα αγοράς, σχεδιασμός στρατηγικής μάρκετινγκ και business planning, ικανότητα παρουσίασης, ομαδική εργασία.
Η διδασκαλία των μαθημάτων γίνεται με τη χρήση καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας και αξιολόγησης, με σκοπό την όξυνση της δημιουργικότητας και την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των σπουδαστών. Επιπλέον, συμπληρώνεται με ομιλίες και σεμινάρια από στελέχη της αγοράς.
Ιδιαίτερη σημασία αποδίδεται στις νέες τεχνολογίες, όπως το digital marketing, σε συνδυασμό με τα παραδοσιακά εργαλεία του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας.
Εκπαιδευτικές δραστηριότητες που περιλαμβάνουν επισκέψεις σε εταιρείες (Διαφημιστικές, Εταιρείες Digital Marketing, κτλ.) ανάλυση του τρόπου λειτουργίας τους και συζητήσεις με τα στελέχη τους.
Οι σπουδαστές μπορούν να τελειοποιήσουν τα Αγγλικά τους ή να μάθουν ξένες γλώσσες, πέραν αυτών που ενδεχομένως γνωρίζουν, που είναι ιδιαίτερα χρήσιμες στην παγκοσμιοποιημένη αγορά εργασίας.
Το πρόγραμμα διεξάγεται σε συνεργασία με το κορυφαίο βρετανικό πανεπιστήμιο University of West London που έχει την ευθύνη του σχεδιασμού του, διενεργεί τις εξετάσεις και απονέμει τους τίτλους σπουδών.
Σπουδάζοντας στο BCA, ζείτε στην Ελλάδα την ατμόσφαιρα ενός Βρετανικού ή Ελβετικού Πανεπιστημίου υψηλής στάθμης και σας απονέμονται οι τίτλοι σπουδών (Bachelor & Master) οι ίδιοι ακριβώς που χορηγούνται στους φοιτητές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ελβετίας, οι οποίοι αναγνωρίζονται παντού στον κόσμο (και είναι ισχυροί για οποιαδήποτε επαγγελματική δραστηριότητα ακόμα και για διορισμό στο ελληνικό Δημόσιο). Επιπλέον, αξιοποιείτε την ψηφιακή τεχνολογία με τις εξειδικευμένες πλατφόρμες εξ αποστάσεως παρακολούθησης που έχει δημιουργήσει το BCA και έχει εντάξει στη φιλοσοφία του Blended Learning.
Την πετυχημένη πορεία του BCA πιστοποιούν οι πολλαπλές βραβεύσεις που έχει δεχθεί στην πορεία των ετών εκπαιδευτικής του λειτουργίας με ιδιαίτερη σημαντική την ανακήρυξη του ως το «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ». Περισσότερες πληροφορίες για τις βραβεύσεις του BCA College μπορείτε να δείτε εδώ.
Τα προγράμματα σπουδών του BCA College, εμπλουτίζονται περαιτέρω με επιχειρηματικές επισκέψεις, σεμινάρια και ομιλίες που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια της χρονιάς παράλληλα με το πρόγραμμα σπουδών. Οι εκδηλώσεις αυτές γεφυρώνουν την ακαδημαϊκή θεωρία που διδάσκεται στις αίθουσες με τις σύγχρονες πρακτικές του επαγγελματικού στίβου, μεταφέρουν στους σπουδαστές τεχνογνωσία και εξειδίκευση σε αληθινό χρόνο και τους συνδέουν με καταξιωμένα στελέχη, επιχειρηματίες, και ανθρώπους με θέσεις-κλειδιά στον κλάδο τους.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν Απολυτήριο λυκείου με βαθμό τουλάχιστον 12 ή IB Diploma ή αντίστοιχου βαθμού αποδεικτικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Όμως ενθαρρύνουμε όσους υποψήφιους έχουν Απολυτήριο με βαθμό μικρότερο από 12 να κάνουν αίτηση για αποδοχή στο 1ο έτος σπουδών, δεδομένου ότι στις περιπτώσεις αυτές λαμβάνονται υπόψη και άλλα κριτήρια, όπως οι βαθμοί πάνω από 12 σε συγκεκριμένα σχετικά μαθήματα πριν από τις πανελλαδικές εξετάσεις. Επίσης, όλοι οι υποψήφιοι υποβάλλονται σε προσωπική συνέντευξη προκειμένου, παράλληλα με τις παραπάνω βαθμολογίες, να συνεκτιμηθεί η ικανότητα τους να σπουδάσουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα.
Οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να παρακοληθήσουν τα πρώτα 2 έτη των προγραμμάτων είτε στα ελληνικά είτε στα αγγλικά. Οι υποψήφιοι που θα επιλέξουν να παρακολουθήσουν το 1ο έτος στα Αγγλικά θα πρέπει να κατέχουν μία από τις παρακάτω πιστοποιήσεις:
Οι υποψήφιοι μπορούν να γίνουν αποδεκτοί απευθείας στο 2ο έτος σπουδών (Certificate Level), εφόσον είναι κάτοχοι απολυτηρίου Λυκείου με βαθμό 17 και άνω.
Οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να παρακοληθήσουν τα πρώτα 2 έτη των προγραμμάτων είτε στα ελληνικά είτε στα αγγλικά. Οι υποψήφιοι που θα επιλέξουν να παρακολουθήσουν το 2ο έτος σπουδών στα Αγγλικά θα πρέπει να κατέχουν μία από τις παρακάτω πιστοποιήσεις:
International Baccalaureate Diploma Graduates
Οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να γίνουν αποδεκτοί κατευθείαν στο 2ο έτος σπουδών (Certificate Level), εφόσον είναι κάτοχοι International Baccalaureate Diploma με βαθμό τουλάχιστον 28 μονάδων και άνω και τουλάχιστον 15 μονάδες σε higher level.
H Δρ. Ζωή Αναγνωστίδου αποφοίτησε από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας το 2004. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Bath (UK) με αντικείμενο το Μάνατζμεντ, και εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Tμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας)
στο πεδίο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή. Από το 2008 διδάσκει μαθήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας και έχει παράλληλα εργαστεί ως ανεξάρτητη ερευνήτρια και σύμβουλος πάνω σε διάφορα project. Τα τρέχοντα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στη συμπεριφορά και ψυχολογία του καταναλωτή και την εταιρική κοινωνική ευθύνη.