Advertising: Creativity from Brief to Production

Πώς να Κάνετε Αίτηση - ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ BCA

Το μάθημα αυτό εισάγει, αρχικά, τους σπουδαστές στην  έννοια της  δημιουργικότητας και προσφέρει μια επισκόπηση των σχετικών θεωριών και μοντέλων. Στη συνέχεια, εξετάζει τα δημιουργικά briefs (δομή και τρόποι διαχείρισης των επιμέρους τμημάτων τους) και επικεντρώνεται στις αρχές και πρακτικές του οπτικού γραμματισμού που σχετίζονται τόσο με την παραδοσιακή όσο και με την ψηφιακή επικοινωνία μάρκετινγκ. Τέλος, αναλύει τις σχετικές αρχές και προσεγγίσεις που αφορούν στη διατύπωση προφορικών μηνυμάτων και κειμένου, καθώς και τις τεχνικές αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας ενός δημιουργικού brief.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​