Front Office Operation – Project Future powered by Regeneration και με την υποστήριξη της Τράπεζας Πειραιώς (9ος Κύκλος)

BCA College > Executive Education > Front Office Operation – Project Future powered by Regeneration και με την υποστήριξη της Τράπεζας Πειραιώς (9ος Κύκλος)

Front Office Operation – Project Future powered by Regeneration και με την υποστήριξη της Τράπεζας Πειραιώς

Το Τμήμα Υποδοχής ενός ξενοδοχείου είναι η «βιτρίνα» του. Δημιουργεί την πρώτη εντύπωση στον επισκέπτη και χειρίζεται τα περισσότερα θέματα που αφορούν τη διαμονή του. Αν έχετε θετική προσωπικότητα, τώρα μπορείτε να αποκτήσετε και τα επαγγελματικά εφόδια για καριέρα στο Front Office ξενοδοχείων, με ένα ταχύρρυθμο πρόγραμμα υβριδικής (blended learning) εκπαίδευσης 52 ωρών που ολοκληρώνεται σε δυο μήνες.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Workshop απευθύνεται σε άτομα που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον τουριστικό και ξενοδοχειακό κλάδο με εξειδίκευση στη Reception – Front Office. Οι ενδιαφερόμενοι μπορεί να έχουν καθόλου ή μικρή προϋπηρεσία στον συγκεκριμένο χώρο ή να έχουν δουλέψει σε άλλα τμήματα ενός ξενοδοχείου και να επιθυμούν να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για να μεταπηδήσουν στη Reception – Front Office.

Το συγκεκριμένο Workshop είναι ένα εντατικό πρόγραμμα εκμάθησης, που επιτρέπει στους συμμετέχοντες να αποκτήσουν όλες τις αναγκαίες γνώσεις για τη στελέχωση των θέσεων στο Front Office ενός ξενοδοχείου.

Certificate:

Essential Front Office Operation

Μέθοδος Παρακολούθησης:​

Διαδικτυακά ή/και Διά Ζώσης

Διάρκεια:​

Συνολικα 52 ώρες

Ημερομηνίες:​

Πέμπτη 08 Δεκεμβρίου 2022
Παρασκευή 09 Δεκεμβρίου 2022
Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022
Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2022
Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2022
Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022
Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2022
Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023
Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2023
Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023
Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2023
Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023
Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023 

Ωράριο:​

17:30 – 21:30​

Στοιχεία Επικοινωνίας:​​

Τηλ: +30 210 7253 783​
E-mail: seminars@bca.edu.gr

Προγράμματα που διδάσκονται

Το πρόγραμμα Tourism – Front Office Operation που οδηγεί σε Certificate, αποτελείται από τις εξής θεματικές ενότητες:

Κατανόηση, Δημιουργία και Αξιοποίηση των κατάλληλων SOPs και KPIs κατά τη διάρκεια του Guest Cycle. Ποιοτική Εξυπηρέτηση και πως να την πετύχουμε.

(12 ώρες)

PROTEL Εκμάθηση μέσω πρακτικής εφαρμογής

(12 ώρες)

OPERA Εκμάθηση μέσω πρακτικής εφαρμογής

(12 ώρες)

Digital & Performance Marketing και νέα τεχνολογικά «εργαλεία» προώθησης (Booking Engine & Channel Manager)

(8 ώρες)

Soft Skills στον Ξενοδοχειακό Χώρο

(8 ώρες)

front-office

Δομή Σεμιναρίου

Ημερομηνία

Instructor

Θέμα

Πέμπτη 08/12/2022
17:30-21:30

Δρ Χριστίνα Κωνσταντινίδου

  • Μια γενική περιγραφή του Ξενοδοχειακού Κλάδου και των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων.
  • Θα αναλυθεί η ιδιαιτερότητα και η σημασία των Τουριστικών Υπηρεσιών
  • Θα γίνει προσπάθεια να κατανοήσουμε το ζήτημα της ποιότητας. Τι συνιστά ποιότητα, με βάση ποια κριτήρια και για ποιους.
  • Θα παρουσιαστούν και αναλυθούν συνοπτικά οι Λειτουργίες και οι Θέσεις Εργασίας του Front Office (προσόντα, αρμοδιότητες και καθήκοντα Προσωπικού).
  • SOP Standard Operating Procedures τι είναι, που χρειάζονται και πως μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε

Παρασκευή 09/12/2022
17:30-21:30

Δρ Χριστίνα Κωνσταντινίδου

  • Θα γίνει περιγραφή του Guest Cycle. Τις διάφορες “φάσεις” κατά τη διάρκεια της διαμονής, που περνά ένας πελάτης από τη στιγμή που ξεκινά να διερευνά τις διακοπές του σε ένα ξενοδοχείο, την άφιξη του, τη διαμονή του καθώς και την αναχώρηση του από το ξενοδοχειακό συγκρότημα.
  • KPIKey Performance Indicators – Βασικοί Δείκτες Απόδοσης τι είναι, που χρειάζονται και πως μπορούμε να τους αξιοποιήσουμε
  • Πως η αξιοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού και της χρήσης του BIBusiness Intelligence μας βοηθά να διοικήσουμε με αρτιότητα το Front Office αλλά και το μια ολόκληρη Ξενοδοχειακή Μονάδα

Τρίτη 13/12/2022
17:30-21:30

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Κύριοι Τύποι Δωματίων Ξενοδοχείου-Βασικοί Όροι Συμφωνίας Ενοικίασης Δωματίων-Νέα Φιλοσοφία Διαμονής-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS

Πέμπτη 15/12/2022
17:30-21:30

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Πρόσληψη-Εκπαίδευση-Παρακίνηση Προσωπικού Τμήματος Υποδοχής-Προσαρμογή και Προσανατολισμός-Λίστα και Ανάλυση Εργασίας-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS

Παρασκευή 16/12/2022
17:30-21:30

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Πρόσληψη-Εκπαίδευση-Παρακίνηση Προσωπικού Τμήματος Υποδοχής-Προσαρμογή και Προσανατολισμός-Λίστα και Ανάλυση Εργασίας-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS

Τρίτη 20/12/2022
17:30-21:30

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Τμήμα Κρατήσεων-Εγγυημένες και Μη Εγγυημένες Κρατήσεις-Άμεσες Κρατήσεις-Διαδικασία Τηλεφωνικής Κράτησης και Κράτηση Πελάτη Walk-In-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS

Πέμπτη 22/12/2022
17:30-21:30

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Έμμεσες Κρατήσεις-Online Travel Agencies-Ομαδικές Κρατήσεις-Φαινόμενο Overbooking-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS

Τρίτη 10/01/2023
17:30 – 21:30

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Έμμεσες Κρατήσεις-Online Travel Agencies-Ομαδικές Κρατήσεις-Φαινόμενο Overbooking-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS

Πέμπτη 12/01/2023
17:30-21:30

Νίκος Γκιόκας

  • Βασικές Αρχές Ξενοδοχειακού Digital & Performance Marketing
  • Εσωτερικός (Rate Parity) & Εξωτερικός Ανταγωνισμός
  • Εργαλεία Τεχνολογίας για τη Διαχείριση Ανταγωνισμού (OTA Insight).
  • Online Sales & Distribution
  • Στρατηγική Διαχείριση Καναλιών Διανομής για τη μεγιστοποίηση των εσόδων
  • Εργαλεία Τεχνολογίας: Booking Engine & Channel Manager.

Παρασκευή 13/01/2023
17:30-21:30

Νίκος Γκιόκας

  • Ο κρίσιμος ρόλος των Online Travel Agencies ως εργαλεία Marketing & πως μπορούμε να τους αξιοποιήσουμε για την υλοποίηση της Στρατηγικής Αύξησης της Κερδοφορίας & της Αναγνωρισιμότητας του Ξενοδοχείου μας.
  • Βασικές αρχές Revenue Management: Segmentation, Demand Forecasting, Pricing & Inventory Management

Τρίτη 17/01/2023
17:30-21:30

Πάρις Χατζηπαρές

  • Επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών και αντιμετώπιση παραπόνων- αντιμετώπιση κρίσεων – έκτακτων αναγκών –> Χρόνιοι και περιστασιακοί δύσκολοι άνθρωποι, χαρακτήρας έναντι συμπεριφοράς, η αρχή του 90/10, σύστημα L..E.A.R.N. για την εξυπηρέτηση πελατών, μέθοδοι αυτοπειθαρχίας, συστήματα πεποιθήσεων, διαχείριση ενός θυμωμένου πελάτη (Τι θέλει ένας εκνευρισμένος πελάτης, αντιμετωπίζοντας τα συναισθήματα μας, οι δύσκολοι πελάτες ως ευκαιρίες για ανάπτυξη χρόνιων επαγγελματικών σχέσεων).
  • Διάγνωση των αναγκών του πελάτη – Γλώσσα σώματος πελάτη και ξενοδοχοϋπαλλήλου–> Μέλος της επιχείρησης = εικόνα επιχείρησης, διαβάζοντας τον πελάτη σε αρνητικό χρόνο, οι εκφράσεις του προσώπου που χτυπάνε το κουδούνι του κινδύνου, κρίνοντας το βιβλίο από το εξώφυλλο του, οι αφανείς- απαράβατοι κανόνες που πρέπει να γνωρίζουμε, τεχνικές διαχείρισης και αύξησης της συμπάθειας στους πελάτες.
  • Αναγνώριση και κατάταξη πελατών κατά τύπους. –> Οι 4 κατηγορίες χαρακτήρων πελατών, “διάβασμα” και διαχείριση πελατών κατά NLP.

Πέμπτη 19/01/2023
17:30 – 21:30

Πάρις Χατζηπαρές

  • Κώδικες Ντυσίματος και οδηγίες – Κανόνες σωστής συμπεριφοράς προς τους πελάτες –> Η σημασία της εικόνας μας, αρχές επαγγελματικού ντυσίματος, προσωπική υγιεινή, το κόστος της ασυμβατότητας, 7+7 συμπεριφορές στον χώρο της φιλοξενίας, μέθοδοι αύξησης της συμπάθειας προς το πρόσωπο του επισκέπτη.
  • Διατμηματική επικοινωνία. Η σημασία της καλής και αποτελεσματικής συνεργασίας με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου –> Ψυχολογία αγέλης, καταλαβαίνοντας “τα θέλω” των συνεργατών μας, ενσυναίσθηση και ενεργητική ακρόαση στον εργασιακό χώρο, το συναίσθημα του θυμού και το κόστος που φέρει στους επισκέπτες και στην ομάδα, αρχές ενδυνάμωσης ομάδας, μικρές ομάδες-μεγάλες ευκαιρίες.

Παρασκευή 20/01/2023
17:30-21:30

Δρ Χριστίνα Κωνσταντινίδου

  • Η σημασία της Διατμηματικής Επικοινωνίας και τεχνικές για την επίτευξη του κατάλληλου και απαραίτητου Team Building και Teamwork
  • Negotiation με τους συνεργάτες, Negotiation με τους πελάτες
  • Βασικά στοιχεία της Ξενοδοχειακής Νομοθεσίας
  • Σύνδεση – σύνοψη όλου του μαθήματος και ολοκλήρωση.

Πέμπτη 08 Δεκεμβρίου 2022

Δρ Χριστίνα Κωνσταντινίδου
17:30 – 21:30

  • Μια γενική περιγραφή του Ξενοδοχειακού Κλάδου και των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων.
  • Θα αναλυθεί η ιδιαιτερότητα και η σημασία των Τουριστικών Υπηρεσιών
  • Θα γίνει προσπάθεια να κατανοήσουμε το ζήτημα της ποιότητας. Τι συνιστά ποιότητα, με βάση ποια κριτήρια και για ποιους.
  • Θα παρουσιαστούν και αναλυθούν συνοπτικά οι Λειτουργίες και οι Θέσεις Εργασίας του Front Office (προσόντα, αρμοδιότητες και καθήκοντα Προσωπικού).
  • SOP – Standard Operating Procedures τι είναι, που χρειάζονται και πως μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε

Παρασκευή 09 Δεκεμβρίου 2022

Δρ Χριστίνα Κωνσταντινίδου
17:30-21:30

  • Θα γίνει περιγραφή του Guest Cycle. Τις διάφορες “φάσεις” κατά τη διάρκεια της διαμονής, που περνά ένας πελάτης από τη στιγμή που ξεκινά να διερευνά τις διακοπές του σε ένα ξενοδοχείο, την άφιξη του, τη διαμονή του καθώς και την αναχώρηση του από το ξενοδοχειακό συγκρότημα.
  • KPI – Key Performance Indicators – Βασικοί Δείκτες Απόδοσης τι είναι, που χρειάζονται και πως μπορούμε να τους αξιοποιήσουμε
  • Πως η αξιοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού και της χρήσης του BIBusiness Intelligence μας βοηθά να διοικήσουμε με αρτιότητα το Front Office αλλά και το μια ολόκληρη Ξενοδοχειακή Μονάδα

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022

Μάριος Παπακωνσταντίνου
17:30-21:30

  • Κύριοι Τύποι Δωματίων Ξενοδοχείου-Βασικοί Όροι Συμφωνίας Ενοικίασης Δωματίων-Νέα Φιλοσοφία Διαμονής-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022

Μάριος Παπακωνσταντίνου
17:30-21:30

  • Πρόσληψη-Εκπαίδευση-Παρακίνηση Προσωπικού Τμήματος Υποδοχής-Προσαρμογή και Προσανατολισμός-Λίστα και Ανάλυση Εργασίας-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίoυ 2022

Μάριος Παπακωνσταντίνου
17:30-21:30

  • Πρόσληψη-Εκπαίδευση-Παρακίνηση Προσωπικού Τμήματος Υποδοχής-Προσαρμογή και Προσανατολισμός-Λίστα και Ανάλυση Εργασίας-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022

Μάριος Παπακωνσταντίνου
17:30-21:30

  • Τμήμα Κρατήσεων-Εγγυημένες και Μη Εγγυημένες Κρατήσεις-Άμεσες Κρατήσεις-Διαδικασία Τηλεφωνικής Κράτησης και Κράτηση Πελάτη Walk-In-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2022

Μάριος Παπακωνσταντίνου
17:30-21:30

  • Έμμεσες Κρατήσεις-Online Travel Agencies-Ομαδικές Κρατήσεις-Φαινόμενο Overbooking-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023

Μάριος Παπακωνσταντίνου
17:30-21:30

  • Έμμεσες Κρατήσεις-Online Travel Agencies-Ομαδικές Κρατήσεις-Φαινόμενο Overbooking-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2023

Νίκος Γκιόκας
17:30-21:30

  • Βασικές Αρχές Ξενοδοχειακού Digital & Performance Marketing
  • Εσωτερικός (Rate Parity) & Εξωτερικός Ανταγωνισμός
  • Εργαλεία Τεχνολογίας για τη Διαχείριση Ανταγωνισμού (OTA Insight).
  • Online Sales & Distribution
  • Στρατηγική Διαχείριση Καναλιών Διανομής για τη μεγιστοποίηση των εσόδων
  • Εργαλεία Τεχνολογίας: Booking Engine & Channel Manager.

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023

Νίκος Γκιόκας
17:30-21:30

  • Ο κρίσιμος ρόλος των Online Travel Agencies ως εργαλεία Marketing & πως μπορούμε να τους αξιοποιήσουμε για την υλοποίηση της Στρατηγικής Αύξησης της Κερδοφορίας & της Αναγνωρισιμότητας του Ξενοδοχείου μας.
  • Βασικές αρχές Revenue Management: Segmentation, Demand Forecasting, Pricing & Inventory Management

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2023

Πάρις Χατζηπαρές
17:30-21:30

  • Επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών και αντιμετώπιση παραπόνων- αντιμετώπιση κρίσεων – έκτακτων αναγκών –> Χρόνιοι και περιστασιακοί δύσκολοι άνθρωποι, χαρακτήρας έναντι συμπεριφοράς, η αρχή του 90/10, σύστημα L..E.A.R.N. για την εξυπηρέτηση πελατών, μέθοδοι αυτοπειθαρχίας, συστήματα πεποιθήσεων, διαχείριση ενός θυμωμένου πελάτη (Τι θέλει ένας εκνευρισμένος πελάτης, αντιμετωπίζοντας τα συναισθήματα μας, οι δύσκολοι πελάτες ως ευκαιρίες για ανάπτυξη χρόνιων επαγγελματικών σχέσεων).
  • Διάγνωση των αναγκών του πελάτη – Γλώσσα σώματος πελάτη και ξενοδοχοϋπαλλήλου–> Μέλος της επιχείρησης = εικόνα επιχείρησης, διαβάζοντας τον πελάτη σε αρνητικό χρόνο, οι εκφράσεις του προσώπου που χτυπάνε το κουδούνι του κινδύνου, κρίνοντας το βιβλίο από το εξώφυλλο του, οι αφανείς- απαράβατοι κανόνες που πρέπει να γνωρίζουμε, τεχνικές διαχείρισης και αύξησης της συμπάθειας στους πελάτες.
  • Αναγνώριση και κατάταξη πελατών κατά τύπους. –> Οι 4 κατηγορίες χαρακτήρων πελατών, “διάβασμα” και διαχείριση πελατών κατά NLP.

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023

Πάρις Χατζηπαρές
17:30-21:30

  • Κώδικες Ντυσίματος και οδηγίες – Κανόνες σωστής συμπεριφοράς προς τους πελάτες –> Η σημασία της εικόνας μας, αρχές επαγγελματικού ντυσίματος, προσωπική υγιεινή, το κόστος της ασυμβατότητας, 7+7 συμπεριφορές στον χώρο της φιλοξενίας, μέθοδοι αύξησης της συμπάθειας προς το πρόσωπο του επισκέπτη.
  • Διατμηματική επικοινωνία. Η σημασία της καλής και αποτελεσματικής συνεργασίας με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου –> Ψυχολογία αγέλης, καταλαβαίνοντας “τα θέλω” των συνεργατών μας, ενσυναίσθηση και ενεργητική ακρόαση στον εργασιακό χώρο, το συναίσθημα του θυμού και το κόστος που φέρει στους επισκέπτες και στην ομάδα, αρχές ενδυνάμωσης ομάδας, μικρές ομάδες-μεγάλες ευκαιρίες.

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023

Δρ Χριστίνα Κωνσταντινίδου
17:30 – 21:30

  • Η σημασία της Διατμηματικής Επικοινωνίας και τεχνικές για την επίτευξη του κατάλληλου και απαραίτητου Team Building και Teamwork
  • Negotiation με τους συνεργάτες, Negotiation με τους πελάτες
  • Βασικά στοιχεία της Ξενοδοχειακής Νομοθεσίας
  • Σύνδεση – σύνοψη όλου του μαθήματος και ολοκλήρωση.

Γνωρίστε την ομάδα των εισηγητών

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​