Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

MSc Marketing (Advertising and PR)

Αποκτήστε ειδίκευση στην Ολοκληρωμένη Επικοινωνία

Όσο περισσότερα κανάλια μεταφοράς του μηνύματος υπάρχουν σε μια αγορά τόσο μεγαλύτερη αξία έχει ένας επαγγελματίας που είναι σε θέση να τα σταθμίσει και να προτείνει τον συνδυασμό εκείνον με ανάλογη κατανομή του διαφημιστικού budget που θα πετύχει το μεγαλύτερο «μερίδιο φωνής» για ένα προϊόν. Υπάρχουν όμως και ποιοτικά χαρακτηριστικά σε μια καμπάνια που πρέπει να αξιολογηθούν. Ποιο concept είναι το αποτελεσματικότερο από αυτά που πρότεινε μια διαφημιστική εταιρεία; Με ποια κριτήρια; Στο δίλημμα: άμεσες πωλήσεις ή χτίσιμο εικόνας, ποια καμπάνια επιτυγχάνει την ιδανική ισορροπία; Πώς αξιοποιούνται τα social media, οι influencers, οι brand ambassadors, οι sponsors; Πώς μπορεί να μετρηθεί η απόδοση κάθε επιλογής;

Σε όλα αυτά τα ερωτήματα, ο απόφοιτος του μεταπτυχιακού τμήματος MSc Marketing in Advertising and PR είναι σε θέση όχι μόνο να απαντήσει, αλλά να σχεδιάσει μια αποτελεσματική στρατηγική ολοκληρωμένης επικοινωνίας που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια και τους μηχανισμούς διαμόρφωσης της κοινής γνώμης για κάθε προϊόν, υπηρεσία, εταιρεία ή οργανισμό της αγοράς. Ιδιαίτερη σημασία δίδεται και στην επικοινωνία στο εσωτερικό μιας εταιρείας καθώς είναι νευραλγικής σημασίας για την καλλιέργεια θετικού κλίματος, τη γρήγορη διεκπεραίωση των εργασιών, την αποφυγή αστοχιών, την πρόληψη και την επιτυχή επίλυση κρίσεων, την εμψύχωση και επιβράβευση των εργαζομένων και γενικότερα για την εύρυθμη λειτουργία της.

MSc Marketing Advertising and PR inner

Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 1 έτος (full time παρακολούθηση) ή 2 έτη (part time παρακολούθηση). Τους τίτλους σπουδών απονέμει το πολυβραβευμένο University of West London. Τα μαθήματα προσφέρονται στην Ελληνική ή στην Αγγλική γλώσσα. Για όσους εργάζονται ήδη, προσφέρεται η δυνατότητα εξ αποστάσεως παρακολούθησης με την αξιοποίηση του συστήματος Blended Learning, που χρησιμοποιεί προηγμένα συστήματα ψηφιακής διδασκαλίας.

Έχετε επίσης τη δυνατότητα να συνεχίσετε τις σπουδές σας στο εξωτερικό, για την απόκτηση διδακτορικού τίτλου.

Έναρξη:​

Οκτώβριος – Χειμερινό Εξάμηνο ή
Φεβρουάριος – Εαρινό Εξάμηνο​

Διάρκεια:​

Full Time – 1 Έτος Σπουδών ή
Part Time – 2 Έτη Σπουδών​

Ωράριο φοίτησης:​

Βραδινό καθημερινές​​

Γλώσσα:

Ελληνικά ή Αγγλικά​

Πλεονεκτήματα Προγράμματος

1

Διδάσκει την επικοινωνία ως ενιαίο σύνολο, διαμορφώνοντας ολοκληρωμένους επαγγελματίες, που χειρίζονται με επιτυχία όλους τους τομείς της.

2

Βρίσκεται σε συνεχή διάδραση με την αγορά, μεταφέροντας στους φοιτητές τον παλμό της και εκπαιδεύοντάς τους σε πραγματικά case studies επικοινωνίας.

3

Εκτός από τους τακτικούς καθηγητές, στο πρόγραμμα συμμετέχουν διακεκριμένα στελέχη του χώρου της επικοινωνίας ως επισκέπτες και εισηγητές σε σεμινάρια και workshops.

University of West London
Βραβεύσεις​
Δράσεις Τμήματος
Προϋποθέσεις Αποδοχής

Σπουδάζοντας στο BCA, ζείτε στην Ελλάδα την ατμόσφαιρα ενός Βρετανικού ή Ελβετικού Πανεπιστημίου υψηλής στάθμης και σας απονέμονται οι τίτλοι σπουδών (Bachelor & Master) οι ίδιοι ακριβώς που χορηγούνται στους φοιτητές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ελβετίας, οι οποίοι αναγνωρίζονται παντού στον κόσμο (και είναι ισχυροί για οποιαδήποτε επαγγελματική δραστηριότητα ακόμα και για διορισμό στο ελληνικό Δημόσιο). Επιπλέον, αξιοποιείτε την ψηφιακή τεχνολογία με τις εξειδικευμένες πλατφόρμες εξ αποστάσεως παρακολούθησης που έχει δημιουργήσει το BCA και έχει εντάξει στη φιλοσοφία του Blended Learning.

Την πετυχημένη πορεία του BCA πιστοποιούν οι πολλαπλές βραβεύσεις που έχει δεχθεί στην πορεία των ετών εκπαιδευτικής του λειτουργίας με ιδιαίτερη σημαντική την ανακήρυξη του ως το «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ». Περισσότερες πληροφορίες για τις βραβεύσεις του BCA College μπορείτε να δείτε εδώ.


Τα προγράμματα σπουδών του BCA College, εμπλουτίζονται περαιτέρω με επιχειρηματικές επισκέψεις, σεμινάρια και ομιλίες που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια της χρονιάς παράλληλα με το πρόγραμμα σπουδών. Οι εκδηλώσεις αυτές γεφυρώνουν την ακαδημαϊκή θεωρία που διδάσκεται στις αίθουσες με τις σύγχρονες πρακτικές του επαγγελματικού στίβου, μεταφέρουν στους σπουδαστές τεχνογνωσία και εξειδίκευση σε αληθινό χρόνο και τους συνδέουν με καταξιωμένα στελέχη, επιχειρηματίες, και ανθρώπους με θέσεις-κλειδιά στον κλάδο τους.

Οι υποψήφιοι μπορούν να γίνουν δεκτοί στο πρόγραμμα, εφόσον διαθέτουν ένα από τα ακόλουθα προσόντα:

  • πτυχίο 2nd class honours από Βρετανικό Πανεπιστήμιο, ή
  • πτυχίο από 6.0 και πάνω από ΑΕΙ ή
  • πτυχίο από 7.0 και άνω από Τ.Ε.Ι., ή
  • πτυχίο Αμερικάνικου Πανεπιστημίου με GPA 2.75 και άνω ή ισοδύναμα προσόντα.

Οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα είτε στα ελληνικά είτε στα αγγλικά. Οι υποψήφιοι που θα επιλέξουν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα στα Αγγλικά θα πρέπει να κατέχουν μία από τις παρακάτω πιστοποιήσεις:

  • IELTS: Με βαθμό 6.5 και άνω, με τουλάχιστον 5.5 σε κάθε τμήμα του τεστ.
  • Cambridge Certificate of Proficiency in English (CPE): Με βαθμό C1 και άνω.
  • Cambridge Advanced Certificate in English (CAE): Με βαθμό C και άνω
  • Cambridge First Certificate in English (FCE): Με βαθμό B και άνω.
  • Examination for the Certificate Proficiency in English (ECPE).
  • Pearson Academic (PTE): Με βαθμό 53, με τουλάχιστον 51 σε κάθε τμήμα του τεστ.
  • BCA IELTS Placement Test: Με βαθμό 6.5 και άνω, με τουλάχιστον 5.5 σε κάθε τμήμα του τεστ.

Για τους υποψηφίους σπουδαστές που επιθυμούν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα στα αγγλικά αλλά δεν πληρούν τις προϋποθέσεις της αγγλικής γλώσσας, προσφέρονται εντατικά μαθήματα αγγλικών.

Δρ. Ζωή Αναγνωστίδου

Υπεύθυνη Τμήματος​

Δρ. Ζωή Αναγνωστίδου

H Δρ. Ζωή Αναγνωστίδου αποφοίτησε από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας το 2004. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Bath (UK) με αντικείμενο το Μάνατζμεντ, και εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Tμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας)

στο πεδίο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή. Από το 2008 διδάσκει μαθήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας και έχει παράλληλα εργαστεί ως ανεξάρτητη ερευνήτρια και σύμβουλος πάνω σε διάφορα project. Τα τρέχοντα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στη συμπεριφορά και ψυχολογία του καταναλωτή και την εταιρική κοινωνική ευθύνη.​

Μαθήματα Προγράμματος​

20 Ακαδημαϊκές Μονάδες
Εξαμήνου
20 Ακαδημαϊκές Μονάδες
Εξαμήνου
20 Ακαδημαϊκές Μονάδες
Εξαμήνου
20 Ακαδημαϊκές Μονάδες
Εξαμήνου
20 Ακαδημαϊκές Μονάδες
Εξαμήνου
20 Ακαδημαϊκές Μονάδες
Εξαμήνου
60 Ακαδημαϊκές Μονάδες
Ετήσιο
Επίπεδο Τίτλος Πτυχίου Σημειώσεις
PG Cert Postgraduate Certificate in Marketing
(Advertising and PR)
Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 80 ακαδημαϊκές μονάδες
PG Dip Postgraduate Diploma in Marketing
(Advertising and PR)
Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 120 ακαδημαϊκές μονάδες
MSC MSc Marketing (Advertising and PR) Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 180 ακαδημαϊκές μονάδες

Τα προσφερόμενα πτυχία καθώς και τα κριτήρια για την απόκτησή τους:​

Όλα τα μεταπτυχιακά προγράμματα, πέραν του πτυχίου Master, προσφέρουν και ενδιάμεσους/συμπληρωματικούς μεταπτυχιακούς τίτλους, όπως η Βεβαίωση Ανώτατης Εκπαίδευσης και το Δίπλωμα Ανώτατης Εκπαίδευσης. Αυτοί οι μεταπτυχιακοί τίτλοι, οι οποίοι μπορούν επίσης να αποκτηθούν με βαθμό ή τιμητική διάκριση, απονέμονται σε όσους σπουδαστές έχουν ολοκληρώσει ένα τμήμα του μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​

Θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τα δίδακτρα, τις υποτροφίες και τη διασύνδεση με την αγορά εργασίας;
Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.

Επικοινωνία
close-link