Το μάθημα περιγράφει τη συμπεριφορά των καταναλωτών ως βασικό στοιχείο της θεωρίας και της πρακτικής μάρκετινγκ. Αναλύει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων των καταναλωτών και τους διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν κάθε ένα από τα στάδια που περιλαμβάνονται σε αυτήν τη διαδικασία (δίνεται πρόσθετη έμφαση στην απόκτηση και επεξεργασία πληροφοριών και στην αξιολόγηση προϊόντων και υπηρεσιών). Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, αναλύονται οι εσωτερικοί και εξωτερικοί παράγοντες επιρροής της καταναλωτικής συμπεριφοράς καθώς και οι δυναμικές που αναπτύσσονται σε αυτή τη διαδικασία. Οι σπουδαστές θα διδαχθούν, επίσης, πώς να συσχετίζουν διάφορα φαινόμενα συμπεριφοράς των καταναλωτών με συγκεκριμένες στρατηγικές και τακτικές μάρκετινγκ. Τέλος, το μάθημα επικεντρώνεται στις τακτικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη συγκέντρωση πληροφοριών και αναλυτικών στοιχείων σχετικά με τους καταναλωτές και πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτές οι πληροφορίες για την ανάπτυξη επιτυχημένων στρατηγικών μάρκετινγκ.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.