Consumer Behaviour Insights and Analytics

Πώς να Κάνετε Αίτηση - ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Το μάθημα  περιγράφει τη συμπεριφορά των καταναλωτών ως βασικό στοιχείο της θεωρίας και της πρακτικής μάρκετινγκ. Αναλύει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων των καταναλωτών και τους διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν κάθε ένα από τα στάδια που περιλαμβάνονται σε αυτήν τη διαδικασία (δίνεται πρόσθετη έμφαση στην απόκτηση και επεξεργασία πληροφοριών και στην αξιολόγηση προϊόντων και υπηρεσιών). Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, αναλύονται οι  εσωτερικοί και εξωτερικοί παράγοντες επιρροής της καταναλωτικής συμπεριφοράς καθώς και οι δυναμικές που αναπτύσσονται σε αυτή τη διαδικασία.  Οι σπουδαστές θα διδαχθούν, επίσης, πώς να συσχετίζουν διάφορα φαινόμενα συμπεριφοράς των καταναλωτών με συγκεκριμένες στρατηγικές και τακτικές μάρκετινγκ. Τέλος, το μάθημα επικεντρώνεται στις τακτικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη συγκέντρωση πληροφοριών και αναλυτικών στοιχείων σχετικά με τους καταναλωτές και πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτές οι πληροφορίες για την ανάπτυξη επιτυχημένων στρατηγικών μάρκετινγκ.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​