Social Media & Digital Marketing Fundamentals

Αυτό το μάθημα  αναλύει την ανάπτυξη του Διαδικτύου, συμπεριλαμβανομένων βασικών τεχνολογικών εννοιών και των διαφορετικών προτύπων χρήσης σύμφωνα με τα προφίλ των ενδιαφερομένων. Αναφέρεται στην κοινωνία και στις θεωρητικές προοπτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ και στο ρόλο της στις ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ. Μέσα στα πλαίσια του μαθήματος οι σπουδαστές θα κατανοήσουν  τη διαδικτυακή συμπεριφορά των καταναλωτών, τις μεθόδους διεξαγωγής έρευνας αγοράς στο διαδίκτυο, τα αναλυτικά εργαλεία που απαιτούνται, καθώς επίσης και τα νομικά και ηθικά ζητήματα που ανέδειξε το διαδίκτυο.

Όσον αφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το μάθημα εισάγει  τους σπουδαστές  στη χρήση των μέσων, στην προσαρμογή του κοινού και στις εμπορικές δυνατότητες των πιο γνωστών κοινωνικών μέσων. Περιγράφει διάφορα άλλα διαδικτυακά κανάλια μάρκετινγκ (E-mail, ιστότοπος, μηχανές αναζήτησης, κινητές συσκευές κ.λπ.) και επεξηγεί τη μεθοδολογία για την αξιολόγηση κάθε καναλιού, ιδίως των κοινωνικών μέσων, έναντι των στόχων μάρκετινγκ.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​