• toto slot
  • slot gacor
  • slot77
  • toto togel
  • slot gacor
  • situs togel
  • slot gacor 2022
  • toto slot
  • slot gacor
  • slot 4d
  • bo togel
  • toto togel
  • slot online
  • toto slot
  • slot gacor
  • slot deposit pulsa
  • bandar togel
  • toto macau
  • toto slot
  • toto macau
  • slot gacor 2022
  • slot terpercaya
  • togel macau
  • toto slot
  • toto slot
  • bandar togel
  • situs togel
  • togel pulsa
  • situs togel
  • agen togel
  • 100 pasaran
  • toto slot
  • toto togel
  • toto macau
  • Toto Togel
  • bandar togel terpercaya
  • Slot Gacor 2022
  • togel macau
  • rupiahtoto
  • bo togel terpercaya
  • togel bet 100
  • Bandar Togel Terpercaya
  • bo togel
  • Toto Macau
  • Situs Togel Deposit Pulsa Tanpa Potongan
  • Togel Bet 100 Perak
  • Situs Togel Terpercaya
  • Slot777
  • slot gacor 2022
  • bandar togel terpercaya
  • Front Office Certificate υπό την αιγίδα της ΕΞΑΑΑ και του Δήμου Αθηναίων - BCA College

    Front Office Certificate
    υπό την αιγίδα της ΕΞΑΑΑ και με την υποστήριξη του Δήμου Αθηναίων

    Essential Front Office Operation Management

    Front Office Certificate
    υπό την αιγίδα της ΕΞΑΑΑ*
    και με την υποστήριξη του Δήμου Αθηναίων**

    * Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ)
    ** Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηναίων

    Essential Front Office Operation

    Το Τμήμα Υποδοχής ενός ξενοδοχείου είναι η «βιτρίνα» του. Δημιουργεί την πρώτη εντύπωση στον επισκέπτη και χειρίζεται τα περισσότερα θέματα που αφορούν τη διαμονή του. Αν έχετε θετική προσωπικότητα, τώρα μπορείτε να αποκτήσετε και τα επαγγελματικά εφόδια για καριέρα στο Front Office ξενοδοχείων, με ένα ταχύρρυθμο πρόγραμμα υβριδικής (blended learning) εκπαίδευσης 52 ωρών που ολοκληρώνεται σε δυο μήνες.

    Σε ποιους απευθύνεται

    Το προτεινόμενα Σεμιναριακά Workshops απευθύνονται σε άτομα που δραστηριοποιούνται ή ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον τουριστικό και ξενοδοχειακό κλάδο με εξειδίκευση στη Reception – Front Office. Σε άτομα που αντιλαμβάνονται την ανάγκη reskilling ή/και upskilling και επιθυμούν να ενδυναμώσουν τον εαυτό τους με γνώσεις και δεξιότητες χρηστικές και άμεσα εφαρμόσιμες. Οι ενδιαφερόμενοι μπορεί να έχουν μικρή προϋπηρεσία στον συγκεκριμένο χώρο ή να έχουν δουλέψει σε άλλα τμήματα ενός ξενοδοχείου και να επιθυμούν να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για να μεταπηδήσουν στη Reception – Front Office.

    Το συγκεκριμένο Workshop είναι ένα εντατικό πρόγραμμα εκμάθησης, που επιτρέπει στους συμμετέχοντες να αποκτήσουν όλες τις αναγκαίες γνώσεις για τη στελέχωση του Front Office ενός ξενοδοχείου ή σε ξενοδοχειακά στελέχη που επιθυμούν να αναβαθμίσουν σημαντικά το επίπεδο των γνώσεων τους και τις ικανότητες διαχείρισης των απαιτήσεων ενός τόσο νευραλγικού ξενοδοχειακού τμήματος.

    Certificate:

    Front Office Certificate

    Μέθοδος Παρακολούθησης:​

    Διαδικτυακά ή/και Διά Ζώσης

    Διάρκεια:​

    Συνολικά 52 ώρες μοιρασμένες σε 13 ημέρες

    Ημερομηνίες:​

    Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022
    Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2022
    Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022
    Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022
    Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022
    Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022
    Δευτέρα 07 Φεβρουαρίου 2022
    Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2022
    Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2022
    Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2022
    Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022
    Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022
    Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022

    Ωράριο:​

    17:30 – 21:30​

    Στοιχεία Επικοινωνίας:​​

    Τηλ: +30 210 7253 783​
    E-mail: seminars@bca.edu.gr

    Τα εργαλεία που θα διδαχθείτε

    front-office

    Δομή Σεμιναρίου

     

    Instructor

    Θέμα

    Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022

    17:30 – 21:30

    Δρ Χριστίνα Κωνσταντινίδου

    • Μια γενική περιγραφή του Ξενοδοχειακού Κλάδου και των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων.
    • Θα αναλυθεί η ιδιαιτερότητα και η σημασία των Τουριστικών Υπηρεσιών
    • Θα γίνει προσπάθεια να κατανοήσουμε το ζήτημα της ποιότητας. Τι συνιστά ποιότητα, με βάση ποια κριτήρια και για ποιους.
    • Θα παρουσιαστούν και αναλυθούν οι Λειτουργίες και οι Θέσεις Εργασίας του Front Office (προσόντα, αρμοδιότητες και καθήκοντα Προσωπικού).
    • Θα γίνει περιγραφή του Guest Cycle. Τις διάφορες “φάσεις” κατά τη διάρκεια της διαμονής, που περνά ένας πελάτης από τη στιγμή που ξεκινά να διερευνά τις διακοπές του σε ένα ξενοδοχείο, την άφιξη του, τη διαμονή του καθώς και την αναχώρηση του από το ξενοδοχειακό συγκρότημα.
    • Θα επισημανθεί η σημασία της Ομαδικής Εργασίας και της Διατμηματικής Συνεργασίας

    Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2022

    17:30-21:30

    Πάρις Χατζηπαρές

    • Επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών και αντιμετώπιση παραπόνων- αντιμετώπιση κρίσεων – έκτακτων αναγκών –> Χρόνιοι και περιστασιακοί δύσκολοι άνθρωποι, χαρακτήρας έναντι συμπεριφοράς, η αρχή του 90/10, σύστημα L..E.A.R.N. για την εξυπηρέτηση πελατών, μέθοδοι αυτοπειθαρχίας, συστήματα πεποιθήσεων, διαχείριση ενός θυμωμένου πελάτη (Τι θέλει ένας εκνευρισμένος πελάτης, αντιμετωπίζοντας τα συναισθήματα μας, οι δύσκολοι πελάτες ως ευκαιρίες για ανάπτυξη χρόνιων επαγγελματικών σχέσεων).
    • Διάγνωση των αναγκών του πελάτη – Γλώσσα σώματος πελάτη και ξενοδοχοϋπαλλήλου–> Μέλος της επιχείρησης = εικόνα επιχείρησης, διαβάζοντας τον πελάτη σε αρνητικό χρόνο, οι εκφράσεις του προσώπου που χτυπάνε το κουδούνι του κινδύνου, κρίνοντας το βιβλίο από το εξώφυλλο του, οι αφανείς- απαράβατοι κανόνες που πρέπει να γνωρίζουμε, τεχνικές διαχείρισης και αύξησης της συμπάθειας στους πελάτες.
    • Αναγνώριση και κατάταξη πελατών κατά τύπους. –> Οι 4 κατηγορίες χαρακτήρων πελατών, “διάβασμα” και διαχείριση πελατών κατά NLP.

    Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

    17:30-21:30

    Νίκος Γκιόκας

    • Βασικές Αρχές Ξενοδοχειακού Digital & Performance Marketing. Εσωτερικός (Rate Parity) & Εξωτερικός Ανταγωνισμός. Εργαλεία Τεχνολογίας για την Διαχείριση Ανταγωνισμού (OTA Insight).
    • Online Sales & Distribution. Στρατηγική Διαχείριση Καναλιών Διανομής για την μεγιστοποίηση των εσόδων. Εργαλεία Τεχνολογίας: Booking Engine & Channel Manager.

    Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022

    17:30-21:30

    Πάρις Χατζηπαρές

    • Κώδικες Ντυσίματος και οδηγίες – Κανόνες σωστής συμπεριφοράς προς τους πελάτες –> Η σημασία της εικόνας μας, αρχές επαγγελματικού ντυσίματος, προσωπική υγιεινή, το κόστος της ασυμβατότητας, 7+7 συμπεριφορές στον χώρο της φιλοξενίας, μέθοδοι αύξησης της συμπάθειας προς το πρόσωπο του επισκέπτη.
    • Διατμηματική επικοινωνία. Η σημασία της καλής και αποτελεσματικής συνεργασίας με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου –> Ψυχολογία αγέλης, καταλαβαίνοντας “τα θέλω” των συνεργατών μας, ενσυναίσθηση και ενεργητική ακρόαση στον εργασιακό χώρο, το συναίσθημα του θυμού και το κόστος που φέρει στους επισκέπτες και στην ομάδα, αρχές ενδυνάμωσης ομάδας, μικρές ομάδες-μεγάλες ευκαιρίες.

    Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022

    17:30-21:30

    Μάριος Παπακωνσταντίνου

    • Τμήμα Υποδοχής-Στόχοι Τμήματος Υποδοχής-Βάρδιες-Εξοπλισμός Reception-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS

    Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

    17:30-21:30

    Νίκος Γκιόκας

    • Ο κρίσιμος ρόλος των Online Travel Agencies ως εργαλεία Marketing & πως μπορούμε να τους αξιοποιήσουμε για την υλοποίηση της Στρατηγικής Αύξησης της Κερδοφορίας & της Αναγνωρισιμότητας του Ξενοδοχείου μας.
    • Βασικές αρχές Revenue Management: Segmentation, Demand Forecasting, Pricing & Inventory Management

    Δευτέρα 07 Φεβρουαρίου 2022

    17:30-21:30

    Μάριος Παπακωνσταντίνου

    • Κύριοι Τύποι Δωματίων Ξενοδοχείου-Βασικοί Όροι Συμφωνίας Ενοικίασης Δωματίων-Νέα Φιλοσοφία Διαμονής-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS

    Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2022

    17:30-21:30

    Μάριος Παπακωνσταντίνου

    • Πρόσληψη-Εκπαίδευση-Παρακίνηση Προσωπικού Τμήματος Υποδοχής-Προσαρμογή και Προσανατολισμός-Λίστα και Ανάλυση Εργασίας-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS

    Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2022

    17:30-21:30

    Μάριος Παπακωνσταντίνου

    • Τμήμα Κρατήσεων-Εγγυημένες και Μη Εγγυημένες Κρατήσεις-Άμεσες Κρατήσεις-Διαδικασία Τηλεφωνικής Κράτησης και Κράτηση Πελάτη Walk-In-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS

    Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2022

    17:30-21:30

    Μάριος Παπακωνσταντίνου

    • Έμμεσες Κρατήσεις-Online Travel Agencies-Ομαδικές Κρατήσεις-Φαινόμενο Overbooking-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS

    Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022

    17:30-21:30

    Μάριος Παπακωνσταντίνου

    • Εισαγωγή στις Υπηρεσίες-Χαρακτηριστικά των Υπηρεσιών-Το Πακέτο Υπηρεσιών-Αλυσίδα Εξυπηρέτησης Κέρδους-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS

    Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022

    17:30-21:30

    Δρ Χριστίνα Κωνσταντινίδου

    • Standard Operating Procedures (SOP) τι είναι, που χρειάζονται και πως μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε
    • KPI (Key Performance Indicators) – Βασικοί Δείκτες Απόδοσης τι είναι, που χρειάζονται και πως μπορούμε να τους αξιοποιήσουμε
    • Ξενοδοχειακή Νομοθεσία

    Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022

    17:30-21:30

    Δρ Χριστίνα Κωνσταντινίδου

    • Η σημασία της Διατμηματικής Επικοινωνίας και τεχνικές για την επίτευξη της
      Team Building και Teamwork
    • Negotiation με τους συνεργάτες, Negotiation με τους πελάτες
    • Σύνδεση – σύνοψη όλου του μαθήματος και ολοκλήρωση.

    Γνωρίστε την ομάδα των εισηγητών

    Νίκος Γκιόκας

    Νίκος Γκιόκας

    Business Development Manager RevitUp, Καθηγητής BCA College
    Δείτε Περισσότερα
    Μάριος Παπακωνσταντίνου

    Μάριος Παπακωνσταντίνου

    Front Office Manager, Καθηγητής BCA College
    Δείτε Περισσότερα
    Πάρις Χατζηπαρές

    Πάρις Χατζηπαρές

    Coaching Instructor BCA | Communication & Self-Development Coach
    Δείτε Περισσότερα

    Newsletter

    Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​

    Θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τα δίδακτρα, τις υποτροφίες και τη διασύνδεση με την αγορά εργασίας;
    Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.

    Επικοινωνία
    close-link