Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

MSc Marketing

Μια σύνθετη αγορά χρειάζεται σύνθετες γνώσεις

Το Μarketing εξελίσσεται ταχύτατα. Ενώ πριν κάποια χρόνια ήταν απλώς η τεχνική ώστε ένα προϊόν να φτάσει στο κοινό του, σήμερα περιλαμβάνει πολύ περισσότερα. Διερευνά, εκτός από τις συνήθειες των καταναλωτών, τις αξίες τους, τις αντιλήψεις τους και το συνολικό σενάριο ζωής τους, έτσι ώστε ολόκληρη η διαδικασία σχεδιασμού και προώθησης προϊόντων να είναι πελατοκεντρική και να δημιουργεί μόνιμες σχέσεις εμπιστοσύνης ανάμεσα στο κοινό, στα προϊόντα που χρησιμοποιεί και στις εταιρείες που τα παράγουν. Σήμερα, οι εταιρείες έχουν εντονότερο κοινωνικό ρόλο και η εξέλιξή τους επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, εκτός από τις πωλήσεις. Στην πραγματικότητα οι πωλήσεις είναι το αποτέλεσμα όλων αυτών των παραγόντων που περιλαμβάνουν ακόμα και τη στάση των εταιρειών σε κοινωνικά, περιβαλλοντικά ή και πολιτικά θέματα. Αυτό το σύνθετο περιβάλλον καλείται να διαχειριστεί ένα στέλεχος marketing με υψηλούς επαγγελματικούς στόχους. Για να το πετύχει χρειάζεται ανάλογα σύνθετες γνώσεις και ικανότητες. Το μεταπτυχιακό τμήμα MSc Marketing του BCA που διεξάγεται με τη συνεργασία του University of West London, δίνει στους φοιτητές του τα εφόδια ώστε να είναι σε θέση να «χτίζουν» όνομα σε προϊόντα και εταιρείες, να το διατηρούν παρά τις διακυμάνσεις της αγοράς, να διερευνούν τις τάσεις του κοινού, ανακαλύπτοντας ανικανοποίητες ανάγκες που θα οδηγήσουν σε νέα επιτυχημένα projects και να αξιοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία (μια άλλη κατεύθυνση του μεταπτυχιακού τμήματος προσφέρει εξειδίκευση στο ψηφιακό marketing) ώστε να μπορούν σύντομα να αναλάβουν τη διεύθυνση του τμήματος marketing σε εταιρείες και οργανισμούς.

MSc Marketing inner image

Χαρακτηριστικά Προγράμματος:

  1. Καλύπτει το σύνολο των θεμάτων που αφορούν το marketing, σε μεταπτυχιακό επίπεδο, με συνεχές update της διδακτέας ύλης, η οποία παρακολουθεί τις εξελίξεις της τεχνολογίας.
  2. Εκτός από τους καθηγητές, στο τμήμα διδάσκουν ως επισκέπτες ή ως εισηγητές σε σεμινάρια υψηλής προστιθέμενης αξίας, διευθυντικά στελέχη από εταιρείες leaders της αγοράς και του ψηφιακού marketing.
  3. Δίδεται έμφαση στην ψηφιακή επικοινωνία (social media management, mobile marketing, SEO, SEM, Google adwords, email marketing).

Έναρξη:​

Οκτώβριος – Χειμερινό Εξάμηνο ή
Φεβρουάριος – Εαρινό Εξάμηνο​

Διάρκεια:​

Full Time – 1 Έτος Σπουδών ή
Part Time – 2 Έτη Σπουδών​

Ωράριο φοίτησης:​

Βραδινό καθημερινές​​

Γλώσσα:

Ελληνικά ή Αγγλικά​

Πλεονεκτήματα Προγράμματος

1

Συνδυάζει θεωρητική κατάρτιση και εφαρμογή στο πεδίο. Οι σπουδαστές επεξεργάζονται πραγματικά “σενάρια” στρατηγικής marketing που δίδονται ως άσκηση από τις συνεργαζόμενες εταιρίες.

2

Τα μαθήματα μπορούν να γίνουν και εξ αποστάσεως, με το προηγμένο σύστημα Blended Learning, σε περίπτωση που οι υποχρεώσεις του μεταπτυχιακού φοιτητή δεν επιτρέπουν τη διά ζώσης παρακολούθηση.

3

Το Τμήμα λειτουργεί σε συνεργασία με το πολυβραβευμένο Πανεπιστήμιο του Δυτικού Λονδίνου το οποίο έχει την ευθύνη της ύλης, των εξετάσεων και απονέμει τους τίτλους σπουδών.

University of West London
Βραβεύσεις
Δράσεις Τμήματος
Προϋποθέσεις Αποδοχής

Σπουδάζοντας στο BCA, ζείτε στην Ελλάδα την ατμόσφαιρα ενός Βρετανικού ή Ελβετικού Πανεπιστημίου υψηλής στάθμης και σας απονέμονται οι τίτλοι σπουδών (Bachelor & Master) οι ίδιοι ακριβώς που χορηγούνται στους φοιτητές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ελβετίας, οι οποίοι αναγνωρίζονται παντού στον κόσμο (και είναι ισχυροί για οποιαδήποτε επαγγελματική δραστηριότητα ακόμα και για διορισμό στο ελληνικό Δημόσιο). Επιπλέον, αξιοποιείτε την ψηφιακή τεχνολογία με τις εξειδικευμένες πλατφόρμες εξ αποστάσεως παρακολούθησης που έχει δημιουργήσει το BCA και έχει εντάξει στη φιλοσοφία του Blended Learning.


Την πετυχημένη πορεία του BCA πιστοποιούν οι πολλαπλές βραβεύσεις που έχει δεχθεί στην πορεία των ετών εκπαιδευτικής του λειτουργίας με ιδιαίτερη σημαντική την ανακήρυξη του ως το «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ». Περισσότερες πληροφορίες για τις βραβεύσεις του BCA College μπορείτε να δείτε εδώ.


Τα προγράμματα σπουδών του BCA College, εμπλουτίζονται περαιτέρω με επιχειρηματικές επισκέψεις, σεμινάρια και ομιλίες που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια της χρονιάς παράλληλα με το πρόγραμμα σπουδών. Οι εκδηλώσεις αυτές γεφυρώνουν την ακαδημαϊκή θεωρία που διδάσκεται στις αίθουσες με τις σύγχρονες πρακτικές του επαγγελματικού στίβου, μεταφέρουν στους σπουδαστές τεχνογνωσία και εξειδίκευση σε αληθινό χρόνο και τους συνδέουν με καταξιωμένα στελέχη, επιχειρηματίες, και ανθρώπους με θέσεις-κλειδιά στον κλάδο τους.


Οι υποψήφιοι μπορούν να γίνουν δεκτοί στο πρόγραμμα, εφόσον διαθέτουν ένα από τα ακόλουθα προσόντα:

  • πτυχίο 2nd class honours από Βρετανικό Πανεπιστήμιο, ή
  • πτυχίο από 6.0 και πάνω από ΑΕΙ ή
  • πτυχίο από 7.0 και άνω από Τ.Ε.Ι., ή
  • πτυχίο Αμερικάνικου Πανεπιστημίου με GPA 2.75 και άνω ή ισοδύναμα προσόντα.

Οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα είτε στα ελληνικά είτε στα αγγλικά. Οι υποψήφιοι που θα επιλέξουν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα στα Αγγλικά θα πρέπει να κατέχουν μία από τις παρακάτω πιστοποιήσεις:

  • IELTS: Με βαθμό 6.5 και άνω, με τουλάχιστον 5.5 σε κάθε τμήμα του τεστ.
  • Cambridge Certificate of Proficiency in English (CPE): Με βαθμό C1 και άνω.
  • Cambridge Advanced Certificate in English (CAE): Με βαθμό C και άνω
  • Cambridge First Certificate in English (FCE): Με βαθμό B και άνω.
  • Examination for the Certificate Proficiency in English (ECPE).
  • Pearson Academic (PTE): Με βαθμό 53, με τουλάχιστον 51 σε κάθε τμήμα του τεστ.
  • BCA IELTS Placement Test: Με βαθμό 6.5 και άνω, με τουλάχιστον 5.5 σε κάθε τμήμα του τεστ.

Για τους υποψηφίους σπουδαστές που επιθυμούν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα στα αγγλικά αλλά δεν πληρούν τις προϋποθέσεις της αγγλικής γλώσσας, προσφέρονται εντατικά μαθήματα αγγλικών.

Δρ. Ζωή Αναγνωστίδου

Υπεύθυνη Τμήματος​

Δρ. Ζωή Αναγνωστίδου

H Δρ. Ζωή Αναγνωστίδου αποφοίτησε από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας το 2004. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Bath (UK) με αντικείμενο το Μάνατζμεντ, και εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Tμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας)

στο πεδίο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή. Από το 2008 διδάσκει μαθήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας και έχει παράλληλα εργαστεί ως ανεξάρτητη ερευνήτρια και σύμβουλος πάνω σε διάφορα project. Τα τρέχοντα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στη συμπεριφορά και ψυχολογία του καταναλωτή και την εταιρική κοινωνική ευθύνη.​

Μαθήματα Προγράμματος​

20 Ακαδημαϊκές Μονάδες
Εξαμήνου
20 Ακαδημαϊκές Μονάδες
Εξαμήνου
20 Ακαδημαϊκές Μονάδες
Εξαμήνου
20 Ακαδημαϊκές Μονάδες
Εξαμήνου
20 Ακαδημαϊκές Μονάδες
Εξαμήνου
20 Ακαδημαϊκές Μονάδες
Εξαμήνου
60 Ακαδημαϊκές Μονάδες
Ετήσιο
Επίπεδο Τίτλος Πτυχίου Σημειώσεις
PG Cert Postgraduate Certificate in Marketing Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 80 ακαδημαϊκές μονάδες
PG Dip Postgraduate Diploma in Marketing Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 120 ακαδημαϊκές μονάδες
MSC MSc Marketing Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 180 ακαδημαϊκές μονάδες

Τα προσφερόμενα πτυχία καθώς και τα κριτήρια για την απόκτησή τους:​

Όλα τα μεταπτυχιακά προγράμματα, πέραν του πτυχίου Master, προσφέρουν και ενδιάμεσους/συμπληρωματικούς μεταπτυχιακούς τίτλους, όπως η Βεβαίωση Ανώτατης Εκπαίδευσης και το Δίπλωμα Ανώτατης Εκπαίδευσης. Αυτοί οι μεταπτυχιακοί τίτλοι, οι οποίοι μπορούν επίσης να αποκτηθούν με βαθμό ή τιμητική διάκριση, απονέμονται σε όσους σπουδαστές έχουν ολοκληρώσει ένα τμήμα του μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​

Θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τα δίδακτρα, τις υποτροφίες και τη διασύνδεση με την αγορά εργασίας;
Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.

Επικοινωνία
close-link