Αυτό το μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στην έννοια των επικοινωνιών branding. Επικεντρώνεται στις πρόσφατες θεωρίες και πρακτικές επικοινωνίας μάρκετινγκ και στο σημαντικό ρόλο τους στην ανάπτυξη και διαχείριση επιτυχημένων brands (επωνυμιών). Εξετάζει έννοιες που σχετίζονται με την επωνυμία, τα βήματα / διαδικασίες δημιουργίας της επωνυμίας μίας επιχείρησης, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων μάρκετινγκ επωνυμίας, τις μεθόδους μέτρησης της απόδοσης της επωνυμίας, τους τρόπους αξιοποίησης της επωνυμίας, τις στρατηγικές διαχείρισης χαρτοφυλακίων επωνυμίας και διαχείρισης επωνυμιών με την πάροδο του χρόνου, τις γεωγραφικές περιοχές και την τμηματοποίηση της αγοράς.