Το μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στις διαδικασίες και τις μεθοδολογίες του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ. Οι σπουδαστές διδάσκονται πώς να ανακαλύπτουν ευκαιρίες αγοράς, να διαμορφώνουν τακτικές για την επίλυση θεμάτων που επηρεάζουν μια επιχείρηση, και να δημιουργούν ένα βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον. Επιπλέον, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην κατανόηση των πιο σημαντικών στρατηγικών ανάπτυξης, καθώς και σε έννοιες και όρους μάρκετινγκ όπως το branding, η τοποθέτηση, το ταξίδι πελατών και η ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.