International Marketing

Το μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στο διεθνές μάρκετινγκ και στο παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον (οικονομικό, πολιτικό, νομικό κοινωνικό και πολιτιστικό περιβάλλον, κ.λπ.). Στη συνέχεια, εξετάζει θέματα όπως η τμηματοποίηση,  η στόχευση, η τοποθέτηση, και οι στρατηγικές εισόδου σε ξένες αγορές. Επιπλέον, οι μαθητές θα επικεντρωθούν στην εφαρμογή διεθνών στρατηγικών και τακτικών μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, θα συζητηθούν αποφάσεις branding (επωνυμίας), τιμολόγησης, διανομής και επικοινωνίας. Τέλος, το μάθημα ασχολείται με τη διαχείριση παγκόσμιων προγραμμάτων μάρκετινγκ.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​

Θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τα δίδακτρα, τις υποτροφίες και τη διασύνδεση με την αγορά εργασίας;
Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.

Επικοινωνία
close-link