Το μάθημα αυτό εισάγει τους σπουδαστές στις έννοιες της δημιουργικότητας και προσφέρει μια επισκόπηση των σχετικών θεωριών και μοντέλων. Στη συνέχεια, εξετάζονται τα δημιουργικά briefs όσον αφορά τη δομή τους και τους τρόπους διαχείρισης των επιμέρους τμημάτων τους. Επίσης, το μάθημα επικεντρώνεται στις αρχές και πρακτικές του οπτικού γραμματισμού που σχετίζονται τόσο με την παραδοσιακή όσο και με την ψηφιακή επικοινωνία μάρκετινγκ, καθώς και στις σχετικές αρχές και προσεγγίσεις που αφορούν στη διατύπωση προφορικών μηνυμάτων και κειμένου. Τέλος, συζητούνται οι τεχνικές αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας ενός δημιουργικού brief.