Strategic Marketing Planning

Το μάθημα αυτό παρέχει μια ολοκληρωμένη και πρακτική επισκόπηση της στρατηγικής μάρκετινγκ. Το πρώτο μέρος του μαθήματος επικεντρώνεται στην ανάλυση της παρούσας κατάστασης μίας επιχείρησης (συλλογή και ανάλυση πληροφοριών σχετικά με τα 5C: company, customers, competitors, collaborators, and context), τον καθορισμό των στόχων, και την ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ (τμηματοποίηση-στόχευση-τοποθέτηση, στρατηγική προϊόντων και τιμολόγησης, διαχείριση αλυσίδας διανομής και εφοδιασμού, ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ). Το δεύτερο μέρος του μαθήματος εξηγεί πώς τα παραπάνω χρησιμοποιούνται για τη διαμόρφωση του μείγματος μάρκετινγκ (4Ps: προϊόν, τιμή, προώθηση και διανομή). Τέλος, συζητείται η εφαρμογή και η αξιολόγηση ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​