Corporate Communication and Crisis Management

Οι σπουδαστές εισάγονται, αρχικά, στην έννοια και την πρακτική της εταιρικής επικοινωνίας. Συγκεκριμένα το μάθημα καλύπτει τις ακόλουθες ενότητες: η φύση της «εταιρικής φήμης» και οι διαφορές μεταξύ της εταιρικής εικόνας και της εικόνας της επωνυμίας, ο αντίκτυπος της οργανωτικής κουλτούρας στη φήμη και τη στρατηγική επικοινωνίας, τα εργαλεία εταιρικών επικοινωνιών π.χ. πρόσωπο με πρόσωπο /lobbying, γραπτή  επικοινωνία, άμεση/έμμεση παράδοση πληροφοριών, κοινωνικά δίκτυα κ.λπ., διαχείριση θεμάτων, λανθάνουσες δημοσιεύσεις, ακτιβισμός και πολιτική κουλτούρα, συναίνεση και συν-προσανατολισμός, οικονομικές σχέσεις δημοσίων σχέσεων και επενδυτών, εσωτερική  επικοινωνία, διαχείριση κρίσεων.

Η δεύτερη ενότητα του μαθήματος καλύπτει λεπτομερώς τη διαχείριση κρίσεων. Συγκεκριμένα, αναλύεται το πλαίσιο και τα εργαλεία που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη της εμπειρίας και των σχέσεων εμπιστοσύνης έτσι ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει ένας οργανισμός μία ενδεχόμενη κρίση. Επιπλέον, εξετάζονται οι διάφορες αλληλεπιδράσεις που μπορεί να απαιτούνται μεταξύ εταιρικών ηγετών, ομάδων διαχείρισης κρίσεων, εμπειρογνωμόνων επικοινωνίας και άλλων βασικών παραγόντων (σχετικοί ενδιαφερόμενοι, καταναλωτές, κυβερνητικοί φορείς  κ.λπ.) που συμμετέχουν στη διαχείριση κρίσεων. Μέσα από τη συζήτηση της διαθέσιμης βιβλιογραφίας και την ανάλυση περιπτωσιολογικών μελετών, οι σπουδαστές θα κληθούν να σκεφτούν στρατηγικά, να αναπτύξουν ισχυρά προορατικά σχέδια κρίσης και να κάνουν συστάσεις για την επίλυση επιχειρηματικών προκλήσεων που σχετίζονται με την κρίση.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​