• toto slot
  • slot gacor
  • slot77
  • toto togel
  • slot gacor
  • situs togel
  • slot gacor 2022
  • toto slot
  • slot gacor
  • slot 4d
  • bo togel
  • toto togel
  • slot online
  • toto slot
  • slot gacor
  • slot deposit pulsa
  • bandar togel
  • toto macau
  • toto slot
  • toto macau
  • slot gacor 2022
  • slot terpercaya
  • togel macau
  • toto slot
  • toto slot
  • bandar togel
  • situs togel
  • togel pulsa
  • situs togel
  • agen togel
  • 100 pasaran
  • toto slot
  • toto togel
  • toto macau
  • Toto Togel
  • bandar togel terpercaya
  • Slot Gacor 2022
  • togel macau
  • rupiahtoto
  • bo togel terpercaya
  • togel bet 100
  • Bandar Togel Terpercaya
  • bo togel
  • Toto Macau
  • Situs Togel Deposit Pulsa Tanpa Potongan
  • Togel Bet 100 Perak
  • Situs Togel Terpercaya
  • Slot777
  • slot gacor 2022
  • bandar togel terpercaya
  • e-Commerce and Digital Marketing Fundamentals - BCA College

    e-Commerce and Digital Marketing Fundamentals

    Υποτροφίες για Φοιτητές του BCA που Συνεχίζουν

    Το μάθημα αυτό αναλύει, αρχικά, την ανάπτυξη του Διαδικτύου (βασικές έννοιες τεχνολογίας, Υπηρεσίες Διαδικτύου: www, email κ.λπ.) και την ιστορία του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στον αγοραστή ηλεκτρονικού εμπορίου, στο εξατομικευμένο και προσανατολισμένο-στο-συναίσθημα ηλεκτρονικό εμπόριο, και στα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επιπλέον, περιγράφονται διάφορα μοντέλα ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθώς και θέματα όπως: η ηλεκτρονική πληρωμή, οι βασικές αρχές της δημιουργίας ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου, η αξιολόγηση της παρουσίας μίας εταιρείας στο διαδίκτυο, η ηθική του Ιστού και οι νομικές πτυχές του ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Όσον αφορά το ψηφιακό μάρκετινγκ, γίνεται αρχικά αναφορά στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, στην κοινωνία, και στις θεωρητικές προσεγγίσεις για το ψηφιακό μάρκετινγκ και το ρόλο που παίζει στην ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, περιγράφονται τα διαδικτυακά- ψηφιακά κανάλια μάρκετινγκ (το διαδίκτυο, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι μηχανές αναζήτησης κ.λπ.), οι βασικές αρχές των web analytics, και οι ηθικές διαστάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ.

    Newsletter

    Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​