Το μάθημα αυτό εισάγει, αρχικά, τους σπουδαστές στην έννοια της ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ (IMC) και το ρόλο της στη διαδικασία μάρκετινγκ. Εξετάζονται διάφορα στοιχεία του μείγματος επικοινωνίας (π.χ. άμεσο μάρκετινγκ, digital μάρκετινγκ, προώθηση πωλήσεων, δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση, προσωπικές πωλήσεις κλπ), καθώς και ο προγραμματισμός της επικοινωνίας και όλα τα σχετικά βήματα που περιλαμβάνονται στη διαδικασία αυτή (π.χ. καθορισμός διαφημιστικών στόχων επικοινωνίας, επιλογή και αξιολόγηση ενός μείγματος μέσων, ανάπτυξη και παρακολούθηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας μάρκετινγκ, κλπ). Το δεύτερο μέρος του μαθήματος εστιάζει στη διαχείριση της επωνυμίας (brand) και στη χρήση της επικοινωνίας μάρκετινγκ για τη δημιουργία επιτυχημένων εμπορικών σημάτων (brands). Συγκεκριμένα, οι σπουδαστές θα εξερευνήσουν την έννοια, τη δημιουργία, και τη συντήρηση ενός brand, και θα διδαχθούν πώς να επιλέγουν και να χρησιμοποιούν τα κατάλληλα στοιχεία επικοινωνίας μάρκετινγκ για την αποτελεσματική διαχείριση του brand.