Research Methods

Principles of Marketing

Το μάθημα αυτό εισάγει τους σπουδαστές στην ακαδημαϊκή έρευνα και εστιάζει στην ανάπτυξη ενός φάσματος δεξιοτήτων που απαιτούνται για την εκπόνηση μιας ερευνητικής πρότασης (πχ. διαμόρφωση ερευνητικών ερωτημάτων, επισκόπηση της βιβλιογραφίας και επιλογή κατάλληλων μεθοδολογιών για διαφορετικά πεδία σπουδών, κτλ.). Επιπλέον, μέσα στα πλαίσια του μαθήματος μελετώνται οι τρόποι με τους οποίους οι ερευνητές  διαφορετικών ακαδημαϊκών πεδίων έρευνας χρησιμοποιούν διαφορετικές μεθόδους συλλογής ερευνητικών δεδομένων (πρωτογενή ή δευτερογενή). Δεδομένου ότι το μάθημα προετοιμάζει τους σπουδαστές για την εκπόνηση είτε μίας ακαδημαϊκής εργασίας είτε ενός ερευνητικού πρότζεκτ, το μάθημα συμπεριλαμβάνει σεμινάρια/εργαστήρια ως προς τις κατάλληλες τεχνικές συλλογής δεδομένων και την εμπεριστατωμένη ανάλυση αυτών.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​

Θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τα δίδακτρα, τις υποτροφίες και τη διασύνδεση με την αγορά εργασίας;
Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.

Επικοινωνία
close-link