- Αρχική
- BACHELORS
- Τμήμα Διοίκησης Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων
- BA (Hons) Hospitality and Tourism Management
BA (Hons) Hospitality and Tourism Management

Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ
Ο διαφορετικός τρόπος θεώρησης του κλάδου Φιλοξενίας & Τουρισμού προϋποθέτει και ένα διαφορετικό τρόπο εκπαίδευσης σε αυτόν
- Μπορείς να φανταστείς ποια είναι η επίδραση της Φιλοξενίας και του Τουρισμού στην καθημερινή σου ζωή;
- Πόσοι κλάδοι αλληλοσυνδέονται και πού θα φανταζόσουν τον εαυτό σου τα επόμενα χρόνια;
- Καιρός να αναθεωρήσεις την οπτική σου για την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία!
- Why choose Hospitality & Tourism Management?
- Δομή Προγράμματος
- Νέα εντατικά τμήματα Φεβρουαρίου
- Προϋποθέσεις Αποδοχής
- Φιλοσοφία και Στόχοι
- Πρακτική Άσκηση
- Τίτλοι Σπουδών
- Υπεύθυνη του Τμήματος
- Υπεύθυνος Προγράμματος
- Επικοινωνία
Το BCA και το τμήμα Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Σπουδών έχοντας σαν φιλοσοφία τη σύγχρονη προσέγγιση και τη συνέπεια στην ποιότητα εκπαίδευσης και κατάρτισης έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στην αγορά εκπαίδευσης.
Πλεονεκτήματα του προγράμματος:
1ο έτος
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΑγγλική Γλώσσα και Δεξιότητες Μάθησης Α-1Το μάθημα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες των σπουδαστών με πρωτύτερη εμπειρία επιπέδου Α2(CEFR). Σκοπό έχει να βοηθήσει τους σπουδαστές να αναπτύξουν και τις τέσσερις δεξιότητες – ακρόαση, ομιλία, κατανόηση κειμένου και γραφή – ώστε να είναι σε θέση να κατανοούν βασικά γεγονότα και πληροφορίες που αφορούν στις καθημερινές καταστάσεις, να περιγράφουν τις εμπειρίες τους και να εκφράζουν συνοπτικά τις ιδέες και τις απόψεις τους. Επίσης, το μάθημα αυτό έχει σχεδιαστεί για να εφοδιάσει τους σπουδαστές με τις δεξιότητες και τις γνώσεις που απαιτούνται για την ομαλή και επιτυχή ένταξη τους στο ακαδημαϊκό περιβάλλον.20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΑγγλική Γλώσσα και Δεξιότητες Μάθησης Β-2Το μάθημα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες των σπουδαστών με πρωτύτερη εμπειρία επιπέδου Β1(CEFR). Σκοπός του είναι να βοηθήσει τους σπουδαστές να βελτιώσουν τις γλωσσικές τους δεξιότητες ώστε να ικανοποιήσουν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις για την ένταξη τους σε αγγλόφωνα προγράμματα. Επίσης, το μάθημα αυτό έχει σχεδιαστεί για να εφοδιάσει τους σπουδαστές με τις δεξιότητες και τις γνώσεις που απαιτούνται για την ομαλή και επιτυχή ένταξη τους στο ακαδημαϊκό περιβάλλον.10 πιστωτικές μονάδεςΕισαγωγή στις Τεχνολογίες ΠληροφορικήςΤο μάθημα αυτό εισάγει τους σπουδαστές στις βασικές έννοιες της πληροφορικής, με σκοπό να ενισχυθούν οι ακαδημαϊκές τους δεξιότητες. Θα διερευνηθούν βασικά εργαλεία και λειτουργίες του λειτουργικού συστήματος Microsoft Windows, καθώς και software επεξεργασίας κειμένου, λογιστικών φύλλων και δημιουργίας παρουσιάσεων. Επιπλέον, θα συζητηθεί ο ρόλος των κακόβουλων λογισμικών (malicious software).10 πιστωτικές μονάδεςΔιαχείριση Επισιτιστικών ΛειτουργιώνΤο μάθημα προσφέρει στους σπουδαστές βασικές αρχές κατανόησης της διαχείρισης των επισιτιστικών λειτουργιών. Όλα τα θέματα τροφίμων και ποτών καλύπτονται, συμπεριλαμβανομένης της οργάνωσης, διαχείρισης, μάρκετινγκ, σχεδιασμού καταλόγου (menu), κοστολόγησης, τιμολόγησης, κανονισμών ασφαλείας και άλλων οικονομικών θεμάτων.20 πιστωτικές μονάδεςΔιαχείριση ΥποδοχήςΤο μάθημα παρουσιάζει τη συστηματική προσέγγιση των διαδικασιών της υποδοχής (ρεσεψιόν) με λεπτομέρειες στη ροή των λειτουργιών ενός ξενοδοχείου, τη διαδικασία κράτησης και check-out και τον διακανονισμό του λογαριασμού. Εξετάζει επίσης τα διάφορα στοιχεία της αποτελεσματικής λειτουργιάς της υποδοχής, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στον σχεδιασμό και στην αξιολόγηση των διαδικασιών και της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού.10 πιστωτικές μονάδεςΔιαχείριση ΟροφοκομίαςΤο μάθημα περιγράφει τον ρόλο και τις αρμοδιότητες του τμήματος οροφοκομίας και τον τρόπο λειτουργίας του η όποια έχει αλλάξει με την πάροδο των ετών. Επιπλέον, αναφέρεται στο τρόπο διαχείρισης του τμήματος και τις αρμοδιότητες των προϊσταμένων ορόφων, αναδεικνύοντας τη σπουδαιότητα της οροφοκομίας στην ομαλή λειτουργία του ξενοδοχείου.10 πιστωτικές μονάδεςΔιεθνείς Σπουδές ΠοτώνΤο συγεκριμένο μάθημα απευθύνεται στους σπουδαστέ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στον συγκεκριμένο χώρο. Καλύπτει σειρά γνώσεων τόσο σε αλκοολούχα όσο και και σε μη αλκοολούχα ποτά, την παραγωγή, ποιότητα, νομικούς περιορισμούς, κοινωνικό περιβάλλον και ικανότητες εξυπηρέτησης (service).10 πιστωτικές μονάδεςΓενικές Αρχές ΜαγειρικήςΑρχικά το φαγητό εξετάζεται μέσα στο ευρύτερο κοινωνικό και πολιτισμικό περιβάλλον. Θέματα όπως οι περιοχές προέλευσης, η παραγωγή τροφίμων και η κατανάλωση εξετάζονται στο μάθημα αυτό, σε συνδυασμό με σύγχρονες μεθόδους και διατροφικές προκλήσεις, που σχετίζονται με τον σχεδιασμό μενού.10 πιστωτικές μονάδεςΓενικές Αρχές ΛογιστικήςΟι φοιτητές εισάγονται στις έννοιες της λογιστικής στο επιχειρηματικό περιβάλλον, τη σχέση μεταξύ διαφορετικών χρηστών των οικονομικών πληροφοριών, τη σημασία των αρχών λογιστικής, τη διάκριση, τη διάκριση ανάμεσα στην ταμειακή λογιστική και τη λογιστική των δεδουλευμένων εσόδων και εξόδων, τους κανόνες χρέωσης/πίστωσης και την προετοιμασία λογιστικών καταστάσεων.10 πιστωτικές μονάδεςΤεχνολογικές Εφαρμογές στον Ξενοδοχειακό ΚλάδοΤο μάθημα παρέχει μια επισκόπηση των τεχνολογικών αναγκών του ξενοδοχειακού και επισιτιστικού κλάδου. Παρουσιάζει τα βασικά στοιχεία των συστημάτων πληροφορικής, όπως hardware υπολογιστών, λογισμικά συστήματα, και γενικές εφαρμογές. Επίσης, εστιάζει στα computer-based property management systems. Εξετάζει εφαρμογές πληροφορικής πωλήσεων, συστήματα διαχείρισης των εσόδων και λογιστικές εφαρμογές.10 πιστωτικές μονάδεςΕισαγωγή στην Τουριστική ΒιομηχανίαΤο μάθημα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσεγγίσει την τουριστική βιομηχανία μέσα από εθνική και διεθνή οπτική και να προσδιορίσει τις θεμελιώδεις αρχές του τουρισμού, αναψυχής και της βιομηχανίας ταξιδιών. Το μάθημα εστιάζει στο περιβάλλον της τουριστικής ανάπτυξης, των οικονομικών, κοινωνικών, πολιτιστικών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων του τουρισμού, που επηρεάζουν την τουριστική βιομηχανία στη σύγχρονη κοινωνία.Υποχρεωτική Πρακτική Άσκηση μεταξύ 1ου και 2ου Έτους
2ο Έτος
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΑγγλικά για Ακαδημαϊκή Χρήση Α και Προσωπική ΑνάπτυξηΤο μάθημα έχει σχεδιαστεί για τις ανάγκες σπουδαστών με πρωτύτερη εμπειρία επιπέδου Β1 (CEFR). Πρώτος στόχος του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους σπουδαστές να βελτιώσουν το επίπεδο των Αγγλικών για ακαδημαϊκή χρήση. Δεύτερος στόχος είναι να τους εφοδιάσει με τις απαραίτητες μεταβιβάσιμες δεξιότητες ώστε να επιτύχουν τόσο στο ακαδημαϊκό όσο και στο εργασιακό περιβάλλον. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος θα είναι σωστά προετοιμασμένοι για να αντιμετωπίσουν την αυξανόμενη ανάγκη της εποχής μας για διαρκή επιμόρφωση και εκπαίδευση.20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΑγγλικά για Ακαδημαϊκή Χρήση Β και Προσωπική ΑνάπτυξηΤο μάθημα έχει σχεδιαστεί για τις ανάγκες σπουδαστών με πρωτύτερη εμπειρία επιπέδου Β2 (CEFR). Πρώτος στόχος του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους σπουδαστές να βελτιώσουν περαιτέρω το επίπεδο των Αγγλικών για ακαδημαϊκή χρήση. Δεύτερος στόχος είναι να τους εφοδιάσει με τις απαραίτητες μεταβιβάσιμες δεξιότητες ώστε να επιτύχουν τόσο στο ακαδημαϊκό όσο και στο εργασιακό περιβάλλον. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος θα είναι σωστά προετοιμασμένοι για να αντιμετωπίσουν την αυξανόμενη ανάγκη της εποχής μας για διαρκή επιμόρφωση και εκπαίδευση.20 πιστωτικές μονάδεςΔιοίκηση και Μάρκετινγκ Ξενοδοχειακών και Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΤο μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στη θεωρία της διοίκησης και του μάρκετινγκ στην ξενοδοχειακή και τουριστική αγορά. Σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει οργανωμένο θεωρητικό υπόβαθρο στη διοίκηση και στο μάρκετινγκ, δίνει έμφαση σε στρατηγικές και τακτικές ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων. Στοχεύοντας στην εμβάθυνση της γνώσης στο πεδίο υπηρεσιών φιλοξενίας και τουριστικής πολιτικής, διευκολύνεται η κατανόηση των αρχών διοίκησης και μάρκετινγκ σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.10 πιστωτικές μονάδεςΔιοίκηση Τομέα ΔωματίωνΟ τομέας δωματίων απαρτίζεται από διαφορετικά τμήματα εντός της ξενοδοχειακής μονάδας και πολλών λειτουργιών, όπως οι κρατήσεις, η υποδοχή, οι τηλεπικοινωνίες, η οροφοκομία, η συντήρηση και ασφάλεια. Ο στόχος του μαθήματος δεν είναι μόνο να αναδείξει την εύρυθμη λειτουργία αυτών των τμημάτων αλλά και τη σημασία της διατμηματικής επικοινωνίας και του τρόπου με τον οποίο αυτή μπορεί να επιτευχθεί.10 πιστωτικές μονάδεςΔιοικητική Λογιστική και ΧρηματοοικονομικάΤο μάθημα αποσκοπεί στην εξοικείωση των σπουδαστών με τη θεωρία και την πρακτική της διοικητικής λογιστικής και των χρηματοοικονομικών. Σκοπός του είναι να παρέχει ευρεία κατανόηση της φύσης και του ρόλου της λογιστικής και των χρηματοοικονομικών από την πλευρά της διοίκησης. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη χρήση εφαρμογή χρηματοοικονομικών εργαλείων και στην ερμηνεία αντίστοιχων πληροφοριών για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.10 πιστωτικές μονάδεςΤουριστικές Επιχειρήσεις και Διαδικτυακή Ταξιδιωτική ΑγοράΤο μάθημα έχει σκοπό να βοηθήσει τους σπουδαστές να κατανοήσουν τις αρχές και τους ορισμούς του τουρισμού καθώς και τις βασικές τάσεις της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας. Επιπλέον, παρουσιάζει τους διάφορους τομείς της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και του τουρισμού, καθώς και τα ζητήματα και τις προκλήσεις, που αντιμετωπίζουν. Τέλος, εξηγεί τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο έχουν εισαγάγει στη βιομηχανία Τ&Τ.10 πιστωτικές μονάδεςΔιοίκηση Διεθνών Μονάδων ΕπισιτισμούΤο μάθημα εστιάζει στον σχεδιασμό, στην οργάνωση και εφαρμογή τεχνικών διοίκησης μονάδων επισιτισμού σε συνδυασμό με την αξιολόγηση σχετικών θεμάτων και επενδυτικών πλάνων ανάπτυξης.10 πιστωτικές μονάδεςΟικονομικά ΥπηρεσιώνΤο μάθημα αποσκοπεί στην εισαγωγή των σπουδαστών στην οικονομική επιστήμη. Παρέχει μία επισκόπηση της θεωρίας της επιχείρησης και των αγορών, καθώς και άλλων μικροοικονομικών θεμάτων. Επιπλέον, εισάγονται έννοιες όπως η σπανιότητα των οικονομικών πόρων και η επιλογή τους, ο μηχανισμός των τιμών, η ζήτηση και η προσφορά, η παραγωγή της επιχείρησης και το κόστος, καθώς και η διάρθρωση των αγορών.10 πιστωτικές μονάδεςΟργανωσιακή ΣυμπεριφοράΤο μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στον χώρο της οργανωσιακής συμπεριφοράς. Περιλαμβάνει τη μελέτη της συμπεριφοράς των ατόμων και ομάδων μέσα σε οργανισμούς και εξοπλίζει τους σπουδαστές με το εννοιολογικό και θεωρητικό υπόβαθρο για την κατανόηση και αντιμετώπιση του ανθρώπινου παράγοντα στο επιχειρηματικό περιβάλλον.Επιλέξτε από τον κατάλογο μαθημάτων που ακολουθεί / 20 πιστωτικές μονάδεςΥποχρεωτική Πρακτική Άσκηση μεταξύ 2ου και 3ου Έτους
Μαθήματα Επιλογής 2ου Έτους
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΞένη Γλώσσα Κινέζικα IΤο μάθημα έχει σχεδιαστεί για αρχάριους που δεν έχουν προηγούμενη γνώση της κινεζικής γλώσσας. Οι σπουδαστές θα μάθουν να κατανοούν και να επικοινωνούν με απλό τρόπο για να καλύπτουν συγκεκριμένες καθημερινές ανάγκες στο πλαίσιο ενός στενού κοινωνικού και/ή εργασιακού περιβάλλοντος.20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΞένη Γλώσσα-Ισπανικά IΤο μάθημα έχει σχεδιαστεί για αρχάριους που δεν έχουν προηγούμενη γνώση της ισπανικής γλώσσας. Οι σπουδαστές θα μάθουν να κατανοούν και να επικοινωνούν με απλό τρόπο για να καλύπτουν συγκεκριμένες καθημερινές ανάγκες στο πλαίσιο ενός στενού κοινωνικού και/ή εργασιακού περιβάλλοντος.10 πιστωτικές μονάδεςΒασικές Αρχές ΤουρισμούΤο μάθημα αναλύει θεωρητικές έννοιες του τουρισμού και σημαντικά θέματα του τουριστικού κλάδου. Βασικές αρχές τουριστικού σχεδιασμού και ανάπτυξης αποτελούν αντικείμενο συζήτησης, σε εισαγωγικό επίπεδο, συνδυαστικά με τη συζήτηση για την ανάπτυξη διαφόρων μορφών τουρισμού και τη δομή της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς.10 πιστωτικές μονάδεςΕισαγωγή στη Διοργάνωση Εκδηλώσεων και ΣυνεδρίωνΤο μάθημα παρέχει μια εισαγωγή στον κλάδο των εκδηλώσεων και συνεδρίων για την κατανόηση εννοιών και επαγγελματικών πρακτικών και οργανωτικών διαδικασιών για την αποτελεσματική διεξαγωγή εταιρικών συναντήσεων – ταξιδιών κινήτρων – συνεδρίων – εκδηλώσεων (MICE). Η ύλη του μαθήματος εστιάζει πρωταρχικά στην ανάπτυξη και διοργάνωση διαφόρων εκδηλώσεων και μορφών συναθροίσεων στον συγκεκριμένο τομέα.
3ο Έτος
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 10 πιστωτικές μονάδεςΔιαχείριση ΕσόδωνΤο μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στη θεωρία και τις πρακτικές διαχείρισης εσόδων σε τουριστικές και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Προσφέρει ένα ευρύ μαθησιακό πλαίσιο για τη φύση της διαχείρισης εσόδων και του ρόλου του διοικητικά υπεύθυνου σε αυτή τη θέση. Έμφαση δίνεται στην πρόβλεψητης ζήτησης και την αναγνώριση διαφορετικών μεθόδων τιμολόγησης και διανομής με εφαρμογές στο περιβάλλον της φιλοξενίας.10 πιστωτικές μονάδεςΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού Ξενοδοχείων και Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΤο μάθημα συμβάλλει στην κατανόηση της σημασίας της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού για την ξενοδοχειακή και τουριστική αγορά. Εστιάζει στις θεμελιώδεις γνώσεις πάνω σε θέματα ανάπτυξης ανθρωπίνων πόρων, διαδικασιών προσέλκυσης και επιλογής, υποκίνησης, εκπαίδευσης και κατάρτισης υπαλλήλων κ.λπ.20 πιστωτικές μονάδεςΣυμπεριφορά ΚαταναλωτήΤο μάθημα αυτό εισάγει τους σπουδαστές σε ένα πολύ βασικό «συστατικό» του μάρκετινγκ: τη γνώση του καταναλωτή. Χρησιμοποιώντας βασικές έννοιες και θεωρίες της συμπεριφοράς των καταναλωτών, οι σπουδαστές θα κατανοήσουν τα άμεσα και έμμεσα κίνητρα που κρύβονται πίσω από τη διαδικασία λήψης αποφάσεων για την αγορά ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας. Μεγάλη έμφαση δίνεται στην εφαρμογή σχετικών εργαλείων και θεωριών στη χάραξη τακτικών και στρατηγικών μάρκετινγκ.10 πιστωτικές μονάδεςΔιοίκηση Μικρομεσαίων Ξενοδοχειακών ΕπιχειρήσεωνΤο μάθημα εξετάζει πώς μπορεί να γίνει η σύσταση και διαχείριση μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν σημαντικό μέρος του ξενοδοχειακού τομέα. Διάφορες περιπτώσεις μικρών και μεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων παρουσιάζονται και αναλύονται, εστιάζοντας σε διάφορα στοιχεία, που δίνουν στους σπουδαστές την ευκαιρία να καταλάβουν ποιά είναι εκείνα τα στοιχεία ,που μπορούν να συμβάλουν στην επιτυχία ή την αποτυχία των επιχειρήσεων αυτού του μεγέθους στο σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον.20 πιστωτικές μονάδεςΣτρατηγικές Διεθνοποίησης Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και ΤουρισμούΤο μάθημα περιγράφει την παγκόσμια αγορά προϊόντων και υπηρεσιών και της φιλοξενίας και του τουρισμού. Έννοιες όπως η διεθνοποίηση, η παγκοσμιοποίηση και οι πολυεθνικές επιχειρήσεις αποτελούν αντικείμενο μελέτης. Η λογική προσέγγισης πίσω από την εγχώρια / διεθνή ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου, καθώς και το θεσμικό πλαίσιο, αναλύονται μέσω εφαρμογών σε διαφορετικούς τομείς της βιομηχανίας.10 πιστωτικές μονάδεςΈρευνα Αγοράς στον Κλάδο Φιλοξενίας και ΤουρισμούΤο μάθημα βοηθά τους σπουδαστές να αναπτύξουν και να κατανοήσουν τις εφαρμογές, καθώς και τις τεχνικές έρευνας, ώστε να μπορέσουν να σχεδιάσουν, αναπτύξουν και ολοκληρώσουν την πτυχιακή τους εργασία, η οποία είναι απαραίτητη για την ολοκλήρωση του προγράμματος σπουδών. Αντικείμενο ανάλυσης, μεταξύ άλλων, αποτελούν οι μέθοδοι έρευνας αγοράς, η χρήση ερευνητικών εργαλείων και τα απαραίτητα βήματα για τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την υλοποίηση της έρευνας.10 πιστωτικές μονάδεςΨηφιακό Μάρκετινγκ για την Τουριστική ΑγοράΤο μάθημα καλύπτει θεωρίες μάρκετινγκ και πρακτικές περιπτώσεις στον ξενοδοχειακό και τουριστικό κλάδο με τη χρήση νέων μέσων και τεχνολογιών. Οι σπουδαστές θα είναι σε θέση να ερμηνεύσουν τον τρόπο χρήσης ευρέως φάσματος εργαλείων από ξενοδοχειακές αλυσίδες, αεροπορικές εταιρίες, τουριστικές επιχειρήσεις και οργανισμούς διαχείρισης και προώθησης προορισμών για την επικοινωνία με τα διαφορετικά κοινά τους στην ψηφιακή εποχή.10 πιστωτικές μονάδεςΧρηματοοικονομική Διοίκηση Ξενοδοχειακών και Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΤο μάθημα αποσκοπεί στην εξοικείωση των σπουδαστών με τη θεωρία και την πρακτική της χρηματοοικονομικής στον τομέα της φιλοξενίας και του τουρισμού. Παρέχει ευρεία κατανόηση της φύσης και του ρόλου της χρηματοοικονομικής διαχείρισης σε στρατηγικές αποφάσεις. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αξιολόγηση και εφαρμογή δημοσιονομικών θεμάτων στο παγκόσμιο περιβάλλον.Επιλέξτε από τον κατάλογο μαθημάτων που ακολουθεί / 20 πιστωτικές μονάδεςΥποχρεωτική Πρακτική Άσκηση μεταξύ 3ου και 4ου Έτους
Μαθήματα Επιλογής 3ου Έτους
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΞένη Γλώσσα-Κινέζικα IIΤο μάθημα έχει σχεδιαστεί για τις ανάγκες σπουδαστών με πρωτύτερη εμπειρία επιπέδου Α1 (CEFR). Στοχεύει στην ανάπτυξη των γλωσσικών ικανοτήτων των σπουδαστών ώστε να είναι σε θέση να κατανοούν και να ανταλλάσσουν πληροφορίες για θέματα οικεία ή ρουτίνας καθώς επίσης και να περιγράφουν τις εμπειρίες τους ή άλλα θέματα του ενδιαφέροντός τους με απλούς όρους.20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΞένη Γλώσσα - Ισπανικά IIΤο μάθημα έχει σχεδιαστεί για τις ανάγκες σπουδαστών με πρωτύτερη εμπειρία επιπέδου Α1 (CEFR). Στοχεύει στην ανάπτυξη των γλωσσικών ικανοτήτων των σπουδαστών ώστε να είναι σε θέση να κατανοούν και να ανταλλάσσουν πληροφορίες για θέματα οικεία ή ρουτίνας καθώς επίσης και να περιγράφουν τις εμπειρίες τους ή άλλα θέματα του ενδιαφέροντός τους με απλούς όρους.10 πιστωτικές μονάδεςΟργάνωση και Διοίκηση Εκδηλώσεων και ΣυνεδρίωνΤο μάθημα παρέχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση του τομέα εκδηλώσεων εστιάζοντας τόσο στις πρακτικές, που εφαρμόζονται όσο και στην οργάνωση που απαιτείται για την αποτελεσματική λειτουργία των MICE (εταιρικές συναντήσεις - ταξίδια κίνητρων – συνέδρια - εκδηλώσεις). Επικεντρώνεται στον σχεδιασμό, στην ανάπτυξη και διαχείριση των διαφόρων φεστιβάλ, συναυλιών, αθλητικών εκδηλώσεων, ταξιδιών κινήτρων, εκθέσεων, ημερίδων, συνεδριών και άλλων μορφών δημόσιων και ιδιωτικών συναθροίσεων.10 πιστωτικές μονάδεςΠληροφοριακά Συστήματα και Web Design για την Τουριστική ΒιομηχανίαΤο μάθημα εστιάζει σε τεχνολογικές εφαρμογές και στη χρήση των πληροφοριακών συστημάτων στην ξενοδοχειακή και τουριστική βιομηχανία. Αναλύει τη λειτουργιά διαφόρων λογισμικών συστημάτων πληροφορικής, που χρησιμοποιούνται στον κλάδο. Επικεντρώνεται στη σημασία του ρόλου των εφαρμογών, που βασίζονται στο διαδίκτυο και παρέχουν καινοτόμες λύσεις για τη βιομηχανία, ενώ παράλληλα βοηθά τους σπουδαστές να κατανοήσουν το διαδίκτυο και την ανάπτυξη web εργαλείων και τεχνικών.
4ο Έτος
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 20 πιστωτικές μονάδεςΣτρατηγική Διοίκηση Ξενοδοχειακών και Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΤο μάθημα προσδιορίζει τους τρόπους ανάπτυξης, εφαρμογής και αξιολόγησης της στρατηγικής επιχειρήσεων στους τομείς φιλοξενίας και τουρισμού. Στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού, αναλύεται πώς οι επιχειρήσεις αξιολογούν το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον και η θέση των πόρων τους, έτσι ώστε να εκτιμήσουν τον κίνδυνο της επένδυσης σε μια ξένη αγορά καθώς και την επίτευξη και διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.10 πιστωτικές μονάδεςΔιαχείριση Κρίσεων και Καταστροφών στην Τουριστική ΒιομηχανίαΤο μάθημα συμβάλλει στην κατανόηση της θεωρίας και της πρακτικής διαχείρισης κρίσεων και καταστροφών στην τουριστική και ξενοδοχειακή αγορά. Εξοπλίζει τους εκπαιδευόμενους με θεμελιώδεις γνώσεις για τις αρχές, τη στρατηγική και τα εργαλεία της μεθοδολογίας σχεδιασμού και χρήσης σε περίπτωση μιας κρίσης ή /και καταστροφής.20 πιστωτικές μονάδεςΔιεθνής και Βιώσιμη Τουριστική ΑνάπτυξηΤο μάθημα παρέχει στους σπουδαστές τη γνώση του σχεδιασμού και τις διάφορες προσεγγίσεις για την ελαχιστοποίηση των αρνητικών κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών συνεπειών της τουριστικής ανάπτυξης. Αναλύει τις αρχές της αειφορίας και διερευνά την εφαρμογή πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης σε επίπεδο προορισμών, οργανισμών τουρισμού και λοιπών δραστηριοτήτων.20 πιστωτικές μονάδεςΔιοίκηση Αλλαγών και Καινοτομία στην Τουριστική ΑγοράΤο μάθημα εξετάζει τις δυνάμεις της αλλαγής στη σύγχρονη ξενοδοχειακή και τουριστική βιομηχανία, ενώ εστιάζει σε μια σειρά διοικητικών προσεγγίσεων και τρόπων χειρισμού στο περιβάλλον της τουριστικής αγοράς. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην εφαρμογή των απαραίτητων γνώσεων και δεξιοτήτων με παράλληλη αξιολόγηση της δημιουργικότητας των σπουδαστών και της ικανότητας διαχείρισης αλλαγών.10 πιστωτικές μονάδεςΜάρκετινγκ Τουριστικών ΠροορισμώνΤο μάθημα επικεντρώνεται στην εφαρμογή των τεχνικών μάρκετινγκ για τουριστικούς προορισμούς, ένα όλο και πιο ζωτικής σημασίας ζήτημα, το οποίο επιτρέπει στους προορισμούς να ανταγωνίζονται με μεγαλύτερη επιτυχία στην παγκόσμια αγορά σήμερα. Οι σπουδαστές εκπαιδεύονται στη θεωρία του μάρκετινγκ, όπως εφαρμόζεται σε επίπεδο προορισμών και διερευνούν διάφορες προσεγγίσεις στρατηγικού τουριστικού μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας διάφορες μελέτες και παραδείγματα.20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΠτυχιακή ΕργασίαΗ πτυχιακή εργασία έχει σχεδιαστεί, ώστε να παρέχει την ευκαιρία στους σπουδαστές να ολοκληρώσουν μια ανεξάρτητη έρευνα στον τομέα της τουριστικής και ξενοδοχειακής αγοράς. Μπορεί να λάβει τη μορφή μιας θεωρητικά προσανατολισμένης έρευνας των βασικών εννοιών ή μιας εμπειρικής μελέτης με τη διενέργεια έρευνας πεδίου.Επιλέξτε από τον κατάλογο μαθημάτων που ακολουθεί / 20 πιστωτικές μονάδες
Μαθήματα Επιλογής 4ου Έτους
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΞένη Γλώσσα - Κινέζικα IIIΤο μάθημα έχει σχεδιαστεί για τις ανάγκες σπουδαστών με πρωτύτερη εμπειρία επιπέδου Α2 (CEFR). Στοχεύει στη βελτίωση της επάρκειας των σπουδαστών, έτσι ώστε να μπορούν να ανταλλάσσουν πληροφορίες και να εκφράσουν απλές απόψεις σε συζητήσεις με ομιλητές που έχουν την Κινεζική ως μητρική τους γλώσσα, να κατανοούν κύριες ιδέες και να παράγουν κείμενα για οικεία και καθημερινά θέματα.20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΞένη Γλώσσα-Ισπανικά IIIΤο μάθημα έχει σχεδιαστεί για τις ανάγκες σπουδαστών με πρωτύτερη εμπειρία επιπέδου Α2 (CEFR). Στοχεύει στη βελτίωση της επάρκειας των σπουδαστών, έτσι ώστε να μπορούν να ανταλλάσσουν πληροφορίες και να εκφράσουν απλές απόψεις σε συζητήσεις με ομιλητές που έχουν την Ισπανική ως μητρική τους γλώσσα, να κατανοούν κύριες ιδέες και να παράγουν κείμενα για οικεία και καθημερινά θέματα.10 πιστωτικές μονάδεςΗλεκτρονικό Επιχειρείν στον ΤουρισμόΤο μάθημα εξετάζει τη στρατηγική εφαρμογή του ηλεκτρονικού επιχειρείν στον τουριστικό κλάδο, με σημαντικές προοπτικές για την ηλεκτρονικό τουρισμό. Αναλύει την επίδραση της επανάστασης των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ICT) στην τουριστική βιομηχανία, μέσα από την αποτύπωση των τάσεων, που επικρατούν στον χώρο της τεχνολογίας. Αναφέρεται σε μια σειρά εφαρμογών στον ιατρικό τουρισμό, τα εικονικά μουσεία και τον τουρισμό για ηλικιωμένους και άτομα με ειδικές ικανότητες (ΑμεΑ).10 πιστωτικές μονάδεςΕταιρική Επικοινωνία στον Τουριστικό ΚλάδοΤο μάθημα προσφέρει στους σπουδαστές γνωστικά εφόδια στον τομέα της εταιρικής επικοινωνίας, τα οποία εμπλουτίζουν τις προσωπικές επικοινωνιακές τους δεξιότητες και τους βοηθούν να διαμορφώνουν τις απαραίτητες στρατηγικές για την επιτυχημένη διοίκηση οργανισμών φιλοξενίας και τουρισμού.
Ολοκληρώστε ένα έτος σπουδών σε ένα εντατικό εξάμηνο, ξεκινώντας τον Φεβρουάριο του 2019.
Πρόκειται για ένα εντατικό πρόγραμμα που θα δώσει στους σπουδαστές την ευκαιρία να προετοιμαστούν για το 3ετές πανεπιστημιακό πρόγραμμα bachelor στο Κολλέγιο BCA. Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στο αντικείμενο που θέλουν να σπουδάσουν, τις δεξιότητες αγγλικής γλώσσας και τις δεξιότητες μάθησης που απαιτούνται για ένα πανεπιστημιακό πρόγραμμα σπουδών. Οι σπουδαστές θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα του BCA Foundation από τον Φεβρουάριο έως τον Ιούλιο. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος, μπορούν στη συνέχεια να ενταχθούν στο επιλεγμένο πρόγραμμα σπουδών τους στο 2ο έτος σπουδών τον επόμενο Οκτώβριο.
Το BCA Foundation Programme προσφέρει:
- Εντατικά μαθήματα που παρέχουν το απαιτούμενο υπόβαθρο για συγκεκριμένα προγράμματα για τα άτομα που δεν διαθέτουν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις για 3ετή κύκλο σπουδών.
- Πρόσβαση για υποψήφιους με μη τυπικά προσόντα σε ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων επιχειρησιακών σπουδών .
- Μια ευρεία βάση στις ακαδημαϊκές αρχές και μεθόδους.
Στόχοι του προγράμματος
Ο ευρύτερος στόχος του προγράμματος είναι η προετοιμασία για μεταγενέστερες σπουδές στο 2ο έτος σπουδών των παρακάτω προγραμμάτων:
- Διοίκηση Επιχειρήσεων
- Διοίκηση Επιχειρήσεων [Μάρκετινγκ]
- Διοίκηση Επιχειρήσεων [Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία]
- Λογιστική και Χρηματοοικονομικά
- Διοίκηση Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων
- Ναυτιλιακά
Το πρόγραμμα έχει ως στόχους να δώσει τη δυνατότητα στους σπουδαστές να:
- Επιτύχουν ευρεία γνώση και κατανόηση ενός συνόλου θεμάτων που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις.
- Αποκτήσουν μια σειρά γνωστικών, γενικών και μεταβιβάσιμων δεξιοτήτων, περιλαμβανομένων εκείνων των πρακτικών και τεχνικών δεξιοτήτων και τεχνικών που είναι κατάλληλες για τη μελέτη των κλάδων των επιχειρήσεων και να αναπτύξουν αυτές τις δεξιότητες.
- Αποκτήσουν τις κατάλληλες γνώσεις και κατανόηση στις επιλεγμένες ειδικότητες που θα επιτρέψουν την συνέχιση των σπουδών στο 2ο έτος οποιουδήποτε από τα παραπάνω προγράμματα.
Δομή Προγράμματος
Module Credits English Language and Study Skills 30 International Beverage Studies 10 Culinary Fundamentals 10 Principles of Accounting 10 Implementing Technology in the Hotel Sector 10 Introduction to Hospitality and Tourism Business 10 IT Skills 20 Introduction to Economics 20
Διδασκαλία του ΠρογράμματοςΕαρινό Εξάμηνο Έναρξη Μαθημάτων Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019 Διακοπές Πάσχα Δευτέρα 22 Απριλίου – Παρασκευή 3 Μαΐου 2019 Επανέναρξη Μαθημάτων Δευτέρα 6 Μαΐου 2019 Τέλος Μαθημάτων Παρασκευή 17 Μαΐου 2019 Καλοκαιρινό Τμήμα Έναρξη Μαθημάτων Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019 Τέλος Μαθημάτων Παρασκευή 12 Ιουλίου 2019 Εξετάσεις Εαρινού Εξαμήνου Δευτέρα 15 Ιουλίου – Παρασκευή 19 Ιουλίου 2019 Επαναληπτικές Εξετάσεις Σεπτεμβρίου Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου – Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019 Αποδοχή στο 1ο έτος σπουδών
Οι υποψήφιοι θα πρέπει φυσιολογικά να έχουν Απολυτήριο λυκείου με βαθμό τουλάχιστον 12 ή IB Diploma ή αντίστοιχου βαθμού αποδεικτικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Όμως ενθαρρύνουμε όσους υποψήφιους έχουν Απολυτήριο με βαθμό μικρότερο από 12 να κάνουν αίτηση για αποδοχή στο 1ο έτος σπουδών, δεδομένου ότι στις περιπτώσεις αυτές λαμβάνονται υπόψη και άλλα κριτήρια, όπως οι βαθμοί πάνω από 12 σε συγκεκριμένα σχετικά μαθήματα πριν από τις πανελλαδικές εξετάσεις. Επίσης, όλοι οι υποψήφιοι υποβάλλονται σε προσωπική συνέντευξη προκειμένου, παράλληλα με τις παραπάνω βαθμολογίες, να συνεκτιμηθεί η ικανότητα τους να σπουδάσουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα.
Οι υποψήφιοι που θα παρακολουθήσουν τα προγράμματα στα Αγγλικά θα πρέπει να κατέχουν μία από τις παρακάτω πιστοποιήσεις:- IELTS: Με βαθμό 5 και άνω, με τουλάχιστον 4.5 σε κάθε τμήμα του τέστ
- Cambridge Certificate of Proficiency in English (CPE): Με βαθμό C1 και άνω.
- Cambridge Advanced Certificate in English (CAE): Με βαθμό B2 και άνω
- Cambridge First Certificate in English (FCE): Με βαθμό C και άνω.
- Examination for the Certificate Proficiency in English (ECPE): με βαθμό Pass και άνω.
- Examination for the Certificate Competency in English (ECCE): με βαθμό Pass και άνω.
- Pearson Academic: Με βαθμό 42, με τουλάχιστον 40 σε κάθε τμήμα του τέστ
- BCA IELTS Placement Test: Με βαθμό 5 και άνω, με τουλάχιστον 4.5 σε κάθε τμήμα του τέστ
Αποδοχή στο 2ο έτος σπουδών
Ο υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να γίνει αποδεκτός απευθείας στο 2ο έτος σπουδών (Certificate Level), εφόσον είναι κάτοχος απολυτηρίου Λυκείου με βαθμό 17 και άνω.
Οι υποψήφιοι που θα παρακολουθήσουν το 2ο έτος σπουδών στα Αγγλικά θα πρέπει να κατέχουν μία από τις παρακάτω πιστοποιήσεις:
- IELTS: Με βαθμό 6 και άνω, με τουλάχιστον 5.5 σε κάθε τμήμα του τέστ
- Cambridge Certificate of Proficiency in English (CPE): Με βαθμό C1 και άνω.
- Cambridge Advanced Certificate in English (CAE): Με βαθμό C και άνω
- Cambridge First Certificate in English (FCE): Με βαθμό B και άνω.
- Examination for the Certificate Proficiency in English (ECPE): με βαθμό Pass και άνω.
- Examination for the Certificate Competency in English (ECCE): με βαθμό Pass και άνω.
- Pearson Academic (PTE): Με βαθμό 53, με τουλάχιστον 51 σε κάθε τμήμα του τέστ
- BCA IELTS Placement Test: Με βαθμό 6 και άνω, με τουλάχιστον 5.5 σε κάθε τμήμα του τέστ
International Baccalaureate Diploma Graduates
Ο υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να γίνει αποδεκτός κατευθείαν στο 2ο έτος σπουδών (Certificate Level), εφόσον είναι κάτοχος International Baccalaureate Diploma με βαθμό τουλάχιστον 28 μονάδων και άνω και τουλάχιστον 15 μονάδες σε higher level.
Οι υποψήφιοι που θα παρακολουθήσουν το 2ο έτος σπουδών στα Αγγλικά θα πρέπει να κατέχουν μία από τις παρακάτω πιστοποιήσεις:
- IELTS: Με βαθμό 6 και άνω, με τουλάχιστον 5.5 σε κάθε τμήμα του τέστ
- Cambridge Certificate of Proficiency in English (CPE): Με βαθμό C1 και άνω.
- Cambridge Advanced Certificate in English (CAE): Με βαθμό C και άνω
- Cambridge First Certificate in English (FCE): Με βαθμό B και άνω.
- Examination for the Certificate Proficiency in English (ECPE): με βαθμό Pass και άνω.
- Examination for the Certificate Competency in English (ECCE): με βαθμό Pass και άνω.
- Pearson Academic: Με βαθμό 53, με τουλάχιστον 51 σε κάθε τμήμα του τέστ
- BCA IELTS Placement Test: Με βαθμό 6 και άνω, με τουλάχιστον 5.5 σε κάθε τμήμα του τέστ
Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσφέρει ένα ευρύ θεωρητικό υπόβαθρο υψηλού επιπέδου με προσανατολισμό στην αγορά για τη διοίκηση ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων και την ανάληψη επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.
Αξιοποιώντας τα βασικά οφέλη συμμετοχής στο Τμήμα Διοίκησης Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων, οι προπτυχιακοί φοιτητές έχουν την ευκαιρία να βιώσουν συνδυαστικές εμπειρίες μέσα από:
- Ένα πλαίσιο θεωριών, εννοιών και μεθόδων σχετικών με τη διοίκηση στον κλάδο Φιλοξενίας και Τουρισμού, που ενισχύει τη γνώση και την κατανόηση με στόχο την αποτελεσματική διοίκηση ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων και άλλων οργανισμών.
- Ανάλυση διαφορετικών πλαισίων λειτουργίας, αξιολόγηση επιχειρηματικής ηθικής και ανάληψη δημιουργικών δράσεων.
- Πρακτικές και κοινωνικές δεξιότητες, που διευκολύνουν την ανάληψη διοικητικών θέσεων ευρέως φάσματος στον κλάδο.
- Ευκαιρίες απόκτησης σημαντικής εργασιακής εμπειρία στην τουριστική βιομηχανία με υψηλές πιθανότητες μόνιμης απασχόλησης μετά την αποφοίτηση.
- Καλλιέργεια επιχειρηματικού πνεύματος και κουλτούρας δια βίου μάθησης, που ευνοούν τη συνεχιζόμενη επαγγελματική εκπαίδευση και ανάπτυξη.
- Πρακτικές γνώσεις για τον προσδιορισμό και την αναγνώριση προβλημάτων στη λειτουργία ξενοδοχείων και άλλων τουριστικών επιχειρήσεων, τον σχεδιασμό τρόπων αντιμετώπισής τους και την εφαρμογή λύσεων σε πραγματικό επιχειρηματικό περιβάλλον.
Το BCA υπήρξε ένας από τους πρώτους εκπαιδευτικούς οργανισμούς που προσέφερε πανεπιστημιακούς τίτλους σπουδών στη Διοίκηση Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών στην Ελλάδα. Έχοντας χτίσει, ισχυρούς δεσμούς με τον ξενοδοχειακό και τουριστικό κλάδο, έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο ακαδημαϊκό πρόγραμμα, παρέχοντας παράλληλα στους σπουδαστές του αποκλειστική εργαστηριακή εκπαίδευση στα ξενοδοχεία Athens Hilton και Crowne Plaza στην Αθήνα, αλλά και πρακτικής άσκησης σε κορυφαίες ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις εντός και εκτός Αθηνών.
Όλοι οι σπουδαστές του Τμήματος, κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου, έχουν εξασφαλισμένη αμειβόμενη πρακτική άσκηση και αντίστοιχη ασφαλιστική κάλυψη σε κορυφαίες επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού, σε παγκοσμίου φήμης ξενοδοχειακές μονάδες εντός Αθηνών και επιπρόσθετα σίτιση και στέγαση στις μονάδες που βρίσκονται εκτός Αθηνών.
Στόχος του BCA είναι να εστιάζει τόσο στην ακαδημαϊκή όσο και στην πρακτική πτυχή της τουριστικής εκπαίδευσης που προσφέρει. Έτσι προκειμένου οι σπουδαστές να αναπτύξουν άμεσα τις απαραίτητες γνώσεις και τεχνικές δεξιότητες που θα τους δώσουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν και να αποδώσουν ακόμα πιο αποτελεσματικά στις αυξημένες απαιτήσεις των κορυφαίων ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων, αλλά και να έχουν άμεσα περισσότερες ευκαιρίες καριέρας, οι σπουδαστές είναι υποχρεωμένοι να ολοκληρώσουν το πρόγραμμα πρακτικής άσκησης του τμήματος.
Η πρακτική άσκηση είναι ένα βασικό μέρος του προγράμματος σπουδών και είναι υποχρεωτική. Λαμβάνει χώρα σε τρεις περιόδους 4-μηνης διάρκειας κατά τους μήνες Ιούνιο έως Σεπτέμβριο.
Βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του προγράμματος του BCA, είναι η συνεχής επέκταση των συνεργασιών και η επιτυχία όσων έχουν υλοποιηθεί μέχρι σήμερα με εταιρίες διεθνούς εμβέλειας και οργανισμούς κύρους από τον ξενοδοχειακό και τουριστικό κλάδο, όπως είναι ενδεικτικά οι παρακάτω:
Οι στόχοι της πρακτικής άσκησης είναι να μπορέσει ο σπουδαστής:
- Να αποκτήσει την ανάλογη εργασιακή εμπειρία.
- Να αποκτήσει πρόσθετες πρακτικές δεξιότητες και εμπειρία στον κλάδο.
- Να αποκτήσει μεγαλύτερη ωριμότητα κα εμπιστοσύνη στις δυνατότητες του.
- Να αναπτύξει συμπεριφορές και γνώσεις που θα βοηθήσουν στην επίτευξη των στόχων του.
- Να εργαστεί σε όλους τους χώρους των ξενοδοχειακών μονάδων και σε διαφορετικές βαθμίδες της ιεραρχίας, προκειμένου να αποκτήσει την απαραίτητη γνώση και εμπειρία.
- Να αποκτήσει τουριστική συνείδηση βασιζόμενη στην ξενοδοχειακή εμπειρία.
Η επιτυχία και η ποιότητα του προγράμματος αποτυπώνεται ευδιάκριτα τα τελευταία 15 χρόνια με το ποσοστό απασχόλησης των ασκούμενων πρακτική άσκησης να είναι διαρκώς στο 100% για όλα τα έτη και το ποσοστό της άμεσης απορροφητικότητας σε τελειόφοιτους να ξεπερνάει σε ποσοστό το 70% από την πρώτη χρονιά ένταξης τους ως πτυχιούχων και καταρτισμένων επαγγελματιών στην τουριστική βιομηχανία.Όλα τα προπτυχιακά προγράμματα, πέραν του πτυχίου, Bachelor, προσφέρουν και ενδιάμεσους/συμπληρωματικούς προπτυχιακούς τίτλους, όπως τη Βεβαίωση Ανώτατης Εκπαίδευσης και το Δίπλωμα Ανώτατης Εκπαίδευσης. Αυτοί οι προπτυχιακοί τίτλοι, οι οποίοι μπορούν εξίσου να αποκτηθούν με βαθμό ή τιμητική διάκριση, απονέμονται σε όσους σπουδαστές έχουν ολοκληρώσει ένα τμήμα του πτυχιακού κύκλου σπουδών.
Ακολουθεί η λίστα με όλα τα προσφερόμενα πτυχία καθώς και τα κριτήρια για την απόκτηση τους:
Επίπεδο Τίτλος Πτυχίου Σημειώσεις Cert HE Certificate of Higher Education in Hospitality and Tourism Management Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 120 πιστωτικές μονάδες Dip HE Diploma of Higher Education in Hospitality and Tourism Management Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 240 πιστωτικές μονάδες Ordinary Degree BA Hospitality and Tourism Management Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 320 πιστωτικές μονάδες BA BA (Hons) Hospitality and Tourism Management Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 360 πιστωτικές μονάδες Η Δρ. Χριστίνα Κωνσταντινίδου είναι Διδάκτωρ Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Nottingham Trent University, κάτοχος Πτυχίου MBA από το Kingston University και Πτυχίου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το ίδιο Πανεπιστήμιο.
Έχει μακρά επαγγελματική προϋπηρεσία στον ξενοδοχειακό χώρο. Επί 23 συναπτά χρόνια έχει διατελέσει Γενική Διευθύντρια στο ξενοδοχειακό συγκρότημα Porto Hydra (4 αστέρων, 300 δωματίων). Επιτέλεσε Γενική Διευθύντρια στην εταιρεία “Time Share Hellas S.A.” για 3 έτη. Για 21 συνεχή έτη ήταν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ανώνυμης εταιρείας Ακτή Πλέπι και επί 8 έτη Διευθύνουσα Σύμβουλος της ανώνυμης εταιρείας «Διαχειριστική Α.Ε.».
Όσον αφορά το διδακτικό της έργο διαθέτει εκπαιδευτική εμπειρία στον ιδιωτικό τομέα και έχει συνεργαστεί με το «Univeristy Degli Studio Guglielmo Marconi».
Έχει δημοσιεύσει ποικίλα άρθρα σε περιοδικά και εφημερίδες. Επίκεντρο του ενδιαφέροντός της είναι ο τουριστικός και ξενοδοχειακός χώρος.
Ο Δρ. Αντώνης Γιαννόπουλος είναι κάτοχος PhD Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας και ΜΒΑ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με εκτεταμένη έρευνα στην τουριστική αγορά, σε συνεργασία με περισσότερα από 100 ξενοδοχεία σε διάφορες περιοχές της χώρας [με την υποστήριξη του ΣΕΤΕ και τοπικών φορέων].
Μέσα από μια εξελικτική πορεία, με στόχο τη γεφύρωση του κενού στον χώρο του μάρκετινγκ ανάμεσα στην ακαδημαϊκή έρευνα και τις καθημερινές επιχειρηματικές πρακτικές, εξειδικεύεται στον κλάδο των υπηρεσιών, διαθέτοντας τόσο ακαδημαϊκό υπόβαθρο όσο και πρακτική, επαγγελματική εμπειρία. Έχει αναπτύξει επιχειρηματική δραστηριότητα στο πλαίσιο ερευνητικών οργανισμών, στον τομέα των υπηρεσιών και σε δυναμικά οικοσυστήματα καινοτομίας. Παράλληλα, μέσω δημοσιεύσεων και παρουσιάσεων, στοχεύσει στην ανάδειξη καλών πρακτικών για τη διοίκηση, τα στελέχη/υπαλλήλους και τους πελάτες.
Ως Υπεύθυνος των Ακαδημαϊκών Προγραμμάτων του Τμήματος Διοίκησης Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων του BCA, έχει υπό την εποπτεία του τη λειτουργία και ανάπτυξη των προγραμμάτων BA Hospitality and Tourism Management, BA Cruise Operations Management και MA International Hospitality and Tourism Management.
Διαθέτει δημοσιεύσεις σε συνέδρια και επιστημονικά περιοδικά στις θεματικές της επώνυμης πολιτικής προορισμών, του προσανατολισμού στην αγορά, του εσωτερικού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με ομιλίες τόσο για το τουριστικό και ξενοδοχειακό μάρκετινγκ όσο και για την πολιτιστική διπλωματία. Έχει δημοσιεύσει ταξιδιωτικά άρθρα, ως ξένος ανταποκριτής σε διεθνείς κλαδικές εκθέσεις, όπως η ΙΤΒ Berlin [www.itb-berlin.de/en]. Είναι επίσης ιδρυτής και εκδότης του "the voyager voice" [www.thevoyagervoice.com].
Από τη θέση του Marketing and Communication Manager στο Corallia [http://www.corallia.org] είχε την ευθύνη της εφαρμογής της στρατηγικής μάρκετινγκ και επικοινωνίας του οργανισμού, με εστίαση στις υπηρεσίες των επιχειρηματικών οικοσυστημάτων καινοτομίας και των δράσεων νεανικής επιχειρηματικότητας. Ως σύμβουλος σε θέματα μάρκετινγκ και τουρισμού, εργάστηκε στο πεδίο διαχείρισης προορισμών, δορυφόρων λογαριασμών τουρισμού, ικανοποίησης πελατών και επισκεπτών [Eργαστήριο Mάρκετινγκ— www.alarm.aueb.gr] και συμμετείχε σε δράσεις της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ [www.emac-online.org].
Έχει αποτελέσει μέλος σε ομάδες εμπειρογνωμόνων και επιτροπές αξιολόγησης έργων σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Διετέλεσε επίσημος εκπρόσωπος στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Υποψηφίων Διδακτόρων-Νέων Ερευνητών [www.eurodoc.net] και συμμετείχε σε ομάδες εργασίας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Χώρου Έρευνας.
+30 210 7253 783-6+30 210 7251563
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
+30 210 7253 783-6+30 210 7251563