- Αρχική
- BACHELORS
- Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
- BSc (Hons) Business Management
BSc (Hons) Business Management

Το BSc Business Management έχει ως στόχο να προετοιμάσει στελέχη που μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του σύγχρονου επιχειρηματικού κόσμου. Οι σπουδαστές θα αποκτήσουν γνώσεις και θα αναπτύξουν νέες δεξιότητες και ικανότητες σε πεδία όπως η διαχείριση των ανθρώπινων πόρων, το μάρκετινγκ, η λογιστική και τα χρηματοοικονομικά, η διαχείριση έργων καθώς και η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία. Επιπλέον, το πρόγραμμα τους προσφέρει τη δυνατότητα να προσαρμόσουν τις σπουδές τους ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, επιλέγοντας ανάμεσα σε ποικίλα μαθήματα, τα οποία έχουν σχεδιαστεί με προσανατολισμό τις ανάγκες και απαιτήσεις της αγορά.
- Why choose Management?
- Δομή Προγράμματος
- Νέα εντατικά τμήματα Φεβρουαρίου
- Προϋποθέσεις Αποδοχής
- Φιλοσοφία και Στόχοι
- Τίτλοι Σπουδών
- Υπεύθυνη Προγράμματος
- Επικοινωνία
Το BSc Business Management έχει δημιουργηθεί με γνώμονα τις πολλαπλές ανάγκες της αγοράς. Γενικά, οι απόφοιτοι του προγράμματος θα διαθέτουν τις γνώσεις και τα προσόντα που απαιτούνται και εκτιμώνται από τον επιχειρηματικό κόσμο και μία στέρεη βάση για περαιτέρω μεταπτυχιακές σπουδές.
Πλεονεκτήματα του προγράμματος:
1ο έτος
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΑγγλική Γλώσσα και Δεξιότητες Μάθησης Α-1Το μάθημα έχει σχεδιαστεί με γώμονα τις ανάγκες των σπουδαστών με πρωτύτερη εμπειρία επιπέδου Α2(CEFR). Σκοπό έχει να βοηθήσει τους σπουδαστές να αναπτύξουν και τις τέσσερις δεξιότητες – ακρόαση, ομιλία, κατανόηση κειμένου και γραφή – ώστε να είναι σε θέση να κατανοούν βασικά γεγονότα και πληροφορίες που αφορούν στις καθημερινές καταστάσεις, να περιγράφουν τις εμπειρίες τους και να εκφράζουν συνοπτικά τις ιδέες και τις απόψεις τους. Επίσης, το μάθημα αυτό έχει σχεδιαστεί για να εφοδιάσει τους σπουδαστές με τις δεξιότητες και τις γνώσεις που απαιτούνται για την ομαλή και επιτυχή ένταξη τους στο ακαδημαϊκό περιβάλλον.20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΑγγλική Γλώσσα και Δεξιότητες Μάθησης Β-2Το μάθημα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες των σπουδαστών με πρωτύτερη εμπειρία επιπέδου Β1(CEFR). Σκοπός του είναι να βοηθήσει τους σπουδαστές να βελτιώσουν τις γλωσσικές τους δεξιότητες ώστε να ικανοποιήσουν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις για την ένταξη τους σε αγγλόφωνα προγράμματα. Επίσης, το μάθημα αυτό έχει σχεδιαστεί για να εφοδιάσει τους σπουδαστές με τις δεξιότητες και τις γνώσεις που απαιτούνται για την ομαλή και επιτυχή ένταξη τους στο ακαδημαϊκό περιβάλλον.20 πιστωτικές μονάδεςΕισαγωγή στις ΕπιχειρήσειςΤο μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στη λειτουργία μίας επιχείρησης/οργανισμού, στην έννοια του επιχειρηματία καθώς και στο ρόλο του. Παρουσιάζει και συζητά τους παράγοντες τους περιβάλλοντος που επηρρεάζουν την λειτουργία της. Αυτοί οι παράγοντες μπορεί να είναι εσωτερικοί όπως οργανωσιακή δομή, κουλτούρα, λειτουργίες μίας επιχείρησης) αλλά και εξωτερικοί όπως πολιτική, κοινωνία, οικονομία, τεχνολογία & ηθική.10 πιστωτικές μονάδεςΕισαγωγή στη Τεχνολογία της ΠληροφορίαςΤο μάθημα αυτό εισάγει τους σπουδαστές στις βασικές έννοιες της πληροφορικής, με σκοπό να ενισχυθούν οι ακαδημαϊκές τους δεξιότητες. Θα διερευνηθούν βασικά εργαλεία και λειτουργίες του λειτουργικού συστήματος Microsoft Windows, καθώς και software επεξεργασίας κειμένου, λογιστικών φύλλων και δημιουργίας παρουσιάσεων. Επιπλέον, θα συζητηθεί ο ρόλος των κακόβουλων προγραμμάτων (malicious software).20 πιστωτικές μονάδεςΕισαγωγή στα ΟικονομικάΣκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους σπουδαστές στην Οικονομική Επιστήμη. Παρέχει μία επισκόπηση της θεωρίας της επιχείρησης και των αγορών, καθώς και άλλων μικροοικονομικών θεμάτων. Επιπλέον, εισάγονται έννοιες όπως η σπανιότητα των οικονομικών πόρων και η επιλογή τους, ο μηχανισμός των τιμών, η ζήτηση και η προσφορά, η παραγωγή της επιχείρησης και το κόστος, καθώς και η διάρθρωση των αγορών.10 πιστωτικές μονάδεςΠοσοτικές ΜέθοδοιΤο μάθημα επιτρέπει στους σπουδαστές του ευρύτερου χώρου της διοίκησης επιχειρήσεων να αποκτήσουν το κατάλληλο εννοιολογικό και υπολογιστικό υπόβαθρο μαθηματικών για τις σπουδές τους (προυποθέτοντας ένα ελάχιστο επίπεδο μαθηματικών). Για να διευκολυνθεί η κατανόηση των μαθηματικών εννοιών, το μάθημα ακολουθεί τη λογική της ανάπτυξης των μαθηματικών και όχι εκείνη ενός μαθήματος οικονομικών.20 πιστωτικές μονάδεςΕισαγωγή στη Λογιστική και τα ΧρηματοοικονομικάΤο μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στις βασικές έννοιες της χρηματοοικονομικής λογιστικής, της κατάρτισης προϋπολογισμών και της χρηματοοικονομικής. Εξηγεί τη σημασία των δημοσιευμένων οικονομικών καταστάσεων και διδάσκει στους σπουδαστές πως να συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με την οικονομική θέση μιας εταιρείας. Επιπλέον, εισάγει τους σπουδαστές στο χρηματοοικονομικό σύστημα και τις βασικές αρχές της χρηματοοικονομικής διαμεσολάβησης.20 πιστωτικές μονάδεςΕισαγωγή στο Μάρκετινγκ και στην ΕπικοινωνίαΤο μάθημα αυτό παρέχει εισαγωγή στις σπουδές μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Πραγματεύεται ζητήματα σχετικά με τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ και τις βασικές πτυχές της επικοινωνίας. Επιπλέον, αποκαλύπτει τη φύση και το ρόλο των επικοινωνιών μάρκετινγκ μέσα στο επιχειρηματικό περιβάλλον.
2ο Έτος
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΑγγλικά για Ακαδημαϊκή Χρήση Α και Προσωπική ΑνάπτυξηΑυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για τις ανάγκες σπουδαστών με πρωτύτερη εμπειρία επιπέδου Β1 (CEFR). Πρώτος στόχος του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους σπουδαστές να βελτιώσουν το επίπεδο των Αγγλικών για ακαδημαϊκή χρήση. Δεύτερος στόχος είναι να τους εφοδιάσει με τις απαραίτητες μεταβιβάσιμες δεξιότητες ώστε να επιτύχουν τόσο στο ακαδημαϊκό όσο και στο εργασιακό περιβάλλον. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος θα είναι σωστά προετοιμασμένοι για να αντιμετωπίσουν την αυξανόμενη ανάγκη της εποχής μας για διαρκή επιμόρφωση και εκπαίδευση.20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΑγγλικά για Ακαδημαϊκή Χρήση Β και Προσωπική ΑνάπτυξηΑυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για τις ανάγκες σπουδαστών με πρωτύτερη εμπειρία επιπέδου Β2 (CEFR). Πρώτος στόχος του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους σπουδαστές να βελτιώσουν περαιτέρω το επίπεδο των Αγγλικών για ακαδημαϊκή χρήση. Δεύτερος στόχος είναι να τους εφοδιάσει με τις απαραίτητες μεταβιβάσιμες δεξιότητες ώστε να επιτύχουν τόσο στο ακαδημαϊκό όσο και στο εργασιακό περιβάλλον. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος θα είναι σωστά προετοιμασμένοι για να αντιμετωπίσουν την αυξανόμενη ανάγκη της εποχής μας για διαρκή επιμόρφωση και εκπαίδευση.10 πιστωτικές μονάδεςΠοσοτική ΑνάλυσηΤο μάθημα αυτό δίνει τη δυνατότητα στους σπουδαστές να κατανοήσουν τη σημασία της πληροφορίας στη διαδικασία λήψης αποφάσεων και τους παρέχει τις γνώσεις στατιστικής και μαθηματικών που απαιτούνται σε ένα σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.10 πιστωτικές μονάδεςΜάνατζμεντΤο μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στο χώρο του μάνατζμεντ και επικεντρώνεται στη θεωρία και σε θεμελιώδεις έννοιες, όπως ο σχεδιασμός, η ηγεσία και ο έλεγχος. Επίσης, εξετάζει την εξέλιξη της σκέψης, της λειτουργίας και της πρακτικής του μάνατζμεντ και τονίζει τις τρέχουσες προσεγγίσεις, καθώς και τις αναδυόμενες έννοιες. Τέλος, το μάθημα εκθέτει τους σπουδαστές στην έννοια της επιχειρηματικότητας και το ρόλο του επιχειρηματία.10 πιστωτικές μονάδεςΛογιστική για ΕπιχειρήσειςΤο μάθημα εξηγεί τις βασικές αρχές της λογιστικής και αναλύει τις οικονομικές καταστάσεις μίας εταιρείας καθώς και το πώς αυτές καταρτίζονται. Επιπλέον, αναλύει τις λειτουργίες μίας επιχείρησης από τη σκοπιά ενός λογιστή και παρουσιάζει τις σχέσεις της με τους μετόχους της, τα διάφορα ενδιαφερόμενα μέρη και το εξωτερικό της περιβάλλον. Τέλος, το μάθημα παρέχει μία σύντομη εισαγωγή στην επαγγελματική δεοντολογία στο χώρο της λογιστικής και των επιχειρήσεων.10 πιστωτικές μονάδεςΟικονομικά για Επιχειρήσεις ΙΤο μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στις βασικές έννοιες της μικροοικονομικής θεωρίας και στην εφαρμογή της στην επιχειρηματική δραστηριότητα και απόδοση. Επιπλέον, επικεντρώνεται στην κατανόηση μιας σειράς σημαντικών σύγχρονων οικονομικών ζητημάτων που αφορούν στην αποτελεσματική και αποδοτική λήψη αποφάσεων, τόσο για τον μεμονωμένο καταναλωτή όσο και για την επιχείρηση.10 πιστωτικές μονάδεςΕταιρικό ΔίκαιοΣκοπός του μαθήματος αυτού είναι να εισαγάγει τους σπουδαστές στις βασικές αρχές και τα πεδία του δικαίου που αφορούν τις επιχειρήσεις (Ελληνικό, Αγγλοσαξονικό και Ευρωπαϊκό δίκαιο), συμπεριλαμβανομένων των συναλλαγών των επιχειρήσεων, της αμέλειας και αδικοπρακτικής ευθύνης, του ποινικού δικαίου που σχετίζεται με τις επιχειρήσεις, καθώς και του e-business & m-business δικαίου10 πιστωτικές μονάδεςΑρχές ΜάρκετινγκΤο μάθημα αυτό διερευνά τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ και της εφαρμογής τους στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Παρουσιάζει τις βασικές έννοιες και τεχνικές που συνάδουν με την υιοθέτηση της φιλοσοφίας του μάρκετινγκ σε μία επιχείρηση, και αναλύει τα κύρια εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τον έλεγχο ενός επιτυχημένου σχεδίου μάρκετινγκ.10 πιστωτικές μονάδεςΟργανωσιακή ΣυμπεριφοράΤο μάθημα αυτό εισάγει τους σπουδαστές στο χώρο της οργανωσιακής συμπεριφοράς. Περιλαμβάνει τη μελέτη της συμπεριφοράς των ατόμων και ομάδων μέσα σε οργανισμούς και εξοπλίζει τους σπουδαστές με το εννοιολογικό και θεωρητικό υπόβαθρο για την κατανόηση και αντιμετώπιση του ανθρώπινου παράγοντα στο επιχειρηματικό περιβάλλον.10 πιστωτικές μονάδεςΟικονομικά για Επιχειρήσεις ΙIΤο μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στις βασικές έννοιες της μακροοικονομικής θεωρίας και της εφαρμογής της στην οικονομική δραστηριότητα. Μέσα από το μάθημα, οι σπουδαστές θα κατανοήσουν και θα είναι σε θέση να συζητούν οικονομικές πολιτικές που επηρεάζουν μακροοικονομικούς δείκτες, όπως η οικονομική ανάπτυξη, η ανεργία και ο πληθωρισμός.Επιλέξτε από τον κατάλογο μαθημάτων που ακολουθεί / 20 πιστωτικές μονάδες
Μαθήματα Επιλογής 2ου Έτους
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΞένη Γλώσσα I (Κινέζικα I ή Ισπανικά I)Αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για αρχάριους που δεν έχουν προηγούμενη γνώση της κινεζικής/ισπανικής γλώσσας. Οι σπουδαστές θα μάθουν να κατανοούν και να επικοινωνούν με απλό τρόπο για να καλύπτουν συγκεκριμένες καθημερινές ανάγκες στο πλαίσιο ενός στενού κοινωνικού και/ή εργασιακού περιβάλλοντος.10 πιστωτικές μονάδεςΜΜΕ, Επικοινωνία και ΤεχνολογίαΤο μάθημα αυτό έχει ως στόχο να εισαγάγει τους σπουδαστές στη θεωρία και την πρακτική της μαζικής επικοινωνίας. Παρέχει μια ευρεία συζήτηση γύρω από τη φύση και το ρόλο των βιομηχανιών των μέσων μαζικής ενημέρωσης στις σύγχρονες κοινωνίες. Το μάθημα επικεντρώνεται στις πρόσφατες εξελίξεις της ψηφιακής επικοινωνίας, την εξέλιξη των νέων ΜΜΕ, καθώς και τους νέους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προσεγγιστούν διάφορα κοινά. Τέλος, εξετάζει συζητήσεις πάνω στη παγκοσμιοποίηση και τα παγκόσμια μέσα επικοινωνίας.10 πιστωτικές μονάδεςΧρηματοοικονομικά για ΕπιχειρήσειςΤο μάθημα αυτό παρουσιάζει τις θεμελιώδεις έννοιες της χρηματοοικονομικής των επιχειρήσεων. Ένας επιτυχημένος μάνατζερ θα πρέπει να είναι εξοπλισμένος με όλα τα εργαλεία και τις μεθόδους που θα τον βοηθήσουν να φτάσει σε μια καλή επένδυση και απόφαση χρηματοδότησης για την επιχείρησή του. Οι διάφορες ενότητες του μαθήματος καλύπτονται τόσο από τη σκοπιά του μάνατζερ, όσο και από τη σκοπιά του επενδυτή.
3ο Έτος
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 20 πιστωτικές μονάδεςΕπιχείρηση και ΚαινοτομίαΑυτό το μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στις έννοιες της επιχείρησης, της επιχειρηματικότητας και της ενδοεπιχειρηματικότητας, καθώς και στην καινοτομία και στο ρόλο που διαδραματίζει η δημιουργικότητα στη διαδικασία της καινοτομίας.20 πιστωτικές μονάδεςΣυμπεριφορά ΚαταναλωτήΤο μάθημα αυτό εισάγει τους σπουδαστές σε ένα πολύ βασικό «συστατικό» του μάρκετινγκ: τη γνώση του καταναλωτή. Χρησιμοποιώντας βασικές έννοιες και θεωρίες της συμπεριφοράς των καταναλωτών, οι σπουδαστές θα κατανοήσουν τα άμεσα και έμμεσα κίνητρα που κρύβονται πίσω από τη διαδικασία λήψης αποφάσεων για την αγορά ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας. Μεγάλη έμφαση δίνεται στην εφαρμογή σχετικών εργαλείων και θεωριών στη χάραξη τακτικών και στρατηγικών μάρκετινγκ.10 πιστωτικές μονάδεςΔιοίκηση Ανθρωπίνων ΠόρωνΤο μάθημα αυτό έχει σκοπό να εισάγει τους σπουδαστές στις κύριες στρατηγικές και πρακτικές της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων, δίνοντας έμφαση τόσο στη θεωρία, όσο και στην πρακτική μέσα σε σύγχρονους οργανισμούς.10 πιστωτικές μονάδεςΜέθοδοι Έρευνας για ΕπιχειρήσειςΤο μάθημα αυτό έχει σκοπό να εισάγει τους σπουδαστές στη διαδικασία διεξαγωγής έρευνας στις κοινωνικές επιστήμες, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις ποσοτικές και ποιοτικές δεξιότητες που απαιτούνται για την έρευνα και τον πειραματισμό στον τομέα των επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο του μαθήματος, οι σπουδαστές θα διδαχθούν πως ορίζεται το ερευνητικό πρόβλημα, πως συλλέγονται και αναλύονται τα δεδομένα, και πως προκύπτουν οι προτάσεις για τη διοίκηση.10 πιστωτικές μονάδεςΔιοικητική Λογιστική και Λογιστική ΚόστουςΤο μάθημα έχει ως σκοπό να εισάγει τους σπουδαστές στην επιστήμη της κοστολόγησης, ενώ παράλληλα εστιάζει στις βασικές πληροφοριακές ανάγκες της διοίκησης που σχετίζονται με το κόστος. Επιπλέον, εξηγεί και εφαρμόζει τις βασικές τεχνικές κοστολόγησης και συγκρίνει τα πραγματικά με τα πρότυπα κόστη.10 πιστωτικές μονάδεςΔιαχείριση ΈργουΤο μάθημα εισάγει τους σπουδαστές σε συγκεκριμένες έννοιες, τεχνικές, και δεξιότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική διαχείριση ενός έργου. Προσφέρει τόσο θεωρητικές όσο και πρακτικές προσεγγίσεις στην αποτελεσματική και αποδοτική διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού και ομάδων, χρηματοοικονομικών μεγεθών, καθώς και χρόνου και ποιότητας, λαμβανόντας πάντα υπόψη τις προδιαγραφές που έχουν τεθεί για ένα έργο.10 πιστωτικές μονάδεςΔιεθνείς ΕπιχειρήσειςΑυτό το μάθημα παρέχει ένα γενικό πλαίσιο για τη διοίκηση των διεθνών επιχειρήσεων. Κύριος στόχος είναι να βοηθήσει τους σπουδαστές να κατανοήσουν εις βάθος τους εξωγενείς οικονομικούς παράγοντες καθώς και τις προκλήσεις που επηρεάζουν την απόδοση και τη διοίκηση των επιχειρήσεων στη σημερινή παγκόσμια οικονομία.Επιλέξτε από τον κατάλογο μαθημάτων που ακολουθεί / 30 πιστωτικές μονάδες
Μαθήματα Επιλογής 3ου Έτους
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΞένη Γλώσσα IΙ (Κινέζικα II ή Ισπανικά II)Αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για τις ανάγκες σπουδαστών με πρωτύτερη εμπειρία επιπέδου Α1 (CEFR). Στοχεύει στην ανάπτυξη των γλωσσικών ικανοτήτων των σπουδαστών ώστε να είναι σε θέση να κατανοούν και να ανταλλάσσουν πληροφορίες για θέματα οικεία ή ρουτίνας καθώς επίσης και να περιγράφουν τις εμπειρίες τους ή άλλα θέματα του ενδιαφέροντός τους με απλούς όρους.10 πιστωτικές μονάδεςΠληροφοριακά Συστήματα ΔιοίκησηςΑυτό το μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στη χρήση πληροφοριακών συστημάτων και στη τεχνολογία της πληροφορίας, έτσι ώστε να είναι σε θέση να μεταμορφώνουν επιχειρήσεις και να έχουν, ως εκ τούτου, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας.10 πιστωτικές μονάδεςΧρηματοοικονομικές Αγορές και Εργαλεία IΤο μάθημα αυτό παρέχει μια εκτενή παρουσίαση και ανάλυση τόσο των αγορών χρήματος και κεφαλαίου, όσο και των βασικών χαρακτηριστικών των προϊόντων που διαπραγματεύονται στις αγορές αυτές, όπως οι μετοχές και τα ομόλογα. Οι σπουδαστές θα εστιάσουν στη σύγχρονη θεωρία χαρτοφυλακίου, η οποία αποτελεί τη βάση της δημιουργίας ενός χαρτοφυλακίου. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη σχέση μεταξύ κινδύνου και απόδοσης.10 πιστωτικές μονάδεςWeb Design και Επικοινωνία στο ΔιαδίκτυοΑυτό το μάθημα εφοδιάζει τους σπουδαστές με τις βασικές δεξιότητες για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό ιστοσελίδων. Παρέχει ένα θεωρητικό και πρακτικό πλαίσιο για τον σχεδιασμό και τη δημιουργία μίας ολοκληρωμένης παρουσίας της επιχείρησης στο διαδίκτυο, και την επιτυχή χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών, ώστε να μπορεί να επικοινωνεί αποτελεσματικά με ετερογενή ακροατήρια και πέρα των εθνικών συνόρων.10 πιστωτικές μονάδεςΔιοίκηση ΠαραγωγήςΤο μάθημα αυτό παρέχει μία εισαγωγή στη διοίκησης της παραγωγικής δραστηριότητας, τονίζοντας τις πρακτικές και τεχνικές που μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα και την ποσότητα της παραγωγής μιας επιχείρησης (έχοντας ως βάση τη προηγούμενη γνώση των σπουδαστών πάνω στο μάνατζμεντ, τη στατιστική, και τη λογιστική) . Επιπλέον, παρουσιάζει και αναλύει σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις του χώρου.10 πιστωτικές μονάδεςΟλοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ και Διοίκηση ΜάρκαςΤο μάθημα αυτό παρέχει εισαγωγικές γνώσεις πάνω στην ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ (π.χ. άμεσο μάρκετινγκ). Διερευνά τις θεωρίες της επικοινωνίας και των πρακτικών διαφήμισης και αναλύει το σημαντικό τους ρόλο στην ανάπτυξη και τη διαχείριση μίας επιτυχημένης μάρκας. Επιπλέον, εστιάζει στη δημιουργία της αξίας και της ταυτότητας μίας μάρκας.10 πιστωτικές μονάδεςΧρηματοοικονομική ΔιοίκησηΤο μάθημα αυτό εισάγει τους σπουδαστές σε βασικές και προχωρημένες έννοιες της χρηματοοικονομικής διοίκησης.
4ο Έτος
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 10 πιστωτικές μονάδεςΣτρατηγικό ΜάνατζμεντΤο μάθημα αυτό παρέχει στους σπουδαστές τη δυνατότητα να λειτουργήσουν μέσα σε ένα πολύπλοκο εταιρικό περιβάλλον, οξύνοντας την ικανότητά τους να «σκέφτονται στρατηγικά», να αξιολογούν την κατάσταση μιας εταιρείας από πλευράς ανταγωνιστικότητας και επιδόσεων, και να προσδιορίζουν τις αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν βάσει διαφόρων παραγόντων.10 πιστωτικές μονάδεςΗθική των Επιχειρήσεων και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ)Το μάθημα παρέχει στους σπουδαστές τη γνώση και την κατανόηση των βασικών εννοιών που αφορούν την επιχειρηματική ηθική και την εταιρική κοινωνική ευθύνη.20 πιστωτικές μονάδεςΣύγχρονα Θέματα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΤο μάθημα αυτό διερευνά ένα ευρύ φάσμα πεδίων της διοίκησης επιχειρήσεων. Οι σπουδαστές θα έχουν τη διακριτική ευχέρεια να επιλέξουν ένα θέμα από το πεδίο της προτίμησής τους και θα έχουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τις γνώσεις και τις ικανότητες που έχουν αποκομίσει από όλα τα επίπεδα των σπουδών τους .Επιλέξτε από τον κατάλογο μαθημάτων που ακολουθεί / 80 πιστωτικές μονάδες
Μαθήματα Επιλογής 4ου Έτους
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 20 πιστωτικές μονάδες / ΕτήσιοΞένη Γλώσσα ΙΙI (Κινέζικα III ή Ισπανικά III)Αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για τις ανάγκες σπουδαστών με πρωτύτερη εμπειρία επιπέδου Α2 (CEFR). Στοχεύει στη βελτίωση της επάρκειας των σπουδαστών, έτσι ώστε να μπορούν να ανταλλάσσουν πληροφορίες και να εκφράσουν απλές απόψεις σε συζητήσεις με ομιλητές που έχουν την Ισπανική/ ή την Κινεζική ως μητρική τους γλώσσα, να κατανοούν κύριες ιδέες και να παράγουν κείμενα για οικεία και καθημερινά θέματα.10 πιστωτικές μονάδεςΚαινοτομία και Επιχειρηματικά ΜοντέλαΑυτό το μάθημα διερευνά το εύρος και την ποικιλία των υφιστάμενων προσεγγίσεων όσον αφορά τα επιχειρηματικά μοντέλα, καθώς και τα εργαλεία που είναι απαραίτητα για την κατανόησή τους. Οι σπουδαστές θα αναλύσουν και θα αξιολογήσουν τα υπάρχοντα επιχειρηματικά μοντέλα και θα αναζητήσουν μια λογική και συνεκτική προσέγγιση, στην επιλογή ή/και στην ανάπτυξη του κατάλληλου επιχειρηματικού μοντέλου για μια νέα επιχείρηση.10 πιστωτικές μονάδεςProject Νεοφυούς (Start up) ΕπιχείρησηςΤο μάθημα αυτό προσφέρει στους σπουδαστές μία κλασική και παράλληλα, σύγχρονη προσέγγιση στα ζητήματα που καθορίζουν την ανάπτυξη μιας νεοφυούς (startup) επιχείρησης. Επίσης εστιάζει σ’ όλες τις διοικητικές λειτουργίες που εξασφαλίζουν την ίδρυση μίας επιτυχημένης νεοφυούς επιχείρησης καθώς και την μακροχρόνια λειτουργία της.10 πιστωτικές μονάδεςΧρηματοδότηση Νεοφυών (Start up) ΕπιχειρήσεωνΣε αυτό το δύσκολο χρηματοοικονομικό περιβάλλον, οι νέες επιχειρήσεις πρέπει να αναζητούν όλες τις πιθανές πηγές χρηματοδότησης που θα τους επιτρέψουν να δημιουργήσουν αξία. Ως εκ τούτου, αυτό το μάθημα εξετάζει τις επιλογές χρηματοδότησης που έχει μια εταιρεία κατά την φάση της δημιουργίας και εκκίνησής της. Οι σπουδαστές εισάγονται στην επιχειρηματική χρηματοδότηση και μαθαίνουν να διερευνούν διάφορους τομείς, όπως την πρόβλεψη εσόδων και δαπανών, τις πηγές χρηματοδότησης καθώς και τον προσδιορισμό της αξίας της επιχείρησης.10 πιστωτικές μονάδεςΔιοίκηση ΑλλαγώνΤο μάθημα αυτό παρουσιάζει διάφορες περιστάσεις όπου κρίνονται απαραίτητες οι στρατηγικές αλλαγές. Η διαχείριση των αλλαγών αποτελεί ένα στοιχείο ικανότητας των οργανισμών, το οποίο οδηγεί σε ανταγωνιστικότητα και επιτυχία. Συνεπώς, οι σπουδαστές, θα διδαχτούν πώς να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που προκύπτουν με τις οργανωσιακές αλλαγές αποδοτικά και αποτελεσματικά.10 πιστωτικές μονάδεςΣτρατηγικό ΜάρκετινγκΤο μάθημα αυτό εισάγει τους σπουδαστές στη διαμόρφωση και την εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ στα πλαίσια ενός ανταγωνιστικού, παγκόσμιου επιχειρηματικού περιβάλλοντος.10 πιστωτικές μονάδεςΔιοίκηση ΥπηρεσιώνΤο μάθημα αυτό παρέχει γνώσεις σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στη δημιουργία και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Κεντρικός άξονας του μαθήματος είναι η οικοδόμηση και η διατήρηση ισχυρών και μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες μέσα από την ποιότητα των υπηρεσιών.10 πιστωτικές μονάδεςΔιαφήμιση και Σχεδιασμός ΔημιουργικούΤο μάθημα αυτό εισάγει τις βασικές τεχνικές δεξιότητες για τη διαμόρφωση δημιουργικού υλικού που συνάδει με τις επικοινωνιακές ανάγκες μίας εταιρείας. Οι σπουδαστές θα εργαστούν πάνω στην «ερμηνεία» ενός brief και θα σχεδιάσουν καμπάνιες οι οποίες διατηρούν συνοχή στην εικόνα μίας μάρκας και μίας εταιρείας γενικότερα.10 πιστωτικές μονάδεςΑνάπτυξη Νέων Προϊόντων και ΥπηρεσιώνΤο μάθημα αυτό εισάγει τους σπουδαστές στις διαδικασίες, στις μεθόδους και στα εργαλεία που απαιτούνται για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και το λανσάρισμα πετυχημένων νέων προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά.10 πιστωτικές μονάδεςΚοινωνική ΕπιχειρηματικότηταΤο μάθημα αυτό εισάγει τη διαδικασία της κοινωνικής καινοτομίας και της κοινωνικής αλλαγής. Οι σπουδαστές θα εξετάσουν δυνατότητες και ιδέες που μπορούν να δώσουν λύσεις σε κοινωνικά ζητήματα καθώς και τις καλύτερες πρακτικές που χρησιμοποιούνται για την έναρξη και ανάπτυξη επιτυχημένων επιχειρήσεων με συγκεκριμένο όραμα και αποστολή.10 πιστωτικές μονάδεςΔιαπραγματεύσειςΤο μάθημα αυτό εισάγει την επιστήμη και την τέχνη της διαπραγμάτευσης μέσω ενός συνδυασμού σχετικών θεωριών, ανάλυσης περιπτώσεων και ασκήσεων. Προσανατολίζεται στην ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων μέσα από ένα διεπιστημονικό πρόγραμμα σπουδών και με έννοιες που προέρχονται από την επιστήμη λήψης αποφάσεων, τη ψυχολογία, καθώς και τη θεωρία των παιγνίων.10 πιστωτικές μονάδεςΔιεθνές ΜάρκετινγκΤο μάθημα αυτό διερευνά την πολυπλοκότητα του διεθνούς μάρκετινγκ. Οι σπουδαστές θα διδαχτούν τόσο τη θεωρία όσο και την πρακτική του μάρκετινγκ σε ένα διεθνές και εξαγωγικό περιβάλλον.10 πιστωτικές μονάδεςΕργαλεία Ψηφιακού ΜάρκετινγκΤο μάθημα αναπτύσσει τη γνώση των σπουδαστών, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, σε ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών εργαλείων και καναλιών που διαθέτει ο μοντέρνος marketer. Παράλληλα, τους βοηθά να κατανοήσουν την καταλληλότητα και την έκταση εφαρμογής τους στο πλαίσιο μίας ευρύτερης στρατηγικής μάρκετινγκ.
Ολοκληρώστε ένα έτος σπουδών σε ένα εντατικό εξάμηνο, ξεκινώντας τον Φεβρουάριο του 2019.
Πρόκειται για ένα εντατικό πρόγραμμα που θα δώσει στους σπουδαστές την ευκαιρία να προετοιμαστούν για το 3ετές πανεπιστημιακό πρόγραμμα bachelor στο Κολλέγιο BCA. Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στο αντικείμενο που θέλουν να σπουδάσουν, τις δεξιότητες αγγλικής γλώσσας και τις δεξιότητες μάθησης που απαιτούνται για ένα πανεπιστημιακό πρόγραμμα σπουδών. Οι σπουδαστές θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα του BCA Foundation από τον Φεβρουάριο έως τον Ιούλιο. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος, μπορούν στη συνέχεια να ενταχθούν στο επιλεγμένο πρόγραμμα σπουδών τους στο 2ο έτος σπουδών τον επόμενο Οκτώβριο.Το BCA Foundation Programme προσφέρει:
- Εντατικά μαθήματα που παρέχουν το απαιτούμενο υπόβαθρο για συγκεκριμένα προγράμματα για τα άτομα που δεν διαθέτουν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις για 3ετή κύκλο σπουδών.
- Πρόσβαση για υποψήφιους με μη τυπικά προσόντα σε ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων επιχειρησιακών σπουδών .
- Μια ευρεία βάση στις ακαδημαϊκές αρχές και μεθόδους.
Στόχοι του προγράμματος
Ο ευρύτερος στόχος του προγράμματος είναι η προετοιμασία για μεταγενέστερες σπουδές στο 2ο έτος σπουδών των παρακάτω προγραμμάτων:
- Διοίκηση Επιχειρήσεων
- Διοίκηση Επιχειρήσεων [Μάρκετινγκ]
- Διοίκηση Επιχειρήσεων [Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία]
- Λογιστική και Χρηματοοικονομικά
- Διοίκηση Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων
- Ναυτιλιακά
Το πρόγραμμα έχει ως στόχους να δώσει τη δυνατότητα στους σπουδαστές να:
- Επιτύχουν ευρεία γνώση και κατανόηση ενός συνόλου θεμάτων που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις.
- Αποκτήσουν μια σειρά γνωστικών, γενικών και μεταβιβάσιμων δεξιοτήτων, περιλαμβανομένων εκείνων των πρακτικών και τεχνικών δεξιοτήτων και τεχνικών που είναι κατάλληλες για τη μελέτη των κλάδων των επιχειρήσεων και να αναπτύξουν αυτές τις δεξιότητες.
- Αποκτήσουν τις κατάλληλες γνώσεις και κατανόηση στις επιλεγμένες ειδικότητες που θα επιτρέψουν την συνέχιση των σπουδών στο 2ο έτος οποιουδήποτε από τα παραπάνω προγράμματα.
Δομή Προγράμματος
Module Credits English Language and Study Skills 30 Quantitative Skills 10 Intro to Accounting and Finance 20 Intro to Marketing and Communications 20 IT Skills 20 Introduction to Economics 20
Διδασκαλία του ΠρογράμματοςΕαρινό Εξάμηνο Έναρξη Μαθημάτων Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019 Διακοπές Πάσχα Δευτέρα 22 Απριλίου – Παρασκευή 3 Μαΐου 2019 Επανέναρξη Μαθημάτων Δευτέρα 6 Μαΐου 2019 Τέλος Μαθημάτων Παρασκευή 17 Μαΐου 2019 Καλοκαιρινό Τμήμα Έναρξη Μαθημάτων Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019 Τέλος Μαθημάτων Παρασκευή 12 Ιουλίου 2019 Εξετάσεις Εαρινού Εξαμήνου Δευτέρα 15 Ιουλίου – Παρασκευή 19 Ιουλίου 2019 Επαναληπτικές Εξετάσεις Σεπτεμβρίου Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου – Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019 Αποδοχή στο 1ο έτος σπουδών
Οι υποψήφιοι θα πρέπει φυσιολογικά να έχουν Απολυτήριο λυκείου με βαθμό τουλάχιστον 12 ή IB Diploma ή αντίστοιχου βαθμού αποδεικτικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Όμως ενθαρρύνουμε όσους υποψήφιους έχουν Απολυτήριο με βαθμό μικρότερο από 12 να κάνουν αίτηση για αποδοχή στο 1ο έτος σπουδών, δεδομένου ότι στις περιπτώσεις αυτές λαμβάνονται υπόψη και άλλα κριτήρια, όπως οι βαθμοί πάνω από 12 σε συγκεκριμένα σχετικά μαθήματα πριν από τις πανελλαδικές εξετάσεις. Επίσης, όλοι οι υποψήφιοι υποβάλλονται σε προσωπική συνέντευξη προκειμένου, παράλληλα με τις παραπάνω βαθμολογίες, να συνεκτιμηθεί η ικανότητα τους να σπουδάσουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα.
Οι υποψήφιοι που θα παρακολουθήσουν τα προγράμματα στα Αγγλικά θα πρέπει να κατέχουν μία από τις παρακάτω πιστοποιήσεις:
- IELTS: Με βαθμό 5 και άνω, με τουλάχιστον 4.5 σε κάθε τμήμα του τέστ
- Cambridge Certificate of Proficiency in English (CPE): Με βαθμό C1 και άνω.
- Cambridge Advanced Certificate in English (CAE): Με βαθμό B2 και άνω
- Cambridge First Certificate in English (FCE): Με βαθμό C και άνω.
- Examination for the Certificate Proficiency in English (ECPE): με βαθμό Pass και άνω.
- Examination for the Certificate Competency in English (ECCE): με βαθμό Pass και άνω.
- Pearson Academic: Με βαθμό 42, με τουλάχιστον 40 σε κάθε τμήμα του τέστ
- BCA IELTS Placement Test: Με βαθμό 5 και άνω, με τουλάχιστον 4.5 σε κάθε τμήμα του τέστ
Αποδοχή στο 2ο έτος σπουδών
Ο υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να γίνει αποδεκτός απευθείας στο 2ο έτος σπουδών (Certificate Level), εφόσον είναι κάτοχος απολυτηρίου Λυκείου με βαθμό 17 και άνω.
Οι υποψήφιοι που θα παρακολουθήσουν το 2ο έτος σπουδών στα Αγγλικά θα πρέπει να κατέχουν μία από τις παρακάτω πιστοποιήσεις:- IELTS: Με βαθμό 6 και άνω, με τουλάχιστον 5.5 σε κάθε τμήμα του τέστ
- Cambridge Certificate of Proficiency in English (CPE): Με βαθμό C1 και άνω.
- Cambridge Advanced Certificate in English (CAE): Με βαθμό C και άνω
- Cambridge First Certificate in English (FCE): Με βαθμό B και άνω.
- Examination for the Certificate Proficiency in English (ECPE): με βαθμό Pass και άνω.
- Examination for the Certificate Competency in English (ECCE): με βαθμό Pass και άνω.
- Pearson Academic (PTE): Με βαθμό 53, με τουλάχιστον 51 σε κάθε τμήμα του τέστ
- BCA IELTS Placement Test: Με βαθμό 6 και άνω, με τουλάχιστον 5.5 σε κάθε τμήμα του τέστ
International Baccalaureate Diploma Graduates
Ο υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να γίνει αποδεκτός κατευθείαν στο 2ο έτος σπουδών (Certificate Level), εφόσον είναι κάτοχος International Baccalaureate Diploma με βαθμό τουλάχιστον 28 μονάδων και άνω και τουλάχιστον 15 μονάδες σε higher level.
Οι υποψήφιοι που θα παρακολουθήσουν το 2ο έτος σπουδών στα Αγγλικά θα πρέπει να κατέχουν μία από τις παρακάτω πιστοποιήσεις:- IELTS: Με βαθμό 6 και άνω, με τουλάχιστον 5.5 σε κάθε τμήμα του τέστ
- Cambridge Certificate of Proficiency in English (CPE): Με βαθμό C1 και άνω.
- Cambridge Advanced Certificate in English (CAE): Με βαθμό C και άνω
- Cambridge First Certificate in English (FCE): Με βαθμό B και άνω.
- Examination for the Certificate Proficiency in English (ECPE): με βαθμό Pass και άνω.
- Examination for the Certificate Competency in English (ECCE): με βαθμό Pass και άνω.
- Pearson Academic: Με βαθμό 53, με τουλάχιστον 51 σε κάθε τμήμα του τέστ
- BCA IELTS Placement Test: Με βαθμό 6 και άνω, με τουλάχιστον 5.5 σε κάθε τμήμα του τέστ
Το BSc Business Management έχει σκοπό να μεταδώσει στους σπουδαστές τις συνθήκες που επικρατούν στο σύγχρονο, πολύπλοκο επιχειρηματικό περιβάλλον. Εκτός από τη παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων πάνω στις βασικές διοικητικές λειτουργίες, σκοπός του προγράμματος είναι και η ανάπτυξη στρατηγικής και καινοτομικής σκέψης και προσέγγισης όσον αφορά στις επιχειρηματικές δραστηριότητες και το σχεδιασμό και τον προγραμματισμό μελλοντικών επιχειρηματικών ενεργειών.
Οι στόχοι του προγράμματος είναι οι ακόλουθοι:- Να εκπαιδεύσει τους σπουδαστές πάνω στις θεμελιώδεις αρχές που διέπουν τις βασικές λειτουργίες μίας επιχείρησης.
- Να διερευνήσει σύγχρονες εταιρικές έννοιες, όπως η εταιρική κοινωνική ευθύνη, η επιχειρηματική ηθική, η αειφορία, η παγκοσμιοποίηση, το ηλεκτρονικό εμπόριο και η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία.
- Να αναπτύξει την κριτική σκέψη και την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων και την ανάπτυξη της δημιουργικότητας με τη χρήση καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας και αξιολόγησης.
- Να διευρύνει τις ευκαιρίες μελλοντικής απασχόλησης των σπουδαστών, δίνοντας έμφαση στη σύνδεση μεταξύ θεωρίας και πράξης.
- Να αναπτύξει τις δεξιότητες που απαιτούνται για μία επιτυχή καριέρα σε διάφορους τομείς της διοίκησης επιχειρήσεων.
Όλα τα προπτυχιακά προγράμματα, πέραν του πτυχίου Bachelor, προσφέρουν και ενδιάμεσους/συμπληρωματικούς προπτυχιακούς τίτλους, όπως η Βεβαίωση Ανώτατης Εκπαίδευσης και το Δίπλωμα Ανώτατης Εκπαίδευσης. Αυτοί οι προπτυχιακοί τίτλοι, οι οποίοι μπορούν επίσης να αποκτηθούν με βαθμό ή τιμητική διάκριση, απονέμονται σε όσους σπουδαστές έχουν ολοκληρώσει ένα τμήμα του πτυχιακού κύκλου σπουδών.
Ακολουθεί η λίστα με όλα τα προσφερόμενα πτυχία καθώς και τα κριτήρια για την απόκτηση τους:
Επίπεδο Τίτλος Πτυχίου Σημειώσεις Cert HE Certificate of Higher Education Business Management
Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 120 πιστωτικές μονάδες Dip HE Diploma of Higher Education Business Management Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 240 πιστωτικές μονάδες Ordinary Degree BSc Business Management Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 320 πιστωτικές μονάδες BSc BSc (Hons) Business Management Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 360 πιστωτικές μονάδες H Δρ. Ζωή Αναγνωστίδου αποφοίτησε από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας το 2004. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Bath (UK) με αντικείμενο το Μάνατζμεντ, και εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Tμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας) στο πεδίο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή. Από το 2008 διδάσκει μαθήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας και έχει παράλληλα εργαστεί ως ανεξάρτητη ερευνήτρια και σύμβουλος πάνω σε διάφορα project. Τα τρέχοντα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στη συμπεριφορά και ψυχολογία του καταναλωτή και την εταιρική κοινωνική ευθύνη.
+30 210 7253 783-6+30 210 7251563
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
+30 210 7253 783-6+30 210 7251563+30 210 8088 008-9+30 210 8088 968