e-Commerce and Digital Marketing Fundamentals

Υποτροφίες για Φοιτητές του BCA που Συνεχίζουν

Το μάθημα αυτό αναλύει, αρχικά, την ανάπτυξη του Διαδικτύου (βασικές έννοιες τεχνολογίας, Υπηρεσίες Διαδικτύου: www, email κ.λπ.) και την ιστορία του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στον αγοραστή ηλεκτρονικού εμπορίου, στο εξατομικευμένο και προσανατολισμένο-στο-συναίσθημα ηλεκτρονικό εμπόριο, και στα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επιπλέον, περιγράφονται διάφορα μοντέλα ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθώς και θέματα όπως: η ηλεκτρονική πληρωμή, οι βασικές αρχές της δημιουργίας ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου, η αξιολόγηση της παρουσίας μίας εταιρείας στο διαδίκτυο, η ηθική του Ιστού και οι νομικές πτυχές του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Όσον αφορά το ψηφιακό μάρκετινγκ, γίνεται αρχικά αναφορά στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, στην κοινωνία, και στις θεωρητικές προσεγγίσεις για το ψηφιακό μάρκετινγκ και το ρόλο που παίζει στην ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, περιγράφονται τα διαδικτυακά- ψηφιακά κανάλια μάρκετινγκ (το διαδίκτυο, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι μηχανές αναζήτησης κ.λπ.), οι βασικές αρχές των web analytics, και οι ηθικές διαστάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​