Corporate Communication and Crisis Management

Principles of Marketing

Οι σπουδαστές θα εισαχθούν αρχικά στην έννοια και την πρακτική της εταιρικής επικοινωνίας. Συγκεκριμένα το μάθημα θα καλύψει τις ακόλουθες ενότητες: η φύση της «εταιρικής φήμης» και οι διαφορές μεταξύ της εταιρικής εικόνας και της εικόνας της επωνυμίας, ο αντίκτυπος της οργανωτικής κουλτούρας στη φήμη και τη στρατηγική επικοινωνίας, εργαλεία εταιρικών επικοινωνιών π.χ. πρόσωπο με πρόσωπο /lobbying, γραπτή  επικοινωνία, άμεση / έμμεση παράδοση πληροφοριών, κοινωνικά δίκτυα κ.λπ., διαχείριση θεμάτων, λανθάνουσες δημοσιεύσεις, ακτιβισμός και πολιτική κουλτούρα, συναίνεση και συν-προσανατολισμός, οικονομικές σχέσεις δημοσίων σχέσεων και επενδυτών, εσωτερική  επικοινωνία , διαχείριση κρίσεων.

Η δεύτερη ενότητα του μαθήματος θα καλύψει λεπτομερώς τη διαχείριση κρίσεων. Οι σπουδαστές θα αποκτήσουν κατανόηση του πλαισίου και των εργαλείων που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη της εμπειρίας και σχέσεων εμπιστοσύνης ώστε να είναι σωστά προετοιμασμένοι για μια ενδεχόμενη κρίση. Μέσα από τη συζήτηση της διαθέσιμης βιβλιογραφίας και την ανάλυση περιπτωσιολογικών μελετών, οι σπουδαστές θα κληθούν να σκεφτούν στρατηγικά, να αναπτύξουν ισχυρά προορατικά σχέδια κρίσης και να κάνουν συστάσεις για την επίλυση επιχειρηματικών προκλήσεων που σχετίζονται με την κρίση. Εκτός από μια γενική επισκόπηση της υπάρχουσας θεωρίας και του πεδίου εφαρμογής, αυτή η ενότητα θα εξετάσει τις διάφορες αλληλεπιδράσεις που μπορεί να απαιτούνται μεταξύ εταιρικών ηγετών, ομάδας διαχείρισης κρίσεων, εμπειρογνωμόνων επικοινωνίας και πλήρους φάσματος βασικών παραγόντων (σχετικοί ενδιαφερόμενοι, καταναλωτές, κυβερνητικοί φορείς  κ.λπ.) που συμμετέχουν στη διαχείριση κρίσεων.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​