- Αρχική
- MASTERS
- Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
- MBA for Executives
MBA for Executives

Το πτυχίο MBA for Executives είναι ένα από τα πιο περιζήτητα πτυχία στον κόσμο, καθώς δίνει την ευκαιρία σε στελέχη επιχειρήσεων να ενισχύσουν τις γνώσεις τους, τα προσόντα τους και τις επιχειρηματικές τους δεξιότητες στην αντιμετώπιση των κρίσιμων παγκόσμιων προκλήσεων του μέλλοντος.
- Why choose MBA for Executives?
- Δομή Προγράμματος
- Προϋποθέσεις Αποδοχής
- Φιλοσοφία και Στόχοι
- Τίτλοι Σπουδών
- Υπεύθυνος Προγράμματος
- Επικοινωνία
To ΜΒΑ for Executives παρέχει στους συμμετέχοντες τις κατάλληλες επιχειρηματικές δεξιότητες, καθώς είναι εξαιρετικά σημαντικό για έναν επιτυχημένο μάνατζερ να γνωρίζει τις διάφορες διαστάσεις της επιχείρησης, όπως χρηματοοικονομικά, συστήματα πληροφοριών, διοίκηση ανθρωπίνων πόρων, μάρκετινγκ, οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων κλπ
Πλεονεκτήματα του προγράμματος:
Σεμινάριο
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- Προσωπική ΑποτελεσματικότηταΤο σεμινάριο έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους σπουδαστές να αναπτύξουν τις απαιτούμενες ακαδημαϊκές δεξιότητες που χρειάζονται ώστε να επιτύχουν στο ακαδημαϊκό περιβάλλον και να μπορέσουν να συνεργαστούν με επαγγελματικό τρόπο με άλλες ομάδες.Εισαγωγή στην Ηγεσία και το ΜάνατζμεντΤο σεμινάριο επικεντρώνεται στις αρχές του μάνατζμεντ (συστημάτων & ανθρώπων) και προσδιορίζει τη σημασία της ικανότητας διοίκησης σε στρατηγικό πλαίσιο καθώς επίσης και των προσωπικές δεξιοτήτων για την παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών. Επίσης στο σεμινάριο διερευνώνται η αυξανόμενη σημασία των επιδράσεων που δέχεται η επιχείρηση από το εξωτερικό περιβάλλον και τους άμεσα εμπλεκόμενους φορείς.
1o Έτος - Φθινοπωρινό Εξάμηνο
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 10 πιστωτικές μονάδεςΟικονομικά για ΕπιχειρήσειςΣτο μάθημα παρουσιάζονται παραδείγματα από την παγκόσμια οικονομία τόσο από το πρίσμα της οικονομικής θεωρίας όσο και από στοιχεία του πραγματικού οικονομικού κόσμου. Επίσης γίνεται μια ανάλυση του διεθνούς εμπορίου και διεθνών ανταλλαγών (αγαθών και υπηρεσιών). Τέλος, μέσω της παροχής γνώσης των μεγάλων οικονομιών των χωρών δίνει τη δυνατότητα εκτίμησης της επίδραση των μακροοικονομικών πολιτικών των επιχειρήσεις σε εθνικό, ευρωπαϊκό ή παγκόσμιο επίπεδο.10 πιστωτικές μονάδεςΛογιστική και Χρηματοοικονομικά για Στελέχη ΕπιχειρήσεωνΤο μάθημα εισάγει το σπουδαστή στους βασικούς τομείς της λογιστικής και των χρηματοοικονομικών από ένα διευθυντικό πρίσμα. Επιπλέον, αναπτύσσει την κριτική σκέψη με έμφαση στο σχεδιασμό της διαχείρισης και λήψης χρηματοοικονομικών αποφάσεων.10 πιστωτικές μονάδεςΕπιχειρηματική Στρατηγική ΜάρκετινγκΟι σπουδαστές εισάγονται στη διαμόρφωση και υλοποίηση των στρατηγικών μάρκετινγκ στο παγκόσμιο ανταγωνιστικό περιβάλλον, καθώς και στην ευρύτερη προοπτική για το πώς οι στρατηγικές μάρκετινγκ δημιουργούνται και αναπτύσσονται από τις επιχειρήσεις.10 πιστωτικές μονάδεςΠληροφοριακά Συστήματα ΔιοίκησηςΤο μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στα Πληροφοριακά Συστήματα Διαχείρισης. Η ύλη περιλαμβάνει τα βασικά θέματα MIS, τις έννοιες του υλικού, έννοιες λογισμικού, επεξεργασία δεδομένων και μια επισκόπηση της χρήσης της πληροφορικής στις επιχειρήσεις καθώς και στο Διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό εμπόριο, την ασφάλεια, τις μεθοδολογίες ανάπτυξης συστημάτων, γλώσσες προγραμματισμού, βάση δεδομένων ανάλυσης, σχεδιασμού και επικοινωνίας –και Δικτύωση.
1ο Έτος - Εαρινό Εξάμηνο
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 10 πιστωτικές μονάδεςΕταιρική Στρατηγική και Διοίκηση ΑλλαγήςΖώντας σε ένα συνεχώς και ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον της σύγχρονης οικονομίας βιώνουμε διαρθρωτικές αλλαγές που επηρεάζουν τα όσα ξέρουμε μέχρι σήμερα για το τι είναι στρατηγική και ποια είναι τα κίνητρα για συνεχή αλλαγή. Για το σκοπό αυτό, η εταιρική στρατηγική γίνεται όλο και πιο σημαντική στον κόσμο των επιχειρήσεων. Με βάση αυτούς τους παράγοντες, το μάθημα παρέχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που θα βοηθήσουν τους μάνατζερ να αντιμετωπιστούν κρίσιμα ερωτήματα, όπως: - σε ποιον τομέα θα ανταγωνισθεί η επιχείρησή τους; - πώς τοποθετείται η επιχείρηση στην αγορά; - πώς μπορεί κανείς να ακολουθήσει τις αλλαγές στο εξωτερικό περιβάλλον - ποιοί είναι οι πιο κατάλληλοι μηχανισμοί για την ανάπτυξη σε διαφορετικά περιβάλλοντα; - πότε και πώς να αναπτύξουν στρατηγικές συμμαχίες; - πώς μπορεί να δομηθεί μια ευέλικτη οργάνωση που θα είναι έτοιμη για την αλλαγή;10 πιστωτικές μονάδεςΔιοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων στο Παγκόσμιο Επιχειρηματικό ΠεριβάλλονΤο μάθημα τονίζει την ανάγκη για την ανάπτυξη στρατηγικών Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού μέσα στο πλαίσιο των γενικότερων επιχειρηματικών στρατηγικών και στόχων και στο πως μπορεί να ανταποκριθεί η επιχείρηση στη δυναμική του παγκόσμιου περιβάλλοντος.10 πιστωτικές μονάδεςΔιοίκηση ΠαραγωγήςΤο μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στο πεδίο διαχείρισης των επιχειρήσεων, αναδεικνύοντας τις πρακτικές και εφαρμόσιμες τεχνικές, οι οποίες μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα και την παραγωγικότητα του οργανισμού. Το μάθημα αξιοποιεί τις γνώσεις του συμμετέχοντος σχετικά με τη διαχείριση στατιστικών και λογιστικών δεδομένων. Επιπλέον, περιγράφει τις τρέχουσες τάσεις, και εισάγει ορισμένα σημαντικά ζητήματα και εξελίξεις στον τομέα της διαχείρισης των επιχειρήσεων.10 πιστωτικές μονάδεςΕπιχειρηματική Ηθική και Κοινωνική ΕυθύνηΤο μάθημα παρέχει γνώσεις στους συμμετέχοντες πάνω στο ρόλο της επιχειρηματικής ηθικής στην διοίκηση επιχειρήσεων σε ένα πολύπλοκο, δυναμικό και παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Επίσης, διερευνά μια σειρά από τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν την επιχειρηματική ηθική κατά λήψη αποφάσεων.
2ο Έτος - Φθινοπωρινό Εξάμηνο
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 10 πιστωτικές μονάδεςΚαινοτομία και ΕπιχειρηματικότηταΗ αυξανόμενη σημασία της λεγόμενης «οικονομίας της γνώσης», καθώς και η πρόσφατη οικονομική κρίση έχει αυξήσει τη σημασία της διεθνούς επιχειρηματικότητας. O παγκόσμιος επιχειρηματίας - ένας επιχειρηματίας του οποίου η επιχείρηση έχει «γεννηθεί παγκόσμια" - βασίζεται στους πόρους που προέρχονται από οπουδήποτε στον κόσμο και αντιμετωπίζουν διεθνή ανταγωνισμό.10 πιστωτικές μονάδεςΜέθοδοι Έρευνας για Συμβουλευτική ΕπιχειρήσεωνΤo μάθημα δίνει μια βαθύτερη κατανόηση των μεθόδων έρευνας προκειμένου να λύνονται ευκολότερα μελλοντικά προβλήματα των επιχειρήσεων. Οι σπουδαστές μαθαίνουν πώς να λύσουν πρακτικά προβλήματα των επιχειρήσεων με την εφαρμογή ποσοτικών και ποιοτικών μεθόδων για την ερμηνεία δεδομένων.Επιλέξτε από τον κατάλογο μαθημάτων που ακολουθεί / 10 πιστωτικές μονάδες
2ο Έτος - Εαρινό Εξάμηνο
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- Επιλέξτε από τον κατάλογο μαθημάτων που ακολουθεί / 10 πιστωτικές μονάδες
- 60 πιστωτικές μονάδεςΣυμβουλευτικό Επιχειρηματικό ΈργοΤο μάθημα σχεδιάστηκε για να δώσει τη δυνατότητα στους σπουδαστές στο να αποδείξουν τις γνώσεις και την κατανόηση ενός ευρέος φάσματος θεωριών και πρακτικών που καλύφθηκαν στο πρόγραμμα MBA, ως μια πραγματική εμπειρία μάθησης. Στο τέλος οι σπουδαστές θα πρέπει να παρουσιάσουν τα αποτελέσματά της μελέτης τους στους εκπροσώπους των αντίστοιχων εταιριών αλλά και στην ακαδημαϊκή κοινότητα.
Μαθήματα Επιλογής
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 10 πιστωτικές μονάδεςΔιαχείριση ΈργουΤο μάθημα καλύπτει τα βασικά στοιχεία της διαχείρισης έργου, συμπεριλαμβανομένης της ολοκλήρωσης, διαχείρισης έκτασης, χρόνου, κόστους, ποιότητας, εκτίμησης των ανθρώπινων πόρων, των επικοινωνιών, της διαχείρισης κινδύνων και της διαχείρισης των συμβάσεων.10 πιστωτικές μονάδεςΧρηματοοικονομική Ανάλυση Οικονομικών ΚαταστάσεωνΑυτό το μάθημα παρέχει στους σπουδαστές μια ρεαλιστική και εις βάθος προσέγγιση της ανάλυσης χρηματοοικονομικών καταστάσεων. Στο πλαίσιο αυτού του μαθήματος, οι σπουδαστές εξετάζουν τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την ανάλυση και την ερμηνεία των δημοσιευμένων χρηματοοικονομικών καταστάσεων. Ολοκληρώνοντας το μάθημα αυτό, οι σπουδαστές θα αποκτήσουν την ικανότητα, να αναλύουν την χρηματοοικονομική ευρωστία, τα δυνητικά εισοδήματα και το κεφάλαιο κίνησης μιας εταιρείας.10 πιστωτικές μονάδεςΜάρκετινγκ και Επικοινωνία Ψηφιακού Εμπορικού ΣήματοςΤο μάθημα παρέχει εισαγωγικές γνώσεις για τα στοιχεία επικοινωνίας του ψηφιακού μάρκετινγκ και branding. Διερευνά επίσης τις βασικές έννοιες της επικοινωνίας μάρκετινγκ και τα θέματα που σχετίζονται με το εμπορικό σήμα και αναλύει το σημαντικό τους ρόλο στην ανάπτυξη και διαχείριση της ταυτότητα της μάρκας και “αξίας” του εμπορικού σήματος.10 πιστωτικές μονάδεςΣυμπεριφορά Καταναλωτή στο Ψηφιακό ΠεριβάλλονΟι σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις απαιτούν την κατανόηση των καταναλωτών. Πολλές γνωστές εταιρείες έχουν δείξει ότι η λεπτομερέστερη κατανόηση των καταναλωτών μπορεί να χρησιμεύσει ως ένα μακροπρόθεσμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Συνεπώς το μάθημα παρέχει τη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, καθώς προσπαθεί να δώσει γνώση στην κατανόηση του καταναλωτή, στο πως λειτουργεί ανθρώπινος εγκέφαλος, ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την επιλογή των καταναλωτών, καθώς και μια κριτική αξιολόγηση των ψυχολογικών εργαλείων αξιολόγησης του καταναλωτή.10 πιστωτικές μονάδεςΔιαπραγματεύσεις και Λήψη ΑποφάσεωνΤο μάθημα παρουσιάζει τη θεωρία και τις στρατηγικές των διαπραγματεύσεων στο χώρο των επιχειρήσεων και των οργανώσεων. Επίσης εισάγει τις θεμελιώδεις έννοιες και δεξιότητες που σχετίζονται με την αποτελεσματική πρόσωπο με πρόσωπο και online επικοινωνία σε καταστάσεις συγκρούσεων που συμβαίνουν στο παγκόσμιο περιβάλλον, αξιοποιώντας και ενσωματώνοντας γνώσεις της επιστήμης των ορθολογικών αποφάσεων και των επίσημων μεθόδων ανάλυσης για τη λήψη αποφάσεων.10 πιστωτικές μονάδεςΔιαχείριση ΧαρτοφυλακίουΤο μάθημα αυτό παρέχει στους σπουδαστές τις κατάλληλες γνώσεις ώστε να είναι σε θέση να δημιουργούν και να διαχειρίζονται χαρτοφυλάκια. Ο πρωταρχικός στόχος του μαθήματος είναι να διδάξει στους σπουδαστές πώς να συνδυάζουν ποικίλα χρεόγραφα για τη δημιουργία αποδοτικών χαρτοφυλακίων. Για αυτό το λόγο, οι σπουδαστές χρειάζονται πρώτα να αποκτήσουν βαθιά κατανόηση του κόσμου των επενδύσεων και των διαδικασιών για την επιλογή χρεογράφων. Στο πλαίσιο του μαθήματος, οι σπουδαστές θα έχουν τη δυνατότητα να διαχειριστούν τα δικά τους πλασματικά χαρτοφυλάκια.10 πιστωτικές μονάδεςWeb Marketing and Analytics (web design)Το μάθημα παρέχει στους σπουδαστές τη βασική κατανόηση και δεξιότητες για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό ιστοσελίδας Διερευνάται ο ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει μια εταιρική ιστοσελίδα στην ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ και στα εργαλεία που είναι διαθέσιμα για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας σε απευθείας σύνδεση με την επιχειρηματική στρατηγική. Επίσης, παρέχει το πρακτικό πλαίσιο για τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης παρουσίας στο διαδίκτυο ώστε να μπορούν να επικοινωνούν οι marketer αποτελεσματικά με διαφορετικά “ακροατήρια”.10 πιστωτικές μονάδεςΔημιουργία, Διαχείριση και Σχεδιασμός Ψηφιακής ΚαμπάνιαςΤο μάθημα διερευνά τους κανόνες, τις τακτικές και τις στρατηγικές που σχετίζονται με τη δημιουργία ψηφιακής καμπάνιας μάρκετινγκ, τονίζοντας την ολοκλήρωση με τα διαθέσιμα κανάλια μάρκετινγκ και άλλες δραστηριότητες μάρκετινγκ.
Οι υποψήφιοι μπορούν να γίνουν δεκτοί στο πρόγραμμα, εφόσον διαθέτουν ένα από τα ακόλουθα προσόντα:
- πτυχίο 2nd class honours από Βρετανικό Πανεπιστήμιο, ή
- πτυχίο από 6,0 και πάνω από ΑΕΙ ή
- πτυχίο από 7,0 και άνω από Τ.Ε.Ι., ή
- πτυχίο Αμερικάνικου Πανεπιστημίου με GPA 2,75 και άνω ή ισοδύναμα προσόντα.
Εργασιακή εμπειρία: Τουλάχιστον 2 έτη σχετική επαγγελματική εμπειρία (Business Sector)
- IELTS: Με βαθμό 6,5 και άνω, με τουλάχιστον 6,0 σε κάθε τμήμα του τέστ
- Cambridge Certificate of Proficiency in English (CPE): Με βαθμό C1 και άνω.
- Cambridge Advanced Certificate in English (CAE): Με βαθμό C και άνω
- Cambridge First Certificate in English (FCE): Με βαθμό B και άνω.
- Examination for the Certificate Proficiency in English (ECPE): με βαθμό Pass και άνω.
- Pearson Academic (PTE): Με βαθμό 53, με τουλάχιστον 51 σε κάθε τμήμα του τέστ.
- BCA IELTS Placement Test: Με βαθμό 6,5 και άνω, με τουλάχιστον 6,0 σε κάθε τμήμα του τέστ
-
Για τους υποψηφίους σπουδαστές που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις της αγγλικής γλώσσας, προσφέρονται εντατικά μαθήματα.
Το MBA for Executives έχει σχεδιαστεί για να παρέχει περαιτέρω γνώση και εξειδίκευση σε στελέχη επιχειρήσεων, προκειμένου να ενισχύσουν τις επιχειρηματικές τους δεξιότητες και τα προσόντα τους ώστε να γίνουν αποτελεσματικοί ηγέτες και μάνατζερ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε ένα παγκόσμιο ανταγωνιστικό και πολύπλοκο περιβάλλον. Το MBA for Executives παρέχει την ευκαιρία στους σπουδαστές να αναλύσουν τα βασικά ζητήματα και προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονοι μάνατζερ με μια διεπιστημονική προοπτική.
Βασικοί εκπαιδευτικοί στόχοι του προγράμματος
- Να διευκολύνει την προηγμένη μελέτη της διοίκησης των επιχειρήσεων αλλά και του περιβάλλοντος λειτουργίας τους.
- Να αναπτύξει την κριτική σκέψη στους βασικούς τομείς της διοίκησης των επιχειρήσεων.
- Να προσφέρει στους συμμετέχοντες μια ώθηση στην καριέρα τους μέσα από την ανάπτυξη των σχετικών διαχειριστικών και καινοτόμων δεξιοτήτων.
- Να προετοιμάσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα περίπλοκα θέματα της διοίκησης των επιχειρήσεων μέσω κριτικής και αναλυτικής προσέγγισης στη θεωρία, πρακτική και έρευνα του μάνατζμεντ.
- Να ενισχύσει την ικανότητα των συμμετεχόντων να αξιολογούν τις τεχνικές του μάνατζμεντ, τα εργαλεία και τα μοντέλα σε ποικίλα επιχειρηματικά περιβάλλοντα.
- Να βοηθήσει τους σπουδαστές να αναπτύξουν προσωπικές και διαπροσωπικές δεξιότητες που είναι σχετικές με την αποτελεσματική διοίκηση των επιχειρήσεων.
- Να εξοπλίσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες πρακτικές και επαγγελματικές δεξιότητες ώστε να επιτύχουν σε μεταπτυχιακό επίπεδο και να εξελίξουν τις εμπειρίες τους.
Όλα τα μεταπτυχιακά προγράμματα, πέραν του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Master, προσφέρουν και ενδιάμεσους/συμπληρωματικούς τίτλους σπουδών, όπως τη Βεβαίωση Μεταπτυχιακής Φοίτησης και το Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακής Φοίτησης. Αυτοί οι μεταπτυχιακοί τίτλοι, οι οποίοι μπορούν εξίσου να αποκτηθούν με βαθμό ή τιμητική διάκριση, απονέμονται σε όσους σπουδαστές έχουν ολοκληρώσει ένα τμήμα του μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών.
Ακολουθεί η λίστα με όλα τα προσφερόμενα πτυχία καθώς και τα κριτήρια για την απόκτηση τους:
Επίπεδο
Τίτλος Πτυχίου Σημειώσεις PG Cert Postgraduate Certificate in Business Administration Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 60 πιστωτικές μονάδες PG Dip Postgraduate Diploma in Business Administration Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 120 πιστωτικές μονάδες
ΜΒΑ for Executives Master of Business Administration for Executives Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 180 πιστωτικές μονάδες
Ο Δρ. Σπύρος Κωστάκης είναι Διδάκτωρ Στατιστικής και Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (1991), κάτοχος Πτυχίου Μάστερ στα Οικονομικά από το ίδιο Πανεπιστήμιο (1984), και Πτυχίου στα Οικονομικά από την ΑΣΟΕΕ (1982).
Κατά τη διάρκεια των διδακτορικών του σπουδών δίδαξε Στατιστική και Οικονομετρία στα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επίσης δίδαξε ως Επίκουρος Καθηγητής μαθήματα Οικονομικών και Στατιστικής στο Τμήμα Λογιστικής του ΤΕΙ Πειραιά (1991-1993).
Στο BCA εργάζεται από το 1989 διδάσκοντας μαθήματα Οικονομικών και Στατιστικής σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Από το 1998 και για 13 έτη διετέλεσε Διευθυντής του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του BCA, και από το 2004 είναι Ακαδημαϊκός Διευθυντής του Κολλεγίου. Είναι επίσης μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Οικονομικού Κολλεγίου Αθηνών.
Έχει δημοσιεύσει άρθρα και επιστημονικές εργασίες στην περιοχή της Εφαρμοσμένης Οικονομετρίας, και του e-Business. Στα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνονται θέματα Εφαρμοσμένης Μακροοικονομικής και Διοίκησης και Πολιτικής στην Ανώτατη Εκπαίδευση.+30 210 7253 783-6+30 210 7251563
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
+30 210 7253 783-6+30 210 7251563