Σε έναν κόσμο που οι καταναλωτές επικοινωνούν κοινωνικά όσο ποτέ στο παρελθόν, οι επιχειρήσεις οφείλουν να πληροφορούν και να αποτείνονται στους καταναλωτές άμεσα μέσω της χρήσης των ψηφιακών τεχνολογιών. Υπό των πρίσμα αυτών των θεμελιωδών αλλαγών, το μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στις διαδικασίες και τις μεθόδους των στρατηγικών ψηφιακού marketing που οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να ενσωματώσουν στην λειτουργία τους ώστε να κατακτήσουν μια διατηρήσιμη θέση στην εποχή των κοινωνικών και τεχνολογικών αλλαγών. Οι σπουδαστές θα διδαχθούν τον τρόπο ανάδειξης νέων ευκαιριών στην αγορά, για να αναπτύξουν μια τακτική προσέγγισης σε θέματα που επηρεάζουν την λειτουργία της επιχείρησης και διαμορφώνουν διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι σπουδαστές θα μάθουν την χρήση των εργαλείων και θα αναπτύξουν διαδικασίες σχεδιασμού διαχείρισης και εφαρμογής σχεδίων marketing.