Το μάθημα αναφέρεται στην σημασία της διεθνούς επιχειρηματικότητας σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Συζητά πως οι πολιτισμικές διαφορές επηρεάζουν την διεθνή επιχειρηματικότητα και παρουσιάζει τους τρόπους ανάδειξης και επιλογής διεθνών επιχειρηματικών ευκαιριών, διαμόρφωσης παγκόσμιων επιχειρηματικών στρατηγικών και την ανάπτυξη ενός παγκόσμιου επιχειρηματικού σχεδίου δράσης. Επιπρόσθετα, περιγράφει την διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων, στρατηγικές εισόδου σε αγορές και την διαμόρφωση ενός παγκόσμιου μίγματος marketing.