Αυτό το μάθημα αποτελεί εισαγωγή στη μελέτη της Ηθικής και της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Ελλάδα, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στο Παγκόσμιο Επιχειρησιακό Περιβάλλον. Υπογραμμίζει τη σημασία της ηθικής των επιχειρήσεων και επικεντρώνεται σε θέματα όπως, οι σχέσεις με τα ενδιαφερόμενα μέρη, η κοινωνική ευθύνη και η εταιρική διακυβέρνηση, η έννοια των νέων ηθικών αξιών και της δεοντολογίας, οι ηθικές θεωρίες στο οργανωτικό περιβάλλον, ο εγωισμός, ο ωφελιμισμός, τα ανθρώπινα δικαιώματα και η ηθική φιλοσοφία του Κάντ, οι συμβολαιοκρατικές θεωρίες , η αρεταϊκή ηθική και η ηθική της κοινότητας, αναδυόμενα ζητήματα επιχειρησιακής ηθικής, θεσμοθέτηση της επιχειρησιακής ηθικής, λήψη ηθικών αποφάσεων και ηθική ηγεσία. Αναφέρεται επίσης στους ατομικούς (Ηθική φιλοσοφία) και οργανωτικούς παράγοντες (ο ρόλος της ηθικής κουλτούρας και των σχέσεων), εξηγεί πώς να αναπτύξετε ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα ηθικής και τέλος παρουσιάζει πώς να εφαρμόσετε ελεγκτικές διαδικασίες σε ένα πρόγραμμα επιχειρησιακής ηθικής σε μια παγκόσμια οικονομία.