- Αρχική
- MASTERS
- Τμήμα Διοίκησης Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων
- MA International Hospitality and Tourism Management
MA International Hospitality and Tourism Management

Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΗΓΗ ΠΛΟΥΤΟΥ
Η εξωστρέφεια και το στοιχείο εντάσεως ανθρώπινου κεφαλαίου και γνώσης στον κλάδο Φιλοξενίας & Τουρισμού απαιτούν την επιτάχυνση ανάπτυξης ταλέντων σε ένα πρωτοποριακό hub με δυναμικές προσωπικότητες
- Αναζητάς τη θέση σου στον κλάδο;
- Θέλεις να ακολουθήσεις ή να επεκτείνεις την καριέρα σου στην επιτυχημένη διοίκηση ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών;
- Ήρθε η ώρα να ξανασκεφτείς την εξελικτική σου πορεία στον πορεία σου στην ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία!
- Why choose Int Hospitality & Tourism Mgmt?
- Δομή Προγράμματος
- Προϋποθέσεις Αποδοχής
- Φιλοσοφία και Στόχοι
- Τίτλοι Σπουδών
- Υπεύθυνος Προγράμματος
- Επικοινωνία
Πλεονεκτήματα του προγράμματος:
Φθινοπωρινό Εξάμηνο
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 10 πιστωτικές μονάδεςΕισαγωγή στη Διεθνή Αγορά Φιλοξενίας και ΤουρισμούΤο μάθημα εστιάζει στην κατανόηση του πλαισίου της παγκόσμιας ξενοδοχειακής και τουριστικής βιομηχανίας, δίνοντας παράλληλα έμφαση στον τρόπο με τον οποίο μακροοικονομικές πολιτικές και τα διεθνή ζητήματα επιδρούν στην αγορά των υπηρεσιών φιλοξενίας και τουρισμού. Ασχολείται επίσης με τη στενή αλληλεξάρτηση παραγόντων, που συνθέτουν το ξενοδοχειακό και τουριστικό οικονομικό, κοινωνικό, πολιτισμικό και πολιτικό περιβάλλον.20 πιστωτικές μονάδεςΔιεθνές Μάρκετινγκ και Διοίκηση Ξενοδοχειακών και Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΤο μάθημα ενσωματώνει βασικές αρχές διοίκησης και μάρκετινγκ με εφαρμογή στη διεθνή ξενοδοχειακή και τουριστική αγορά. Γεφυρώνοντας την προσφορά με τη ζήτηση για την επιτυχημένη παρουσία τουριστικών προορισμών και υπηρεσιών φιλοξενίας στην παγκόσμια αγορά, οι σπουδαστές ανακαλύπτουν θεωρητικές έννοιες διοίκησης και μάρκετινγκ και αναλύουν πρακτικά παραδείγματα από τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα διεθνώς.20 πιστωτικές μονάδεςΔιεθνής Χρηματοοικονομική ΔιοίκησηΤο μάθημα έχει σχεδιαστεί με τρόπο ώστε να προσφέρει στους σπουδαστές σε βάθος κατανόηση εννοιών και μεθόδων χρηματοοικονομικής διοίκησης, συνδεδεμένων με τον τουριστικό κλάδο και υπό το πρίσμα της κριτικής αξιολόγησης του διεθνούς επιχειρηματικού περιβάλλοντος φιλοξενίας και τουρισμού.10 πιστωτικές μονάδεςΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού Ξενοδοχείων και Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΤο μάθημα εξοπλίζει με γνώσεις και δεξιότητες τους σπουδαστές στο πεδίο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων. Εισάγει τις αρχές της στρατηγικής ανάλυσης και τις επιλογές, που συνδέονται με τις επιχειρηματικές αποφάσεις. Αναδεικνύεται τέλος η σημαντική επίδραση της διοίκησης ανθρώπινων πόρων στην αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα σε όλα τα επίπεδα ενός οργανισμού.
Εαρινό Εξάμηνο
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 20 πιστωτικές μονάδεςΣτρατηγική Διοίκηση Ξενοδοχειακών και Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΤο μάθημα περιλαμβάνει έννοιες από τα πεδία του μάρκετινγκ, της χρηματοοικονομικής, της λογιστικής και λοιπών λειτουργιών σε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που εισάγει τους σπουδαστές στη στρατηγική διοίκηση, εστιάζοντας στη διαμόρφωση και εφαρμογή εταιρικής στρατηγικής ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων. Στόχος είναι η ανάπτυξη τεχνογνωσίας στη χρήση εργαλείων για αναλύσεις στην αγορά και στον ανταγωνισμό, καθώς και για την ανάληψη αποφάσεων αγοράς για τη στρατηγική ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.20 πιστωτικές μονάδεςΈρευνα Αγοράς στον Κλάδο Φιλοξενίας και ΤουρισμούΤο μάθημα εμβαθύνει στη συστηματική μελέτη και κατανόηση της ερευνητικής μεθοδολογίας, που απαιτείται, για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση της έρευνας και τη συγγραφή της διπλωματικής εργασίας. Έχει ειδικά σχεδιαστεί για τον σκοπό αυτό, καλύπτοντας τις ανάγκες των σπουδαστών, που θα αναλάβουν να υλοποιήσουν έρευνα στον κλάδο φιλοξενίας και τουρισμού, η οποία είναι απαραίτητη για την ολοκλήρωση του προγράμματος σπουδών. Το μάθημα προετοιμάζει του σπουδαστές για τη συγγραφή και ολοκλήρωση της διπλωματικής τους.10 πιστωτικές μονάδεςΨηφιακό Τουριστικό ΜάρκετινγκΤο μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στον κόσμο του ψηφιακού τουρισμού, όπου σύγχρονες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ αποτυπώνονται και αναδεικνύουν σύγχρονες ευκαιρίες και μελλοντικές προοπτικές για πελάτες και επισκέπτες. Παρουσιάζει επίσης το θεωρητικό πλαίσιο και τα μοντέλα, τις ψηφιακές στρατηγικές, τις τεχνικές, τα εργαλεία, τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και τους δείκτες απόδοσης (KPIs), που οδηγούν την ψηφιακή επανάσταση στα ταξίδια και στον τουρισμό.10 πιστωτικές μονάδεςΣτρατηγικές Διαχείρισης Κρίσεων και Καταστροφών στην Τουριστική ΒιομηχανίαΤο μάθημα αναλύει τη θεωρία διαχείρισης κρίσεων και καταστροφών στον κλάδο φιλοξενίας και τουρισμού. Βοηθά τους σπουδαστές να αναπτύξουν κριτική κατανόηση και αξιολόγηση των κινδύνων και απειλών που επηρεάζουν τον τουρισμό καθώς και της σημασίας τους σχεδιασμού και της αδιάκοπης επιχειρησιακής λειτουργίας ως επακόλουθο μιας κρίσης ή/και καταστροφής.
Θερινό Εξάμηνο
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 60 πιστωτικές μονάδεςΔιπλωματική ΕργασίαΗ διπλωματική εργασία δίνει έμφαση στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την ολοκλήρωση μιας έρευνας στον τομέα της τουριστικής και ξενοδοχειακής αγοράς. Με την ολοκλήρωση, οι σπουδαστές θα έχουν καταλήξει σε ένα κατανοητό, επιστημονικά τεκμηριωμένο συμπέρασμα, ως αποτέλεσμα ακαδημαϊκής έρευνας.
Οι υποψήφιοι μπορούν να γίνουν δεκτοί στο πρόγραμμα, εφόσον διαθέτουν ένα από τα ακόλουθα προσόντα:
- πτυχίο 2nd class honours από Βρετανικό Πανεπιστήμιο, ή
- πτυχίο από 6,0 και πάνω από ΑΕΙ ή
- πτυχίο από 7,0 και άνω από Τ.Ε.Ι., ή
- πτυχίο Αμερικάνικου Πανεπιστημίου με GPA 2,75 και άνω ή ισοδύναμα προσόντα.
- IELTS: Με βαθμό 6,5 και άνω, με τουλάχιστον 6,0 σε κάθε τμήμα του τέστ
- Cambridge Certificate of Proficiency in English (CPE): Με βαθμό C1 και άνω.
- Cambridge Advanced Certificate in English (CAE): Με βαθμό C και άνω
- Cambridge First Certificate in English (FCE): Με βαθμό B και άνω.
- Examination for the Certificate Proficiency in English (ECPE): με βαθμό Pass και άνω.
- Pearson Academic (PTE): Με βαθμό 53, με τουλάχιστον 51 σε κάθε τμήμα του τέστ.
- BCA IELTS Placement Test: Με βαθμό 6,5 και άνω, με τουλάχιστον 6,0 σε κάθε τμήμα του τέστ
-
Για τους υποψηφίους σπουδαστές που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις της αγγλικής γλώσσας, προσφέρονται εντατικά μαθήματα.
Το πρόγραμμα προσφέρει σημαντικές ανταγωνιστικές ευκαιρίες σε μεταπτυχιακούς σπουδαστές, στελέχη και επιχειρηματίες, που επιθυμούν να ακολουθήσουν μια επιτυχημένη σταδιοδρομία στον κλάδο Φιλοξενίας και Τουρισμού με πρακτικά προσανατολισμένες σπουδές ακαδημαϊκής αριστείας με διεθνή αναγνώριση και προσανατολισμό.
Αξιοποιώντας τα βασικά οφέλη συμμετοχής στο Τμήμα Διοίκησης Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων, οι μεταπτυχιακοί φοιτητές έχουν την ευκαιρία να βιώσουν συνδυαστικές εμπειρίες μέσα από:- Ένα μοναδικό περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις βασισμένο στην επιστημονική γνώση και τις καλές πρακτικές της εκπαίδευσης στον κλάδο Φιλοξενίας και Τουρισμού.
- Ανάλυση εννοιών και μοντέλων με εφαρμογή στην τουριστική βιομηχανία, αξιοποιώντας τη σύγχρονη γνώση για την επίλυση επιχειρηματικών θεμάτων.
- Ικανότητες ανάδειξης ζητημάτων που άπτονται του κλάδου και της σημασίας τους για τη βιώσιμη κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη, σε αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες αγορές.
- Ένα χώρο τροφοδότησης της επιχειρηματικότητας μέσα από την κατανόηση θεμάτων διοίκησης ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο, παραγόντων για την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη ως managers και τρόπου διαχείρισης της εργασίας των άλλων, σε μια κουλτούρα που ευνοεί τη συνεχιζόμενη επαγγελματική εκπαίδευση και ανάπτυξη.
- Κριτική στάση απέναντι σε παραδείγματα και πρακτικές στον κλάδο Φιλοξενίας και Τουρισμού, με στόχο να διευκολύνει τη διαμόρφωση ρεαλιστικών στόχων και την ανάληψη στοχευμένων δράσεων σε πραγματικό επιχειρηματικό περιβάλλον.
Όλα τα μεταπτυχιακά προγράμματα, πέραν του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Master, προσφέρουν και ενδιάμεσους/συμπληρωματικούς τίτλους σπουδών, όπως τη Βεβαίωση Μεταπτυχιακής Φοίτησης και το Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακής Φοίτησης. Αυτοί οι μεταπτυχιακοί τίτλοι, οι οποίοι μπορούν εξίσου να αποκτηθούν με βαθμό ή τιμητική διάκριση, απονέμονται σε όσους σπουδαστές έχουν ολοκληρώσει ένα τμήμα του μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών.
Ακολουθεί η λίστα με όλα τα προσφερόμενα πτυχία καθώς και τα κριτήρια για την απόκτηση τους:
Επίπεδο
Τίτλος Πτυχίου Σημειώσεις PG Cert. Postgraduate Certificate in International Hospitality and Tourism Management Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 60 πιστωτικές μονάδες PG Dip. Postgraduate Diploma in International Hospitality and Tourism Management Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 120 πιστωτικές μονάδες ΜΑ MA International Hospitality and Tourism Management Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 180 πιστωτικές μονάδες Ο Δρ. Αντώνης Γιαννόπουλος είναι κάτοχος PhD Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας και ΜΒΑ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με εκτεταμένη έρευνα στην τουριστική αγορά, σε συνεργασία με περισσότερα από 100 ξενοδοχεία σε διάφορες περιοχές της χώρας [με την υποστήριξη του ΣΕΤΕ και τοπικών φορέων].
Μέσα από μια εξελικτική πορεία, με στόχο τη γεφύρωση του κενού στον χώρο του μάρκετινγκ ανάμεσα στην ακαδημαϊκή έρευνα και τις καθημερινές επιχειρηματικές πρακτικές, εξειδικεύεται στον κλάδο των υπηρεσιών, διαθέτοντας τόσο ακαδημαϊκό υπόβαθρο όσο και πρακτική, επαγγελματική εμπειρία. Έχει αναπτύξει επιχειρηματική δραστηριότητα στο πλαίσιο ερευνητικών οργανισμών, στον τομέα των υπηρεσιών και σε δυναμικά οικοσυστήματα καινοτομίας. Παράλληλα, μέσω δημοσιεύσεων και παρουσιάσεων, στοχεύσει στην ανάδειξη καλών πρακτικών για τη διοίκηση, τα στελέχη/υπαλλήλους και τους πελάτες.
Ως Υπεύθυνος των Ακαδημαϊκών Προγραμμάτων του Τμήματος Διοίκησης Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων του BCA, έχει υπό την εποπτεία του τη λειτουργία και ανάπτυξη των προγραμμάτων BA Hospitality and Tourism Management, BA Cruise Operations Management και MA International Hospitality and Tourism Management.
Διαθέτει δημοσιεύσεις σε συνέδρια και επιστημονικά περιοδικά στις θεματικές της επώνυμης πολιτικής προορισμών, του προσανατολισμού στην αγορά, του εσωτερικού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με ομιλίες τόσο για το τουριστικό και ξενοδοχειακό μάρκετινγκ όσο και για την πολιτιστική διπλωματία. Έχει δημοσιεύσει ταξιδιωτικά άρθρα, ως ξένος ανταποκριτής σε διεθνείς κλαδικές εκθέσεις, όπως η ΙΤΒ Berlin [www.itb-berlin.de/en]. Είναι επίσης ιδρυτής και εκδότης του "the voyager voice" [www.thevoyagervoice.com].
Από τη θέση του Marketing and Communication Manager στο Corallia [http://www.corallia.org] είχε την ευθύνη της εφαρμογής της στρατηγικής μάρκετινγκ και επικοινωνίας του οργανισμού, με εστίαση στις υπηρεσίες των επιχειρηματικών οικοσυστημάτων καινοτομίας και των δράσεων νεανικής επιχειρηματικότητας. Ως σύμβουλος σε θέματα μάρκετινγκ και τουρισμού, εργάστηκε στο πεδίο διαχείρισης προορισμών, δορυφόρων λογαριασμών τουρισμού, ικανοποίησης πελατών και επισκεπτών [Eργαστήριο Mάρκετινγκ— www.alarm.aueb.gr] και συμμετείχε σε δράσεις της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ [www.emac-online.org].
Έχει αποτελέσει μέλος σε ομάδες εμπειρογνωμόνων και επιτροπές αξιολόγησης έργων σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Διετέλεσε επίσημος εκπρόσωπος στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Υποψηφίων Διδακτόρων-Νέων Ερευνητών [www.eurodoc.net] και συμμετείχε σε ομάδες εργασίας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Χώρου Έρευνας.
+30 210 7253 783-6+30 210 7251563