Digital Marketing and Brand Management

Το Μάθημα εισάγει τους  Σπουδαστές στις ακόλουθες έννοιες

  • Στοιχεία της Διαχείρισης Αξίας Μάρκας, Στρατηγική Μάρκας, Κτίσιμο Mάρκας
  • Την σημασία της Αξίας Μάρκας, εμπιστοσύνη και πιστότητα στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας στην ανταγωνιστική  ψηφιακή εποχή
  • Το πλαίσιο της ολοκληρωμένης επικοινωνίας marketing
  • Ψηφιακό Marketing, ψηφιακά εργαλεία, την ανάπτυξη site στο Διαδίκτυο, SEO Analytics, Πλατφόρμες Booking, Συστήματα Κρατήσεων
  • Διαχείριση Σχέσεων με τους Πελάτες, Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης και Ψηφιακό Μarketing        

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​