Sales, Reservations, and Social Media Marketing

Σε αυτό το μάθημα, οι σπουδαστές θα εξοικειωθούν περισσότερο με τις εξελίξεις και τις πρακτικές μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στον τομέα της φιλοξενίας, του τουρισμού και της θαλάσσιας κρουαζιέρας. Εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους με θεωρίες αναφορικά με την ανταγωνιστικότητα της αγοράς, οι σπουδαστές θα επανεξετάσουν τους ορισμούς της θεωρίας για να εντοπίσουν πρακτικές διαχείρισης και μάρκετινγκ στο πλαίσιο της βιομηχανίας φιλοξενίας, τουρισμού και κρουαζιέρας. Θα αναλύσουν τη σημασία των προοπτικών προσανατολισμού προς την αγορά, για να κατανοήσουν ποια είναι η ουσία της φιλοσοφίας και της εφαρμογής του μάρκετινγκ. Οι σπουδαστές θα διδαχθούν πως να διακρίνουν τις υπηρεσίες από τα παραδοσιακά προϊόντα με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, καθώς η φιλοξενία και ο τουρισμός θεωρούνται σε μεγάλο βαθμό μέρος του κλάδου των υπηρεσιών.

Για να κατανοήσουν πώς οι παίκτες στη βιομηχανία του τουρισμού μπορούν να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό, θα συζητηθεί τόσο το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό περιβάλλον, στο οποίο λειτουργούν οι εταιρείες φιλοξενίας και κρουαζιέρας. Επιπλέον, οι σπουδαστές θα εκτίθενται σταδιακά στα βασικά στοιχεία του σχεδίου μάρκετινγκ κρουαζιέρων. Με αυτόν τον τρόπο, θα αντιληφθούν καλύτερα τη σημασία της αρχικής έρευνας, πριν συνεχίσουν στα επόμενα βήματα της διαδικασίας. Θα μάθουν πώς να εντοπίζουν και να παρακολουθούν στενά τα τμήματα της αγοράς (πέραν των παραδοσιακών κριτηρίων, π.χ. με ταξιδιωτικά κίνητρα), πώς να αναπτύσσουν την τελική προσφορά σε συγκεκριμένο επίπεδο τιμολόγησης μέσω των καταλληλότερων καναλιών διανομής και ακολουθώντας τις κατάλληλες δραστηριότητες επικοινωνίας. Οι τρέχουσες τάσεις θα είναι αναπόσπαστο μέρος του μαθήματος, ώστε οι σπουδαστές να είναι σε θέση να προτείνουν πώς οι εταιρίες κρουαζιέρας και οι τουριστικοί προορισμοί μπορούν να διαφημιστούν αποτελεσματικά  σε έναν ανταγωνιστικό χώρο.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​