Sales Management and the Wellness Industry

Το πρώτο μέρος του Μαθήματος εισάγει τους Σπουδαστές στη διαχείριση πωλήσεων.

Οι Σπουδαστές θα εισαχθούν στη διαδικασία πώλησης καθώς και στην προετοιμασία και τις στρατηγικές αποφάσεις της διαδικασία πώλησης. Επιπλέον, οι Σπουδαστές θα διδαχθούν  θέματα διαχείρισης στην περιοχή πωλήσεων, εκπαίδευσης, παρακίνησης, και αξιολόγησης  του προσωπικού των  πωλήσεων.

 Παρουσιάζονται και συζητούνται στρατηγικές πώλησης, ανάπτυξη στρατηγικής σκέψης, δημιουργία σχεδίου πώλησης, διαμόρφωση στόχων, προετοιμασία και προβλέψεις πωλήσεων και διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες. Τέλος, θα επισημανθούν  θέματα που σχετίζονται με  πωλήσεις B2B vs B2C, online & offline πωλήσεις και η διαχείριση διεθνών πωλήσεων.

Το δεύτερο μέρος του Μαθήματος εστιάζει στην Αριστεία Διαχείρισης Ποιότητας Υπηρεσιών. Οι σπουδαστές  θα μυηθούν σε δραστηριότητες που συμβάλλουν στην άριστη εξυπηρέτηση από το Κέντρο Ευεξίας του Οργανισμού με προσανατολισμό και στόχο την παροχή  αξίας στους φιλοξενούμενους. Έμφαση θα δοθεί στην ανάγκη διαμόρφωσης πρωτοκόλλων και πρωτοβουλιών της λειτουργίας ευεξίας με στόχο τον φιλοξενούμενο και την συμβολή του Κέντρου στη βελτίωση της συνολικής άριστης εμπειρίας του φιλοξενούμενου .