Οι σπουδαστές εισάγονται, αρχικά, σε ακαδημαϊκές και δημοφιλείς θεωρήσεις πάνω στις έννοιες του επιχειρηματία, της επιχειρηματικότητας, και της ενδοεπιχειρηματικότητας. Επιπλέον, εξετάζονται οι τύποι ατόμων που γίνονται επιχειρηματίες (γεννιούνται ή γίνονται;). Στη συνέχεια, το μάθημα επικεντρώνεται στη μελέτη των βασικών μορφών και πηγών επιχειρηματικότητας και ευκαιριών – τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οι ευκαιρίες αναγνωρίζονται, αξιολογούνται και αναπτύσσονται σε βιώσιμες επιχειρηματικές ιδέες στη Διοίκηση Επιχειρήσεων F&B. Επιπλέον, οι σπουδαστές εισάγονται στην έννοια της καινοτομίας που προκαλεί διαταραχές στην λειτουργία των αγορών, καθώς και σε θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας για επιχειρηματίες στον τομέα F&B. Το δεύτερο μέρος του μαθήματος εστιάζει στην καινοτομία και το ρόλο που παίζει η δημιουργικότητα στην καινοτομική σκέψη στον τομέα F&B. Τα βασικά θέματα που παρουσιάζονται είναι: οι εφευρέσεις, η καινοτομία και η διάχυσή της, η καινοτομία προϊόντων και διαδικασιών, η προσέγγιση του κύκλου ζωής, τα οικονομικά της καινοτομίας, η καινοτομία και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, η προστασία της καινοτομίας, το πλεονέκτημα της πρώτης κίνησης, τα εμπόδια που προκύπτουν από τη μίμηση και τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας στον τομέα F&B. Τέλος, το μάθημα εξετάζει την καινοτομία στον τομέα F&B στην Ελλάδα.