Digital Marketing, Distribution Channels and Loyalty Programmes

Σε αυτό το μάθημα οι σπουδαστές  θα εξετάσουν πώς το Ψηφιακό Μάρκετινγκ άλλαξε την παγκόσμια τουριστική αγορά, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές. Θα περιγράψει το νέο «ψηφιακό τουρίστα» και τα διάφορα εργαλεία και κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ που οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να επικοινωνήσουν με το δυνητικό κοινό τους. Ταυτόχρονα, το μάθημα επικεντρώνεται στο μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών και στο μάρκετινγκ όλων των καναλιών, παρέχοντας θεωρητικές έννοιες βασισμένες στις πρακτικές  της αγοράς για να δείξει στους σπουδαστές  πώς να προσελκύσουν πελάτες σε πολλά κανάλια μάρκετινγκ ταυτόχρονα.

Το μάθημα  θα καθορίσει πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να επηρεάσει τις σχέσεις των καταναλωτών σε κάθε στάδιο και σημείο επαφής της διαδικασίας αγοράς. Θα παρουσιάσει εργαλεία και τεχνικές για τη δημιουργία καλύτερων συνδέσεων με τους καταναλωτές, με έμφαση στα τελικά στάδια του ταξιδιού του πελάτη, προκειμένου να χτιστεί η αφοσίωση.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​