Πως θα γίνεις ο καλύτερος επιχειρηματίας που μπορείς
Angeliki Plouma Strategic Trainer, Engagement Coach, BCA Academic Teacher, Awarded Writer
Συνεχίζοντας από το προηγούμενο weekly inspiration, σήμερα θα δούμε μια εφαρμογή του εργαλείου της Μελέτης Επαγγελματία στους επιχειρηματίες. Συγκεκριμένα θα εξετάσουμε εκείνα τα χαρακτηριστικά που με βάση τόσο την ακαδημαϊκή έρευνα όσο και μια έρευνα πεδίου που διεξήγαγα με 20 περίπου επιχειρηματίες αλλά και ανώτατα στελέχη που εργάζονται δίπλα σε επιχειρηματίες προκύπτουν τα κριτήρια με βάση τα οποία ένας επιχειρηματίας μπορεί να μετρήσει την αποτελεσματικότητά του και να ανακαλύψει το χώρο βελτίωσής του.
Ποια είναι λοιπόν αυτά τα χαρακτηριστικά;
Θα επικεντρωθούμε σε τρείς ομάδες,
Αν διαθέτεις κάποια ή όλα από αυτά τα χαρακτηριστικά και δεν έχεις επιχειρηματική δραστηριότητα ίσως είναι καιρός να το σκεφτείς.
Tο θέμα έχει πολλές και διαφορετικές διαστάσεις. Κι ο κάθε επιχειρηματίας έχει και οφείλει να έχει ΚΑΙ προσωπική ατζέντα σε προτεραιότητα για το τι χρειάζεται να βελτιώσει. Άλλος χρειάζεται περισσότερη οργάνωση, άλλος να φροντίσει την επαγγελματική εξουθένωση, ένας τρίτος να ακούει περισσότερο πελάτες και εργαζόμενους. Σημασία δεν έχει μερικές φορές από πού θα αρχίσει κανείς, σημασία έχει να αρχίσει.
Σου εύχομαι ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Αγγελική