Η Ξένια Κούρτογλου ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο της Έρευνας Αγοράς το 1985, όντας ακόμα φοιτήτρια και μητέρα μιας κόρης 2 ετών. Εργάστηκε στις εταιρείες MRC, AC Nielsen, και Bold/Ogilvy. Tο 1988 ίδρυσε την Focus Bari, την μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία ερευνών στην Ελλάδα, με ηγετική και πρωτοπόρα θέση στον χώρο Ερευνών Μέσων, Τηλεπικοινωνιών/Τεχνολογίας, Digital και συνεχούς παρακολούθησης της εξέλιξης της Ελληνικής κοινωνίας, με τοπικές και διεθνείς διακρίσεις σε όλους τους τομείς εξειδίκευσής της και νικήτρια του Hellenic Entrepreneurship Award 2014 με το πρωτοποριακό startup e-satisfaction.
Παράλληλα, η Ξένια Κούρτογλου δραστηριοποιείται με εθελοντικό έργο εδώ και 25 χρόνια στα «κοινά» του ευρύτερου χώρου της Επικοινωνίας/ΜΜΕ και του business community, τόσο μέσω των τοπικών θεσμικών φορέων (ΣΕΔΕΑ, ΕΕΕΤ, ΕΕΔΕ, ΕΙΜ, ΤΟΓΜΕ), διεθνών θεσμικών φορέων και δικτύων (ESOMAR, IRIS, EMRO, OPTEM), είναι ιδρυτικό μέλος του I for U (Greek Mentoring Network), εκλεγμένο μέλος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Μεντόρων για την γυναικεία επιχειρηματικότητα, και Γενική Γραμματέας του IAB Hellas.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.