Νίκος Γκιόκας

Νίκος Γκιόκας

Ο Νίκος Γκιόκας είναι Μαθηματικός και εργάζεται στον χώρο των ξενοδοχείων από το 2008. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου και έχει εργαστεί με τις περισσότερες εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα (PMS: Protel, Fidelio, Opera, Booking Engine & Channel Manager: WebHotelier- Primal-res, Digital & Performance Marketing. Η πρόσφατη συνεργασία του με την ομάδα της RevitUp του έδωσε την δυνατότητα να γνωρίσει στην πράξη την συναρπαστική Τεχνολογία του Revenue Management και του Online Distribution.

Από τον Ιανουάριο του 2022 εργάζεται για την Plusgrade, την μεγαλύτερη εταιρεία τεχνολογίας Ancillary Revenues σε παγκόσμιο επίπεδο, με πελάτες αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, κρουαζιερόπολοια και τρένα. Η πλατφόρμα της Plusgrade δίνει την δυνατότητα ενίσχυσης των εσόδων από Seat Upgrades, Room Upgrades, Loyalty Schemes και πολλών άλλων προσωποποιημένων προιόντων και υπηρεσιών που οι συνεργαζόμενες εταιρείες θέλουν να προσφέρουν στους καλεσμένους τους σε όλο το φάσμα του ταξιδιού τους.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​