Η Νάντια είναι επαγγελματίας του Marketing με περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας στο Digital Marketing και το E-Commerce και ένα αξιοσημείωτο ιστορικό προϋπηρεσίας σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες και γνωστά brands.
Κατά τη διάρκεια της καριέρας της, ηγήθηκε της στρατηγικής Digital Marketing για κορυφαίες μάρκες της αγοράς τροφίμων FMCG, συμπεριλαμβανομένων των Total, Junior και Flair Cottage Cheese της ΦΑΓΕ. Σχεδίασε τον ψηφιακό μετασχηματισμό παγκόσμιων εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένων της Toshiba και της Carrier, δημιούργησε τη δική της start-up εταιρεία στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου καλλυντικών και παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες Digital Marketing ως freelancer.
Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MSc Digital Marketing από το Πανεπιστήμιο του Plymouth, πτυχίου Ναυτιλιακών Σπουδών από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Διπλώματος Δημοσιογραφίας από το Εργαστήριο Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας και Διπλώματος SEM / SEO / PPC από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διαθέτει επίσης πολυάριθμες πιστοποιήσεις στα Digital Media και τα Digital Analytics από κορυφαίους φορείς, όπως από το Facebook Blueprint και την Google.