Η Δρ. Αλεξία Barrable είναι μια κοινωνική επιστήμονας που αναλαμβάνει διεπιστημονική έρευνα διερευνώντας τη σχέση των παιδιών με τον φυσικό κόσμο και το ιστορικό παρελθόν και συσχετίζει αυτή τη σχέση και τις διαδικασίες μέσω των οποίων αυτή η σχέση υποστηρίζεται ή παρεμποδίζεται. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις Κλασικές Σπουδές (MA (Hons) Classics) από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, μεταπτυχιακού διπλώματος στην Προσχολική Εκπαίδευση (QTS) από το Πανεπιστήμιο του Cambridge, MRes στην Ψυχολογία στην Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο του York και διδακτορικού τίτλου στο «Nature Connection in Education» από το Πανεπιστήμιο του Dundee. Διδάσκει στο Πανεπιστήμιο του Dundee και είναι επίσης εξωτερική εξετάστρια για το Πανεπιστήμιο της Cumbria και για το Scottish Graduate School of Social Sciences. Εργάστηκε ως βοηθός ερευνητή στο Κέντρο Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και απέκτησε διδακτική εμπειρία στο Campion International School, στην Αθήνα, και στο Kew College στο Λονδίνο. Η Δρ Barrable είναι σύμβουλος -συντάκτρια για το «International Journal of Early Childhood Environmental Education» (IJECEE) και μέλος του Editorial Board του «Journal of Adventure Education and Outdoor Learning», ιδρυτικό μέλος του «Global Environmental Psychology» καθώς και τακτική συνεργάτης ως αξιολογήτρια για διάφορα επιστημονικά περιοδικά όπως το «Education Sciences, Leisure Studies», το «International Journal of Environmental Research and Public Health», το «Journal of Outdoor and Environmental Education», «Environment & Behaviour», το «European Journal of Psychology in Education», το «Frontiers in Psychology & IJECEE». Έχει δημοσιεύσει μια πληθώρα άρθρων με αξιολόγηση από ομότιμους επιστήμονες και τρία βιβλία. Η Dr Barrable έχει επίσης κερδίσει πολλά βραβεία για την έρευνά της και για τρία συνεχόμενα χρόνια ήταν υποψήφια για τα βραβεία «Student Led Teaching Awards».