• toto slot
  • slot gacor
  • slot77
  • toto togel
  • slot gacor
  • situs togel
  • slot gacor 2022
  • toto slot
  • slot gacor
  • slot 4d
  • bo togel
  • toto togel
  • slot online
  • toto slot
  • slot gacor
  • slot deposit pulsa
  • bandar togel
  • toto macau
  • toto slot
  • toto macau
  • slot gacor 2022
  • slot terpercaya
  • togel macau
  • toto slot
  • toto slot
  • bandar togel
  • situs togel
  • togel pulsa
  • situs togel
  • agen togel
  • 100 pasaran
  • toto slot
  • toto togel
  • toto macau
  • Toto Togel
  • bandar togel terpercaya
  • Slot Gacor 2022
  • togel macau
  • rupiahtoto
  • bo togel terpercaya
  • togel bet 100
  • Bandar Togel Terpercaya
  • bo togel
  • Toto Macau
  • Situs Togel Deposit Pulsa Tanpa Potongan
  • Togel Bet 100 Perak
  • Situs Togel Terpercaya
  • Slot777
  • slot gacor 2022
  • bandar togel terpercaya
  • Spain Executive Seminar - BCA College

    Spain Executive Seminar

    Essential Front Office Operation Management

    Front Office Operation – Project Future powered by Regeneration και με την υποστήριξη της Τράπεζας Πειραιώς

    Το Τμήμα Υποδοχής ενός ξενοδοχείου είναι η «βιτρίνα» του. Δημιουργεί την πρώτη εντύπωση στον επισκέπτη και χειρίζεται τα περισσότερα θέματα που αφορούν τη διαμονή του. Αν έχετε θετική προσωπικότητα, τώρα μπορείτε να αποκτήσετε και τα επαγγελματικά εφόδια για καριέρα στο Front Office ξενοδοχείων, με ένα ταχύρρυθμο πρόγραμμα υβριδικής (blended learning) εκπαίδευσης 48 ωρών που ολοκληρώνεται σε έναν μήνα.

    Σε ποιους απευθύνεται

    Το Workshop απευθύνεται σε άτομα που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον τουριστικό και ξενοδοχειακό κλάδο με εξειδίκευση στη Reception – Front Office. Οι ενδιαφερόμενοι μπορεί να έχουν καθόλου ή μικρή προϋπηρεσία στον συγκεκριμένο χώρο ή να έχουν δουλέψει σε άλλα τμήματα ενός ξενοδοχείου και να επιθυμούν να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για να μεταπηδήσουν στη Reception – Front Office.

    Το συγκεκριμένο Workshop είναι ένα εντατικό πρόγραμμα εκμάθησης, που επιτρέπει στους συμμετέχοντες να αποκτήσουν όλες τις αναγκαίες γνώσεις για τη στελέχωση των θέσεων στο Front Office ενός ξενοδοχείου.

    Certificate:

    Essential Front Office Operation

    Μέθοδος Παρακολούθησης:​

    Διαδικτυακά ή/και Διά Ζώσης

    Διάρκεια:​

    Συνολικά 48 ώρες μοιρασμένες σε 12 ημέρες

    Ημερομηνίες:​

    Πέμπτη 02 Δεκεμβρίου 2021
    Δευτέρα 06 Δεκεμβρίου 2021
    Πέμπτη 09 Δεκεμβρίου 2021
    Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021
    Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021
    Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021
    Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022
    Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2022
    Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022
    Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022
    Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022
    Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

    Ωράριο:​

    16:30 – 20:30​

    Στοιχεία Επικοινωνίας:​​

    Τηλ: +30 210 7253 783​
    E-mail: seminars@bca.edu.gr

    Το πρόγραμμα διαρκεί ένα μήνα, που περιλαμβάνει 48 ώρες τις οποίες οι συμμετέχοντες μπορούν να παρακολουθήσουν είτε δια ζώσης, είτε διαδικτυακά, είτε με συνδυασμό των δύο τρόπων, κατανεμημένες σε 12 μέρες (3 μέρες ανά εβδομάδα – 4 ώρες την ημέρα) με απογευματινά μαθήματα: από τις 17:30 έως τις 21:30.

    Επίσης μπορείτε να επιλέξετε μεμονωμένες ενότητες όπως:

     

    PROTEL Εκμάθηση μέσω πρακτικής εφαρμογής

    (12 ώρες)

    OPERA Εκμάθηση μέσω πρακτικής εφαρμογής

    (12 ώρες)

    Soft Skills στον Ξενοδοχειακό Χώρο

    (10 ώρες)

    Digital & Performance Marketing και νέα τεχνολογικά «εργαλεία» προώθησης (Booking Engine & Channel Manager)

    (8 ώρες)

    front-office

    Δομή Σεμιναρίου

     

    Instructor

    Θέμα

    Πέμπτη 02 Δεκεμβρίου 2021

    16:30 – 20:30

    Δρ Χριστίνα Κωνσταντινίδου

    • Χαρακτήρας του Ξενοδοχειακού Κλάδου και των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
    • Η ιδιαιτερότητα και η σημασία των Τουριστικών Υπηρεσιών
    • Η ποιότητα ως συγκριτικό πλεονέκτημα
    • Τι συνιστά ποιότητα, με βάση ποια κριτήρια και για ποιους
    • Λειτουργίες και Θέσεις Εργασίας του Front Office (προσόντα, αρμοδιότητες και καθήκοντα Προσωπικού)
    • Χωροταξικός προσδιορισμός του Front Office
    • Περιγραφή του Customer Journey: οι “φάσεις” της τουριστικής εμπειρίας ενός πελάτη, από τη στιγμή που ξεκινά να διερευνά τις διακοπές του σε ένα ξενοδοχείο, την άφιξη, τη διαμονή έως και την αναχώρησή του
    • Βασική Ξενοδοχειακή Ορολογία
    • Σημασία της Ομαδικής Εργασίας και της Διατμηματικής Συνεργασίας

    Δευτέρα 06 Δεκεμβρίου 2021

    16:30-20:30

    Μάριος Παπακωνσταντίνου

    • Τμήμα Υποδοχής
    • Στόχοι Τμήματος Υποδοχής
    • Βάρδιες
    • Εξοπλισμός Reception
    • Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS

    Πέμπτη 09 Δεκεμβρίου 2021

    16:30-20:30

    Μάριος Παπακωνσταντίνου

    • Κύριοι Τύποι Δωματίων Ξενοδοχείου
    • Βασικοί Όροι Συμφωνίας Ενοικίασης Δωματίων
    • Νέα Φιλοσοφία Διαμονής
    • Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS

    Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021

    16:30-20:30

    Μάριος Παπακωνσταντίνου

    • Πρόσληψη
    • Εκπαίδευση
    • Παρακίνηση Προσωπικού Τμήματος Υποδοχής
    • Προσαρμογή και Προσανατολισμός
    • Λίστα και Ανάλυση Εργασίας
    • Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS
    • Final Exam PROTEL PMS

    Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021

    16:30-20:30

    Μάριος Παπακωνσταντίνου

    • Τμήμα Κρατήσεων
    • Εγγυημένες και Μη Εγγυημένες Κρατήσεις
    • Άμεσες Κρατήσεις
    • Διαδικασία Τηλεφωνικής Κράτησης και Κράτηση Πελάτη Walk-In
    • Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS

    Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

    16:30-20:30

    Μάριος Παπακωνσταντίνου

    • Έμμεσες Κρατήσεις
    • Online Travel Agencies
    • Ομαδικές Κρατήσεις
    • Φαινόμενο Overbooking
    • Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS

    Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022

    16:30-20:30

    Μάριος Παπακωνσταντίνου

    • Εισαγωγή στις Υπηρεσίες
    • Χαρακτηριστικά των Υπηρεσιών
    • Το Πακέτο Υπηρεσιών
    • Αλυσίδα Εξυπηρέτησης Κέρδους
    • Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS
    • Final Exam OPERA PMS

    Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2022

    16:30-20:30

    Πάρις Χατζηπαρές

    Επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών και αντιμετώπιση παραπόνων – αντιμετώπιση κρίσεων – έκτακτων αναγκών.

    • Χρόνιοι και περιστασιακοί δύσκολοι άνθρωποι, χαρακτήρας έναντι συμπεριφοράς, η αρχή του 90/10, σύστημα L.E.A.R.N. για την εξυπηρέτηση πελατών, μέθοδοι αυτοπειθαρχίας, συστήματα πεποιθήσεων, διαχείριση ενός θυμωμένου πελάτη (τι θέλει ένας εκνευρισμένος πελάτης, αντιμετωπίζοντας τα συναισθήματα μας, οι δύσκολοι πελάτες ως ευκαιρίες για ανάπτυξη διαρκών επαγγελματικών σχέσεων).

    Διάγνωση των αναγκών του πελάτη – Γλώσσα σώματος πελάτη και σερβιτόρου.

    • Μέλος της επιχείρησης = εικόνα επιχείρησης, διαβάζοντας τον πελάτη σε αρνητικό χρόνο, οι εκφράσεις του προσώπου που χτυπάνε το κουδούνι του κινδύνου, κρίνοντας το βιβλίο από το εξώφυλλο του, οι αφανείς- απαράβατοι κανόνες που πρέπει να γνωρίζουμε, τεχνικές διαχείρισης και αύξησης της συμπάθειας στους πελάτες. Αναγνώριση και κατάταξη πελατών κατά τύπους.
    • Οι 4 κατηγορίες χαρακτήρων πελατών, “διάβασμα” και διαχείριση πελατών κατά NLP.

    Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

    16:30-20:30

    Νίκος Γκιόκας

    ENOTHTA 1

    • Βασικές Αρχές Ξενοδοχειακού Digital & Performance Marketing
    • Εσωτερικός (Rate Parity) & Εξωτερικός Ανταγωνισμός
    • Εργαλεία Τεχνολογίας για τη Διαχείριση Ανταγωνισμού (OTA Insight).

    ΕΝΟΤΗΤΑ 2

    • Online Sales & Distribution
    • Στρατηγική Διαχείριση Καναλιών Διανομής για τη μεγιστοποίηση των εσόδων
    • Εργαλεία Τεχνολογίας: Booking Engine & Channel Manager.

    Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022

    16:30-20:30

    Πάρις Χατζηπαρές

    Κώδικες Ντυσίματος και οδηγίες – Κανόνες σωστής συμπεριφοράς προς τους πελάτες

    • Η σημασία της εικόνας μας, αρχές επαγγελματικού ντυσίματος, προσωπική υγιεινή, το κόστος της
      ασυμβατότητας, 7+7 συμπεριφορές στον χώρο της φιλοξενίας, μέθοδοι αύξησης της συμπάθειας προς το πρόσωπο του επισκέπτη.

    Διατμηματική επικοινωνία. Η σημασία της καλής και αποτελεσματικής συνεργασίας με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου

    • Ψυχολογία αγέλης, καταλαβαίνοντας “τα θέλω” των συνεργατών μας, ενσυναίσθηση και ενεργητική ακρόαση στον εργασιακό χώρο, το συναίσθημα του θυμού και το κόστος που φέρει στους επισκέπτες και στην ομάδα, αρχές ενδυνάμωσης ομάδας, μικρές ομάδες-μεγάλες ευκαιρίες

    Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022

    16:30-20:30

    Δρ Χριστίνα Κωνσταντινίδου

    • Ξενοδοχειακή Νομοθεσία
    • Η σημασία τηςΔιατμηματικής Επικοινωνίας και τεχνικές για την επίτευξη της
    • Team Building και Team Work
    • Σύνδεση και σύνοψη όλου του μαθήματος και ολοκλήρωση

    Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

    16:30-20:30

    Νίκος Γκιόκας

    • ΕΝΟΤΗΤΑ 3
      Ο κρίσιμος ρόλος των Online Travel Agencies ως εργαλεία Marketing & πώς μπορούμε να τους αξιοποιήσουμε για την υλοποίηση της Στρατηγικής Αύξησης της Κερδοφορίας & της Αναγνωρισιμότητας του Ξενοδοχείου μας
    • ΕΝΟΤΗΤΑ 4
      Βασικές αρχές Revenue Management: Segmentation, Demand Forecasting, Pricing & Inventory Management

    Γνωρίστε την ομάδα των εισηγητών

    Νίκος Γκιόκας

    Νίκος Γκιόκας

    Business Development Manager RevitUp, Καθηγητής BCA College
    Δείτε Περισσότερα
    Μάριος Παπακωνσταντίνου

    Μάριος Παπακωνσταντίνου

    Front Office Manager, Καθηγητής BCA College
    Δείτε Περισσότερα
    Πάρις Χατζηπαρές

    Πάρις Χατζηπαρές

    Coaching Instructor BCA | Communication & Self-Development Coach
    Δείτε Περισσότερα

    Newsletter

    Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​