Essential Front Office Operation Management

BCA College > Executive Education > Essential Front Office Operation Management
Essential Front Office Operation Management

Esential Front Office Operation Management

Το Τμήμα Υποδοχής ενός ξενοδοχείου είναι η «βιτρίνα» του. Δημιουργεί την πρώτη εντύπωση στον επισκέπτη και χειρίζεται τα περισσότερα θέματα που αφορούν τη διαμονή του. Αν έχετε θετική προσωπικότητα, τώρα μπορείτε να αποκτήσετε και τα επαγγελματικά εφόδια για καριέρα στο Front Office ξενοδοχείων, με ένα ταχύρρυθμο πρόγραμμα υβριδικής (blended learning) εκπαίδευσης 48 ωρών που ολοκληρώνεται σε έναν μήνα.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Workshop απευθύνεται σε άτομα που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον τουριστικό και ξενοδοχειακό κλάδο με εξειδίκευση στη Reception – Front Office. Οι ενδιαφερόμενοι μπορεί να έχουν καθόλου ή μικρή προϋπηρεσία στον συγκεκριμένο χώρο ή να έχουν δουλέψει σε άλλα τμήματα ενός ξενοδοχείου και να επιθυμούν να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για να μεταπηδήσουν στη Reception – Front Office.

Το συγκεκριμένο Workshop είναι ένα εντατικό πρόγραμμα εκμάθησης, που επιτρέπει στους συμμετέχοντες να αποκτήσουν όλες τις αναγκαίες γνώσεις για τη στελέχωση των θέσεων στο Front Office ενός ξενοδοχείου.

Certificate:

Essential Front Office Operation Management

Μέθοδος Παρακολούθησης:​

Διαδικτυακά ή/και Διά Ζώσης

Διάρκεια:​

Συνολικά 48 ώρες μοιρασμένες σε 12 ημέρες

Ωράριο:​

17:30 – 21:30​

Στοιχεία Επικοινωνίας:​​

Τηλ: +30 210 7253 783​
E-mail: seminars@bca.edu.gr

Το πρόγραμμα διαρκεί ένα μήνα, που περιλαμβάνει 48 ώρες τις οποίες οι συμμετέχοντες μπορούν να παρακολουθήσουν είτε δια ζώσης, είτε διαδικτυακά, είτε με συνδυασμό των δύο τρόπων, κατανεμημένες σε 12 μέρες (3 μέρες ανά εβδομάδα – 4 ώρες την ημέρα) με απογευματινά μαθήματα: από τις 17:30 έως τις 21:30.

Επίσης μπορείτε να επιλέξετε μεμονωμένες ενότητες όπως:

 

PROTEL Εκμάθηση μέσω πρακτικής εφαρμογής

(12 ώρες)

OPERA Εκμάθηση μέσω πρακτικής εφαρμογής

(12 ώρες)

Soft Skills στον Ξενοδοχειακό Χώρο

(10 ώρες)

Digital & Performance Marketing και νέα τεχνολογικά «εργαλεία» προώθησης (Booking Engine & Channel Manager)

(8 ώρες)

Δομή Σεμιναρίου

 

Instructor

Θέμα

1η Ημέρα του Workshop

Χριστίνα Κωνσταντινίδου

  • Χαρακτήρας του Ξενοδοχειακού Κλάδου και των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
  • Η ιδιαιτερότητα και η σημασία των Τουριστικών Υπηρεσιών
  • Η ποιότητα ως συγκριτικό πλεονέκτημα
  • Τι συνιστά ποιότητα, με βάση ποια κριτήρια και για ποιους
  • Λειτουργίες και Θέσεις Εργασίας του Front Office (προσόντα, αρμοδιότητες και καθήκοντα Προσωπικού)
  • Χωροταξικός προσδιορισμός του Front Office
  • Περιγραφή του Customer Journey: οι “φάσεις” της τουριστικής εμπειρίας ενός πελάτη, από τη στιγμή που ξεκινά να διερευνά τις διακοπές του σε ένα ξενοδοχείο, την άφιξη, τη διαμονή έως και την αναχώρησή του
  • Βασική Ξενοδοχειακή Ορολογία
  • Σημασία της Ομαδικής Εργασίας και της Διατμηματικής Συνεργασίας

2η Ημέρα του Workshop

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Τμήμα Υποδοχής
  • Στόχοι Τμήματος Υποδοχής
  • Βάρδιες
  • Εξοπλισμός Reception
  • Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS

3η Ημέρα του Workshop

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Κύριοι Τύποι Δωματίων Ξενοδοχείου
  • Βασικοί Όροι Συμφωνίας Ενοικίασης Δωματίων
  • Νέα Φιλοσοφία Διαμονής
  • Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS

4η Ημέρα του Workshop

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Πρόσληψη
  • Εκπαίδευση
  • Παρακίνηση Προσωπικού Τμήματος Υποδοχής
  • Προσαρμογή και Προσανατολισμός
  • Λίστα και Ανάλυση Εργασίας
  • Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS
  • Final Exam PROTEL PMS

5η Ημέρα του Workshop

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Τμήμα Κρατήσεων
  • Εγγυημένες και Μη Εγγυημένες Κρατήσεις
  • Άμεσες Κρατήσεις
  • Διαδικασία Τηλεφωνικής Κράτησης και Κράτηση Πελάτη Walk-In
  • Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS

6η Ημέρα του Workshop

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Έμμεσες Κρατήσεις
  • Online Travel Agencies
  • Ομαδικές Κρατήσεις
  • Φαινόμενο Overbooking
  • Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS

7η Ημέρα του Workshop

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Εισαγωγή στις Υπηρεσίες
  • Χαρακτηριστικά των Υπηρεσιών
  • Το Πακέτο Υπηρεσιών
  • Αλυσίδα Εξυπηρέτησης Κέρδους
  • Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS
  • Final Exam OPERA PMS

8η Ημέρα του Workshop

Νίκος Γκιόκας

  • ENOTHTA 1
    • Βασικές Αρχές Ξενοδοχειακού Digital & Performance Marketing
    • Εσωτερικός (Rate Parity) & Εξωτερικός Ανταγωνισμός
    • Εργαλεία Τεχνολογίας για τη Διαχείριση Ανταγωνισμού (OTA Insight).
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 2
    • Online Sales & Distribution
    • Στρατηγική Διαχείριση Καναλιών Διανομής για τη μεγιστοποίηση των εσόδων
    • Εργαλεία Τεχνολογίας: Booking Engine & Channel Manager.

9η Ημέρα του Workshop

Πάρις Χατζηπαρές

Επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών και αντιμετώπιση παραπόνων – αντιμετώπιση κρίσεων – έκτακτων αναγκών.

  • Χρόνιοι και περιστασιακοί δύσκολοι άνθρωποι, χαρακτήρας έναντι συμπεριφοράς, η αρχή του 90/10, σύστημα L.E.A.R.N. για την εξυπηρέτηση πελατών, μέθοδοι αυτοπειθαρχίας, συστήματα πεποιθήσεων, διαχείριση ενός θυμωμένου πελάτη (τι θέλει ένας εκνευρισμένος πελάτης, αντιμετωπίζοντας τα συναισθήματα μας, οι δύσκολοι πελάτες ως ευκαιρίες για ανάπτυξη διαρκών επαγγελματικών σχέσεων).

Διάγνωση των αναγκών του πελάτη – Γλώσσα σώματος πελάτη και σερβιτόρου.

  • Μέλος της επιχείρησης = εικόνα επιχείρησης, διαβάζοντας τον πελάτη σε αρνητικό χρόνο, οι εκφράσεις του προσώπου που χτυπάνε το κουδούνι του κινδύνου, κρίνοντας το βιβλίο από το εξώφυλλο του, οι αφανείς- απαράβατοι κανόνες που πρέπει να γνωρίζουμε, τεχνικές διαχείρισης και αύξησης της συμπάθειας στους πελάτες. Αναγνώριση και κατάταξη πελατών κατά τύπους.
  • Οι 4 κατηγορίες χαρακτήρων πελατών, “διάβασμα” και διαχείριση πελατών κατά NLP.

10η Ημέρα του Workshop

Πάρις Χατζηπαρές

Κώδικες Ντυσίματος και οδηγίες – Κανόνες σωστής συμπεριφοράς προς τους πελάτες

  • Η σημασία της εικόνας μας, αρχές επαγγελματικού ντυσίματος, προσωπική υγιεινή, το κόστος της
    ασυμβατότητας, 7+7 συμπεριφορές στον χώρο της φιλοξενίας, μέθοδοι αύξησης της συμπάθειας προς το πρόσωπο του επισκέπτη.

Διατμηματική επικοινωνία. Η σημασία της καλής και αποτελεσματικής συνεργασίας με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου

  • Ψυχολογία αγέλης, καταλαβαίνοντας “τα θέλω” των συνεργατών μας, ενσυναίσθηση και ενεργητική ακρόαση στον εργασιακό χώρο, το συναίσθημα του θυμού και το κόστος που φέρει στους επισκέπτες και στην ομάδα, αρχές ενδυνάμωσης ομάδας, μικρές ομάδες-μεγάλες ευκαιρίες

11η Ημέρα του Workshop

Νίκος Γκιόκας

  • ΕΝΟΤΗΤΑ 3
    Ο κρίσιμος ρόλος των Online Travel Agencies ως εργαλεία Marketing & πώς μπορούμε να τους αξιοποιήσουμε για την υλοποίηση της Στρατηγικής Αύξησης της Κερδοφορίας & της Αναγνωρισιμότητας του Ξενοδοχείου μας
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 4
    Βασικές αρχές Revenue Management: Segmentation, Demand Forecasting, Pricing & Inventory Management

12η Ημέρα του Workshop

Χριστίνα Κωνσταντινίδου

  • Ξενοδοχειακή Νομοθεσία
  • Διατμηματική Επικοινωνία 
  • Team Building και Team Work
  • Σύνδεση και σύνοψη όλου του μαθήματος και ολοκλήρωση
  • Συμμετοχή σε ένα online quiz.

Γνωρίστε την ομάδα των εισηγητών

Dr Konstantinidou

Δρ. Χριστίνα Κωνσταντινίδου

General Manager BCA College & Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη των Hospitality & Business Departments
Δείτε Περισσότερα
Νίκος Γκιόκας

Νίκος Γκιόκας

Business Development Manager RevitUp, Καθηγητής BCA College
Δείτε Περισσότερα
Μάριος Παπακωνσταντίνου

Μάριος Παπακωνσταντίνου

Front Office Manager, Καθηγητής BCA College
Δείτε Περισσότερα
Πάρις Χατζηπαρές

Πάρις Χατζηπαρές

Coaching Instructor BCA | Communication & Self-Development Coach
Δείτε Περισσότερα

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​

Θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τα δίδακτρα, τις υποτροφίες και τη διασύνδεση με την αγορά εργασίας;
Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.

Επικοινωνία
close-link