Το Τμήμα Υποδοχής ενός ξενοδοχείου είναι η «βιτρίνα» του. Δημιουργεί την πρώτη εντύπωση στον επισκέπτη και χειρίζεται τα περισσότερα θέματα που αφορούν τη διαμονή του. Αν έχετε θετική προσωπικότητα, τώρα μπορείτε να αποκτήσετε και τα επαγγελματικά εφόδια για καριέρα στο Front Office ξενοδοχείων, με ένα ταχύρρυθμο πρόγραμμα υβριδικής (blended learning) εκπαίδευσης 48 ωρών που ολοκληρώνεται σε έναν μήνα.
Το Workshop απευθύνεται σε άτομα που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον τουριστικό και ξενοδοχειακό κλάδο με εξειδίκευση στη Reception – Front Office. Οι ενδιαφερόμενοι μπορεί να έχουν καθόλου ή μικρή προϋπηρεσία στον συγκεκριμένο χώρο ή να έχουν δουλέψει σε άλλα τμήματα ενός ξενοδοχείου και να επιθυμούν να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για να μεταπηδήσουν στη Reception – Front Office.
Το συγκεκριμένο Workshop είναι ένα εντατικό πρόγραμμα εκμάθησης, που επιτρέπει στους συμμετέχοντες να αποκτήσουν όλες τις αναγκαίες γνώσεις για τη στελέχωση των θέσεων στο Front Office ενός ξενοδοχείου.
Essential Front Office Operation
Διαδικτυακά ή/και Διά Ζώσης
Συνολικά 48 ώρες μοιρασμένες σε 12 ημέρες
Πέμπτη 02 Δεκεμβρίου 2021
Δευτέρα 06 Δεκεμβρίου 2021
Πέμπτη 09 Δεκεμβρίου 2021
Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021
Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021
Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021
Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022
Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2022
Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022
Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022
Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022
Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022
16:30 – 20:30
Τηλ: +30 210 7253 783
E-mail: seminars@bca.edu.gr
Το πρόγραμμα διαρκεί ένα μήνα, που περιλαμβάνει 48 ώρες τις οποίες οι συμμετέχοντες μπορούν να παρακολουθήσουν είτε δια ζώσης, είτε διαδικτυακά, είτε με συνδυασμό των δύο τρόπων, κατανεμημένες σε 12 μέρες (3 μέρες ανά εβδομάδα – 4 ώρες την ημέρα) με απογευματινά μαθήματα: από τις 17:30 έως τις 21:30.
(12 ώρες)
(12 ώρες)
(10 ώρες)
(8 ώρες)
Δρ Χριστίνα Κωνσταντινίδου
Μάριος Παπακωνσταντίνου
Μάριος Παπακωνσταντίνου
Μάριος Παπακωνσταντίνου
Μάριος Παπακωνσταντίνου
Μάριος Παπακωνσταντίνου
Μάριος Παπακωνσταντίνου
Πάρις Χατζηπαρές
Επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών και αντιμετώπιση παραπόνων – αντιμετώπιση κρίσεων – έκτακτων αναγκών.
Διάγνωση των αναγκών του πελάτη – Γλώσσα σώματος πελάτη και σερβιτόρου.
Νίκος Γκιόκας
ENOTHTA 1
ΕΝΟΤΗΤΑ 2
Πάρις Χατζηπαρές
Κώδικες Ντυσίματος και οδηγίες – Κανόνες σωστής συμπεριφοράς προς τους πελάτες
Διατμηματική επικοινωνία. Η σημασία της καλής και αποτελεσματικής συνεργασίας με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου
Δρ Χριστίνα Κωνσταντινίδου
Νίκος Γκιόκας