Θοδωρής Γεωργδάκης

O Θοδωρής Γεωργδάκης έχει 20ετή εμπειρία στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας.

Σήμερα είναι CEO στη RoiMat, Digital Marketing Agency, μέλος του ομίλου της πολυεθνικής Generation-Y και CEO στην AMT Consultants.

Κατά το παρελθόν έχει εργαστεί στο χώρο της επικοινωνίας και του marketing στις παρακάτω διαφημιστικές εταιρίες (ενδεικτικές) Ogilvy, Lowe Worldwide, UpSet!, Cream και διαχειρίστηκε πληθώρα brands (ενδεικτικά) Cosmote, Vodafone, Wind, ΒP/Castrol, Aegean Airlines, Πάμε Στοίχημα (ΟΠΑΠ), Μattel, Κωτσόβολος (Dixons), ΑΓΕΤ Ηρακλής, Sarantis, IBM, Diageo, Action Aid κατακτώντας πληθώρα Ermis & Effie Awards για τις καμπάνιες που επιμελήθηκε με τις ομάδες του.

Έχει υπάρξει προσκεκλημένος εισηγητής στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα marketing του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ).

Μεταξύ 2018- 2021 δίδασκε στο Hellas Network Business Academy για την επιμόρφωση στελεχών μέσω σεμιναρίων σχετικά με το Marketing και τη Διοίκιση Επιχειρήσεων.

Είναι απόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και έχω παρακολουθήσει μέσω υποτροφιών τα μεταπτυχιακά τμήματα τoυ Athens Media Lab και του Βρετανικού Chartered Institute of Marketing Management.

Newsletter​

Subscribe to our newsletter to receive BCA's news