Training, Development and Performance Management

Principles of Marketing

Αυτό το μάθημα καλύπτει θέματα όπως: η εκτίμηση αναγκών κατάρτισης και ανάπτυξης, η δημιουργία κατάλληλων μαθησιακών στόχων, ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη προγραμμάτων, η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας του προγράμματος, τα οφέλη και μειονεκτήματα των εμπορικών προγραμμάτων, των εναλλακτικών μεθόδων και του in-house σχεδιασμού, η διαχείριση της διαφορετικότητας, το πλαίσιο και τα βήματα διαχείρισης απόδοσης, τα κίνητρα απόδοσης, οι προσεγγίσεις αξιολόγησης απόδοσης, η προοδευτική πειθαρχία και οι διαδικασίες συνεχούς βελτίωσης (αναθεώρηση και βελτίωση).

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​