• toto slot
  • slot gacor
  • slot77
  • toto togel
  • slot gacor
  • situs togel
  • slot gacor 2022
  • toto slot
  • slot gacor
  • slot 4d
  • bo togel
  • toto togel
  • slot online
  • toto slot
  • slot gacor
  • slot deposit pulsa
  • bandar togel
  • toto macau
  • toto slot
  • toto macau
  • slot gacor 2022
  • slot terpercaya
  • togel macau
  • toto slot
  • toto slot
  • bandar togel
  • situs togel
  • togel pulsa
  • situs togel
  • agen togel
  • 100 pasaran
  • toto slot
  • toto togel
  • toto macau
  • Toto Togel
  • bandar togel terpercaya
  • Slot Gacor 2022
  • togel macau
  • rupiahtoto
  • bo togel terpercaya
  • togel bet 100
  • Bandar Togel Terpercaya
  • bo togel
  • Toto Macau
  • Situs Togel Deposit Pulsa Tanpa Potongan
  • Togel Bet 100 Perak
  • Situs Togel Terpercaya
  • Slot777
  • slot gacor 2022
  • bandar togel terpercaya
  • The Anthropology of Ecotourism - BCA College

    The Anthropology of Ecotourism

    samaria

    Στις σημερινές πολιτικές οικοτουρισμού, η «φυσική κληρονομιά» θεωρείται παγκόσμιο αγαθό προς προστασία για την κοινωνική, αισθητική, οικονομική, ιστορική και φυσική της αξία. Αυτή η τάση απαιτεί μια περιοχή που να αποδεικνύει έναν συνδυασμό διαφόρων κριτηρίων: ποιότητα τοπίου, γραφική ποιότητα, σχετική άγρια ​​φύση, σχετική ηρεμία, χαρακτηριστικά φυσικής κληρονομιάς και πολιτιστική κληρονομιά. Σε μια γενικευμένη προσπάθεια να θεωρηθούν οι φυσικοί πόροι ως βασικό πλεονέκτημα για τον επαναπροσδιορισμό μιας «παγκόσμιας ιεραρχίας» οικοτουριστικών αξιών, συγκεκριμένες τοποθεσίες και τοπία αναδιαμορφώνονται ως υλικά και άυλα «αγαθά», ταξινομημένα ως φυσικά καταφύγια, αυτοχθόνιοι ιεροί τόποι, ή επαναξιολογούνται ως «αυθεντικές» κοσμολογίες, παραδόσεις και μνήμες που κληρονομήθηκαν από το παρελθόν. Ωστόσο, η σχέση μεταξύ κληρονομιάς, τουρισμού και φύσης κάθε άλλο παρά προφανής είναι. Οι εμπλοκές μεταξύ της κληρονομιάς, των επισκεπτών και του οικοσυστήματος επηρεάζονται από τους διαφορετικούς τρόπους σχέσεων που δημιουργούν τα άτομα και οι συλλογικότητες με τον κόσμο στον οποίο ζουν και με το περισσότερο από ανθρώπινο περιβάλλον τους. Και πάνω από όλα, είναι το πάντα ασταθές αποτέλεσμα πολύπλοκης δυναμικής οικειοποίησης, συμβολικής και υλικής αναδιαμόρφωσης και οικονομικής αξιοποίησης που λειτουργούν τόσο σε τοπική όσο και σε παγκόσμια κλίμακα.

    Εστιάζοντας σε βασικές ανθρωπολογικές έννοιες, θεωρίες και μεθόδους, αυτό το μάθημα θα προσφέρει μια βαθιά κατανόηση των ιστορικών, πολιτιστικών και πολιτικών υποθέσεων πίσω από τη δημιουργία ή την υποψηφιότητα οικολογικών ζωνών ως τουριστικών προορισμών μέσω της ανάλυσης διαφόρων περιπτωσιολογικών μελετών: αυτόχθονες, μεταβιομηχανικές περιοχές , διαχείριση άγριας ζωής και ζώνες άγριας φύσης, παράκτια και θαλάσσια περιβάλλοντα, προστατευόμενες από την κοινότητα περιοχές και καταφύγια εδαφών. Το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να λαμβάνει υπόψη τις παγκόσμιες περιβαλλοντικές τάσεις και τις στρατηγικές τουριστικής κατανάλωσης, καθώς και τους τρόπους διαπραγμάτευσης από διάφορες ομάδες, όπως περιβαλλοντικές οργανώσεις, αναπτυξιακούς φορείς, φορείς χάραξης πολιτικής, τοπικούς εκπροσώπους κ.λπ.

    Ειδικότερα, τα σεμινάρια και οι επιτόπιες δραστηριότητες θα δώσουν στους φοιτητές την ευκαιρία:

    • Εξοικειωθείτε με βασικές έννοιες και θεωρίες που σχετίζονται με την κατασκευή πολιτιστικής κληρονομιάς και τον τουρισμό στην ανθρωπολογία.
    • Μάθετε πώς να συμβάλλετε προληπτικά στις σύγχρονες συζητήσεις σχετικά με τη βιωσιμότητα, τη διατήρηση της φύσης και τον οικοτουρισμό.
    • Αποκτήστε ενημερωμένη εθνογραφική γνώση σχετικά με τις ηθικές επιπτώσεις των πολιτιστικών έργων που εισάγουν τους επισκέπτες σε γηγενείς τρόπους ζωής και οικοσυστήματα, με ιδιαίτερη έμφαση στη Μεσόγειο.
    • Αναλογιστείτε τις ευκαιρίες, τις προκλήσεις και τους κινδύνους του οικοτουρισμού σε παγκόσμια και τοπική κλίμακα.

    Αυτό είναι ένα διαδραστικό μάθημα σε στυλ διδασκαλίας. Τα μαθήματα θα αποτελούνται από σεμινάρια, προβολές ταινιών, ατομικές και συλλογικές εργασίες συζήτησης, διαλέξεις ειδικών προσκεκλημένων, εμπειρίες επιτόπιας εργασίας και μια τελική εργασία. Η γενική παρουσία, η συνέπεια, η ακρίβεια και η προσωπική συνεισφορά των μαθητών στις καθημερινές δραστηριότητες διαμορφώνουν σημαντικά τη συνολική αξιολόγηση και τον τελικό βαθμό τους.

    Newsletter

    Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​