Strategic Management for Tour Operators, Travel Agency, and MICE

Αυτό το μάθημα καλλιεργεί  τη γνώση των βασικών αρχών που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις των ταξιδιωτικών γραφείων και των τουριστικών πρακτόρων χρησιμοποιώντας σύγχρονη τεχνολογία, όπως  λογισμικά και ψηφιακές πλατφόρμες που διαχειρίζονται εταιρείες που επιτρέπουν συναλλαγές μεταξύ παρόχων υπηρεσιών ταξιδιωτικού κλάδου, κυρίως αεροπορικών εταιρειών, ξενοδοχείων, ενοικιάσεων αυτοκινήτων, πλοίων και ταξιδιωτικών γραφείων. Επιπλέον, οι σπουδαστές θα μάθουν να αναπτύσσουν και να πωλούν τουριστικά πακέτα με βάση τις ανάγκες και τις επιθυμίες των εγχώριων και ξένων ταξιδιωτών.

Στη συνέχεια, οι σπουδαστές θα εξοικειωθούν αρχικά με τις πρακτικές των ταξιδιωτικών γραφείων και των τουριστικών πρακτόρων. Επιπλέον, θα εξετάσουν τους τύπους ατόμων που γίνονται ταξιδιωτικοί πράκτορες. Το μάθημα θα επικεντρωθεί στις βασικές μορφές και πηγές επιχειρηματικής δραστηριότητας ταξιδιωτικών πρακτορείων και ταξιδιωτικών πρακτόρων, καθώς και τον τρόπο εντοπισμού ευκαιριών οι οποίες αξιολογούνται και αναπτύσσονται σε βιώσιμες επιχειρηματικές ιδέες στον κλάδο. Επιπλέον, οι σπουδαστές θα εξοικειωθούν με την έννοια της ανάπτυξης, προώθησης, πώλησης τουριστικών πακέτων και τη σημασία της για τα ταξιδιωτικά γραφεία και τους τουριστικούς πράκτορες παγκοσμίως και στην Ελλάδα.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​