Το μάθημα αυτό ξεκινά εισάγοντας τους σπουδαστές στην έννοια της κοινωνικής επιχειρηματικότητας και της γεφύρωσης του επιχειρηματικού πνεύματος με τις διάφορες κοινωνικές προκλήσεις. Στη συνέχεια, εξετάζονται τα πλαίσια κοινωνικής αλλαγής με σκοπό τον εντοπισμό ευκαιριών για κοινωνική καινοτομία. Το δεύτερο μέρος του μαθήματος περιλαμβάνει τη διαδικασία επιτυχούς εκκίνησης και διοίκησης μιας κοινωνικής επιχείρησης. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε ζητήματα όπως η ηγεσία, η μέτρηση του κοινωνικού και οικονομικού αντίκτυπου και η χρηματοδότηση.