MICE and Travel Agencies Marketing Strategy

Αυτό το μάθημα εξετάζει τις έννοιες και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για το σχεδιασμό και την εφαρμογή μιας επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ Συναντήσεων, Κινήτρων, Συνεδρίων και Εκθέσεων (MICE) που διοργανώνονται από ταξιδιωτικά γραφεία. Το μάθημα επικεντρώνεται στην εφαρμογή σύγχρονων αρχών στρατηγικού μάρκετινγκ στη διαδικασία διαχείρισης MICE και ταξιδιωτικών γραφείων. Αυτές οι έννοιες ισχύουν για τον ευρύτερο ορισμό της βιομηχανίας MICE, συμπεριλαμβανομένων φεστιβάλ, αθλητικών εκδηλώσεων, κοινοτικών εορτασμών και πολιτιστικών εκδηλώσεων μεταξύ άλλων που διοργανώνονται από ταξιδιωτικά γραφεία. Ο σπουδαστής επιλέγει μια μελέτη περίπτωσης για να εφαρμόσει το περιεχόμενο του μαθήματος. Επίσης, το μάθημα περιλαμβάνει μια εισαγωγή στα εργαλεία μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι τουριστικές πράκτορες  για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους (Πακέτα διακοπών, Οργανωμένες εκδρομές κ.λπ.) στη λιανική και χονδρική αγορά.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​