Innovation and Business Modeling

Το μάθημα αυτό εισάγει τους σπουδαστές στα επιχειρηματικά μοντέλα, καθώς και τα εργαλεία και τις τεχνικές που απαιτούνται για την ανάλυση ενός επιχειρηματικού μοντέλου και τη δημιουργία ενός καμβά επιχειρηματικού μοντέλου. Επιπλέον, γίνεται λεπτομερής ανάλυση της πρότασης αξίας, του τύπου κέρδους, καθώς και των απαιτούμενων πόρων και των διαδικασιών που πραγματοποιούνται στα πλαίσια ενός μοντέλου (βασικά στοιχεία). Στα πλαίσια του μαθήματος οι σπουδαστές θα προχωρήσουν στη δημιουργία και το σχεδιασμό ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου, προσπαθώντας να σκεφτούν καινοτομικά.

Επιπλέον, το μάθημα εξετάζει συγκεκριμένα ζητήματα σχετικά με την καινοτομία και την επιχειρηματική μοντελοποίηση, όπως:

  • η εκκίνηση χωρίς πόρους: bootstrapping
  • ειδικές προσεγγίσεις (B2B & B2C) και νέες προσεγγίσεις (B2B2C, marketplaces, κ.λπ.)
  • οι προκλήσεις όσον αφορά τις προμήθειες & την εφοδιαστική αλυσίδα και εξελίξεις στους παραδοσιακούς κλάδους της Ελλάδας (Ναυτιλία, F&B, Τουρισμός, Γεωργία κ.λπ.)

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​