Αυτό το μάθημα εισάγει τους σπουδαστές σε μαθησιακές πρακτικές χωρίς αποκλεισμούς στην τάξη, και επεκτείνεται προς το σχεδιασμό προγραμμάτων σπουδών και ζητήματα περιεχομένου, πολιτικών/διαδικασιών, προσδοκιών και αξιολόγησης καθώς θεωρούνται άρρηκτα συνδεδεμένα με την εφαρμογή πρακτικών χωρίς αποκλεισμούς. Το μάθημα επιδιώκει να εξετάσει, για παράδειγμα, τον βαθμό στον οποίο το περιεχόμενο/ύλη του προγράμματος προσφέρει διαφορετικές προοπτικές και εάν οι μαθητές έχουν ευκαιρίες να επιδείξουν την μαθησιακή τους επίδοση με περισσότερους από έναν τρόπους.