Αυτό το μάθημα περιγράφει την ιστορία του ηλεκτρονικού εμπορίου και εξηγεί τους διάφορους τύπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Εισάγει τους σπουδαστές στις βασικές έννοιες και στα πιο πρόσφατα εμπειρικά και χρηματοοικονομικά δεδομένα από την τρέχουσα παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων εταιρειών όπως το Facebook, το Google, το Amazon και άλλες, επεξηγώντας πώς το ηλεκτρονικό εμπόριο επηρεάζει τις επιχειρηματικές πρακτικές και οδηγεί σε αλλαγές στην παγκόσμια οικονομία. Επιπλέον, σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι σπουδαστές το προφίλ του ηλεκτρονικού αγοραστή, τα χαρακτηριστικά του εξατομικευμένου και προσανατολισμένου στο συναίσθημα ηλεκτρονικού εμπορίου και τον ρόλο που διαδραματίζει η Εμπειρία Χρήστη στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για το σχεδιασμό προϊόντων, υπηρεσιών και – το πιο σημαντικό – ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου.
Το μάθημα εξηγεί, επίσης, τις διαδικασίες για τη δημιουργία ενός ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η ιεράρχηση των επιχειρηματικών στόχων, οι οποίοι μπορεί να έρχονται σε αντίθεση με την ταυτότητα της επωνυμίας (brand identity), τη δημιουργία ταξιδιών χρήστη, τα προσχέδια και τα σχεδιαστικά πρότυπα, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη τα νομικά και ηθικά ζητήματα καθώς και τα θέματα ασφάλειας που ανέδειξε το ηλεκτρονικό εμπόριο.