Digital Marketing Tools & Tactics

Αυτό το μάθημα καλύπτει θέματα όπως: οι σύγχρονες μεθοδολογίες και τα  πλαίσια για το σχεδιασμό εκστρατειών ψηφιακής επικοινωνίας (π.χ. το πλαίσιο RACE και τα 5Ss  του ψηφιακού μάρκετινγκ), η  ψηφιακή αφήγηση και δημιουργικότητα, η οικοδόμηση της κοινότητας και η εμπλοκή των ενδιαφερομένων, το ταξίδι χρήστη και η εμπειρία χρήστη, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, η διαχείριση κοινωνικών μέσων και το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, το μάρκετινγκ περιεχομένου και σχέσεων, το μάρκετινγκ μέσω email και κινητής τηλεφωνίας, η τεχνητή νοημοσύνη, display και native διαφήμιση, το influencer μάρκετινγκ και η προώθηση του οργανισμού από τους εργαζομένους του.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​