Corporate Communications and Crisis in the Cruise Industry

Οι σπουδαστές θα εισαχθούν αρχικά στην έννοια και την πρακτική της επικοινωνίας των εταιρειών κρουαζιέρας.

Στη συνέχεια θα αναλυθεί διεξοδικά η διαχείριση κρίσεων στη βιομηχανία της κρουαζιέρας. Οι σπουδαστές θα πρέπει να κατανοήσουν το πλαίσιο και τα εργαλεία που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη της τεχνογνωσίας και της αυτοπεποίθησης ώστε να είναι προετοιμασμένοι για μια κρίση στη διάρκεια μιας κρουαζιέρας. Με την ανάλυση του θεωρητικού πλαισίου που διατίθεται σε συνδυασμό με την εξέταση περιπτωσιολογικών μελετών, οι σπουδαστές θα κληθούν να σκεφτούν στρατηγικά, να αναπτύξουν ισχυρά προληπτικά σχέδια κρίσης και να προτείνουν λύσεις  για την διαχείριση επιχειρηματικών προκλήσεων που σχετίζονται με κρουαζιέρες. Επιπλέον, σε μια γενική επισκόπηση της υπάρχουσας θεωρίας και του πεδίου εφαρμογής, το μάθημα θα εξετάσει τις διάφορες αλληλεπιδράσεις που μπορεί να απαιτούνται μεταξύ των ηγετών επιχειρήσεων κρουαζιέρας, της ομάδας διαχείρισης κρίσεων, των ειδικών στην επικοινωνία και ενός πλήρους φάσματος βασικών παραγόντων, όπως ενδιαφερόμενα μέρη, καταναλωτές, κυβερνητικές υπηρεσίες, μεταξύ άλλων που εμπλέκονται στη διαχείριση κρίσεων. Έμφαση θα δοθεί στον ρόλο των νέων τεχνολογιών, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ως εργαλείου για τη διαχείριση της κρίσης στη βιομηχανία της κρουαζιέρας μέσω αποτελεσματικής επικοινωνίας.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​