• toto slot
  • slot gacor
  • slot77
  • toto togel
  • slot gacor
  • situs togel
  • slot gacor 2022
  • toto slot
  • slot gacor
  • slot 4d
  • bo togel
  • toto togel
  • slot online
  • toto slot
  • slot gacor
  • slot deposit pulsa
  • bandar togel
  • toto macau
  • toto slot
  • toto macau
  • slot gacor 2022
  • slot terpercaya
  • togel macau
  • toto slot
  • toto slot
  • bandar togel
  • situs togel
  • togel pulsa
  • situs togel
  • agen togel
  • 100 pasaran
  • toto slot
  • toto togel
  • toto macau
  • Toto Togel
  • bandar togel terpercaya
  • Slot Gacor 2022
  • togel macau
  • rupiahtoto
  • bo togel terpercaya
  • togel bet 100
  • Bandar Togel Terpercaya
  • bo togel
  • Toto Macau
  • Situs Togel Deposit Pulsa Tanpa Potongan
  • Togel Bet 100 Perak
  • Situs Togel Terpercaya
  • Slot777
  • slot gacor 2022
  • bandar togel terpercaya
  • Corporate Communications and Crisis in the Cruise Industry - BCA College

    Corporate Communications and Crisis in the Cruise Industry

    Οι σπουδαστές θα εισαχθούν αρχικά στην έννοια και την πρακτική της επικοινωνίας των εταιρειών κρουαζιέρας.

    Στη συνέχεια θα αναλυθεί διεξοδικά η διαχείριση κρίσεων στη βιομηχανία της κρουαζιέρας. Οι σπουδαστές θα πρέπει να κατανοήσουν το πλαίσιο και τα εργαλεία που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη της τεχνογνωσίας και της αυτοπεποίθησης ώστε να είναι προετοιμασμένοι για μια κρίση στη διάρκεια μιας κρουαζιέρας. Με την ανάλυση του θεωρητικού πλαισίου που διατίθεται σε συνδυασμό με την εξέταση περιπτωσιολογικών μελετών, οι σπουδαστές θα κληθούν να σκεφτούν στρατηγικά, να αναπτύξουν ισχυρά προληπτικά σχέδια κρίσης και να προτείνουν λύσεις  για την διαχείριση επιχειρηματικών προκλήσεων που σχετίζονται με κρουαζιέρες. Επιπλέον, σε μια γενική επισκόπηση της υπάρχουσας θεωρίας και του πεδίου εφαρμογής, το μάθημα θα εξετάσει τις διάφορες αλληλεπιδράσεις που μπορεί να απαιτούνται μεταξύ των ηγετών επιχειρήσεων κρουαζιέρας, της ομάδας διαχείρισης κρίσεων, των ειδικών στην επικοινωνία και ενός πλήρους φάσματος βασικών παραγόντων, όπως ενδιαφερόμενα μέρη, καταναλωτές, κυβερνητικές υπηρεσίες, μεταξύ άλλων που εμπλέκονται στη διαχείριση κρίσεων. Έμφαση θα δοθεί στον ρόλο των νέων τεχνολογιών, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ως εργαλείου για τη διαχείριση της κρίσης στη βιομηχανία της κρουαζιέρας μέσω αποτελεσματικής επικοινωνίας.

    Newsletter

    Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​